Tanssikaveria hakeva nainen

mersumees56789

Hei!!!
Olisiko täällä ketään miestä n: 40- 55 ikäistä tanssitaitoista miestä,joka lähtis tällaisen kivan 52 v, naisen kans silloin tällöin tanssimaan jonnekin pk-seudun tanssipaikkoihin tai risteilylle jalalla koreasti!!Päiväristeily olis kiva piristys arkeen!!Asun Hesassa!! Yst. vast, [email protected]

10

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vielä mersumees

Kuka sen määrittelee, että olet "kiva", sinäkö itse?

• hidasswingvalssi

Minä sopisin haarukkaasi, mutta sovitko sinä minun, onkin sitten eri asia! Pitäisi tietää pituutesi, painosi (varsinkin tuo), oletko siedettävän näköinen :-) ja ennen kaikkea, osaatko sinä tanssia!

Meitä on paljonkin yli viisikymppisiä miehiä, jotka taidamme kaikki tanssipaikoilla tanssittavat tanssit vuosien kurssituksien takeella.

Tanssiseuran etsiminen "sokkona" on vähän kuin sokkotreffit, sillä erolla vain, ettei tanssi välttämättä suju vaikka rupattelu sujuisikin...

• Vastaa tähän

Olisit sopiva haarukkaan jos olet 176/57kg vaaleaverikkö sporttinen olemus.

• tanssia ja kuumia

Minä lähden kanssasi

• Nykyaikaa..

..naiselle ei kelpaa 4v vanhempi mies, vaan pitäisi mieluiten olla 12, SIIS KAKSITOISTA vuotta nuorempi.. mikä helvetin haloo nousis, jos mies tänä päivänä erehtyisi hakemaan 12 vuotta nuorempaa naisseuraa.. niin se aika muuttuu.. huh huh..

• ei kelpaa miehille

Niinhän ne miehet ovat tehneet jo kautta aikain.Tansseissakin viisikymppiset miehet hakee jopa kaksikymmentä vuotta nuorempia pimuja, samanikäiset naiset ei kelpaa! Etkös ole pannut tansseissa merkille?

• Nomen Nescio
        ei kelpaa miehille kirjoitti:

Niinhän ne miehet ovat tehneet jo kautta aikain.Tansseissakin viisikymppiset miehet hakee jopa kaksikymmentä vuotta nuorempia pimuja, samanikäiset naiset ei kelpaa! Etkös ole pannut tansseissa merkille?

Poikkeuksiakin löytyy, mutta nyt olen miettinyt, onko omassa touhussa ollut mitään järkeä. Olen viittäkypää lähestyvä, en ole aikaisemmin hakenut nuoriso-osastoa enkä edes niitä kolmekymppisiä. En ole hakemisessa kiinnittänyt sen kummempaa huomiota naisen ulkonäköön tai ulkomuotoon ennen hakemista.

Niinpä nyt taidan muuttaa linjaani ja hakea naisia, jotka miellyttävät silmääni. Onko sillä edes loppujen lopuksi väliä, kuinka hyvin hän sattuu osaamaan tanssia. Tosin monia näitä nuorempia lienee turha edes yrittää enää hakea, nyt tulee varmaan pakit samantien, jotka lavalla ovat olleet jo pidempään ja kasvot saattavat olla tutut. Mutta onneksi kaiketi joitain uusiakin kasvoja löytyy, joiden suhteen ei ole mahdollisuudet vielä tyritty. Tässä kuitenkin eletään vain kerran.

• Nvm55

Kyllä se on niin nykyään että 50 miehelle ei kelpaa samanikäinen nainen, vaan hakevat jopa 30 vuotta nuorempia. Treffipalstallakin jos 50 nainen hakee ikäistään seuraa niin ainoat vastaukset tulee paljon nuoremmilta seksiä vailla olevilta kolleilta.

• Mvm60
        Nvm55 kirjoitti:

Kyllä se on niin nykyään että 50 miehelle ei kelpaa samanikäinen nainen, vaan hakevat jopa 30 vuotta nuorempia. Treffipalstallakin jos 50 nainen hakee ikäistään seuraa niin ainoat vastaukset tulee paljon nuoremmilta seksiä vailla olevilta kolleilta.

No jos yleistää hieman, on naisista osa samalla kriteereillä liikkeellä. Normaali painoinen, ikäänsä nuoremman näköinen 50 kybänen, alkoton mies ei kelpaa kuin lihaville, 10 vuotta iäkkäämille neidoille,
        Joka harrastaa tanssi ja kurssittaa itseään, joten samassa veneessä ollaan.

• Sinikan kulta

Mikä on painoindeksisi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1825
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      460
      1169
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1053
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      831
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      776
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe