Sebastian VIIII

Sebastian VIIII

Mä puhuin mun vanhemmille tapaamisesta Sebastianin luona ja niiden mielestä se oli hyvä ajatus. Ne uteli Sebastianista ja mä kerroin osittaisia totuuksia mielelläni. Mun vanhemmat soittivat Sebastianin vanhemmille ja torstai sopi molemmille parhaiten. Viikonloppuna mun vanhemmat halusivat olla maalla.
Samalla mua vaivasi se, että meillä ei ollut yhteistä harrastusta. Harrastus oli kyllä ollut puheenaiheena viikonloppuna ja varsinkin Tiinan luona. Mä olin ehdottanut, että me kuitenkin mentäisiin yhdessä lenkille edes muutaman kerran viikossa. Sebastian sanoi, että katsotaan torstain jälkeen.

Viikonloppu oli suurimmaksi osaksi seksiä ja tutustumista. Me ehdittiin kahdessa päivässä harrastamaan seksiä seitsemän kertaa. Sunnuntai-aamuna oli viimeinen kerta ja sen jälkeen me vaan oltiin. Vaatteet makasivat lattialla samassa mytyssä, mihin ne lauantai-aamuna olivat jääneet. Sebastian puki ylleen vasta sunnuntai-iltapäivänä.

Tiina oli oma luku sinänsä. Kun me oltiin saavuttu perjantaina, sen kotona oli jo bileet täydessä vauhdissa. Tiina varasi Sebastianin puoleksi tunniksi juttelua varten. Mulle se sopi ja mä litkin muutaman Vodka-Batteryn siinä välissä. Sebastian tuli takaisin vaatekassin kanssa. Sen huulet ja posket olivat huulipunassa. Tiina oli saanut luvan pussata mun poikaystävää siltä itseltään.

Tiina otti hetkensä myös mun kanssa. Mulle selvisi, että Tiina oli Sebastianin parhaita ystäviä joka tapauksessa. Tiina muistutti mua myös Antista. Sen mielestä meidän pitäisi olla todella varovaisia sen kanssa. Sillä tuskin oli kaikki muumit laaksossa. Tiina vannotti mua ajattelemaan tarkkaan, mitä mä puhuisin Sebastianista ja mä lupasin olla varovainen. Tiina oli utelias meidän suhteesta ja aidosti onnellinen molempien puolesta.

Kun torstai vihdoin saapui, mulla oli hirveä ikävä Sebastiania. Toki me oltiin nähty koulussa ja järjestetty muutama kahdenkeskinen hetki, mutta ne eivät riittäneet kummallekaan. Sebastian vältteli mun kysymyksiä torstaista ja totesi, että sittenpä näet. Mä en tiennyt yhtään, mihin olin menossa.

Kuudelta torstai-iltana mä istuin äidin käsittelyssä. Se parturoi mun tukkaa ja teki kampauksen mun toiveiden mukaisesti. Mun korville venähtänyt tukka lyheni kerralla kolme senttimetriä. Mä halusin pitää pitkän etutukan ja pienen neuvottelun jälkeen se sai jäädä. Mä olin peilikuvassa aika söpö. Mulla oli luonnonvaaleat hiukset, kapeahkot kasvot, niihin sopiva nykerönenä ja yötaivaan siniset silmät. Mulla oli hymykuoppa molemmissa poskissa. Äiti sanoi, että olen äidin aurinko.

Me saavuttiin Sebastianin talolle noin seitsemältä. Mä olin pukeutunut samalla tavalla, kuin viimeksi, takin alla mulla oli farkut ja neule ylläni. Sebastian tuli avaamaan ja kätteli mun vanhemmat ja mut. Sen vanhemmat tulivat eteiseen vähän myöhemmin. Mua jännitti hulluna. Sebastian oli pukeutunut sinisiin villakankaisiin housuihin ja siniseen Gantin villapaitaan. Se oli kanssa siistityttänyt hiuksensa ja mä huomasin muutaman uuden villin kiharan sen ohimolla. Mä kättelin Sebastianin, enkä ollut saada katsettani irti sen silmistä. Niissä oli villi katse. Se hymyili mulle ja räpäytti silmiään kahteen kertaan.

Kun me mentiin olohuoneeseen, Sebastianin äiti toi tarjottimella meille leipiä. Se ilmoitti samalla, että lämmin ruoka tulisi hieman myöhemmin. Mä olin ylpeä mun vanhemmista, ne eivät nolanneet mua millään tavalla. Musta ja Sebastianista käytiin keskustelua ja meidän tekemisiä ruodittiin. Mun vanhempien mielestä me oltiin kaksi tavallistakin tavallisempaa teiniä, joilla saikin jo olla yksityiselämää. Se kommentti osui ja Sebastianin vanhemmat käänsivät keskustelun harrastuksiin. Mä olin yllättynyt, kun ne sanoivat, että olisi hyvä, jos meillä molemmilla olisi sama liikunnallinen harrastus. Silloin mun vieressä istuva Sebastian tökki mua reiteen. Mä yritin arvata, halusiko se mun osallistuvan keskusteluun.
” Me ollaan ajateltu, että käytäisiin yhdessä lenkillä. Meillä olisi tavoitteena päästä juoksemaan puolimaraton ensi keväänä.” Sebastian sanoi. Mä nyökkäilin olevani samaa mieltä, vaikka kuulin asiasta ensimmäistä kertaa. Sebastianin isä katsoi mua pitkään. Mä olin valtaamassa sen aluetta.
” No sehän on hyvä ajatus.” Mun äiti sanoi ja sai muutkin kehumaan ideaa. Mä kiitin Sebastianin hoksottimia. Se oli punainen kuin rapu ja mä arvelin sen keksineen juttunsa vasta äsken.

15

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruokailun jälkeen oli vuorossa jälkiruoka. Aikuiset litkivät punaviiniä ja mun vanhemmat alkoivat taipua siihen, että perjantai olisi niille vapaapäivä. Sama koski Sebastianin vanhempia, ne olivat varanneet perjantain vapaaksi jo aiemmin. Ne viihtyivät toistensa seurassa hyvin. Sitten Sebastian nousi ja kävi kuiskaamassa jotain isälleen. Lyhyen keskustelun jälkeen Sebastianin isä nousi seisomaan.
      ” Meillä Sebastianin kanssa on teille pieni esitys. Olkaa hyvät ja nauttikaa” Se muotoili ja käveli pianon luokse.
      ”Yesterday” Sebastian sanoi lujaan ääneen. Sen faija alkoi tykittämään pianolla Beatlesia. Sebastian pysyi keskellä lattiaa ja sen oikea jalka hakkasi rytmiä lattiaan. Sitten se lauloi. Ääni meni korkealta ja se kuului kovaa. Sebastian ei tehnyt ainoatakaan virhettä. Mä ja mun vanhemmat seurattiin esitystä ihmeissämme. Mä lumouduin täysin. Sebastian ei ollut puhunut sanallakaan siitä, että osasi laulaa. Se veti Beatlesia silmät kiinni ja mä naputin rytmiä sormillani.

      ” Let it be!” Sebastian sanoi, kun biisi oli loppunut ja se oli saanut aplodit. Mulle tuli heti fiilis, että nyt oli biisi valittu mulle. Sebastian lähti heti pianon mukaan ja katsoi suoraan muhun. Sitten se sulki taas silmänsä ja antautui kappaleelle. Mä olin aivan taivaassa. Sebastianin ääni oli samettinen ja tarvittaessa kirkas. Mä vilkuilin välillä vanhempiani, ne olivat ihan myytyjä. Viini ja Sebastian olivat ne avainsanat. Seuraava biisi alkoi heti edellisen perään. Sillä kerralla Sebastian ei kertonut kappaleen nimeä. Kaikki tiesi sen heti ensimmäisistä pianon soundeista. Kaikki - mukaan lukien Sebastian – alkoivat lämmetä. Mä toivoin, ettei se lopettaisi ihan heti, eikä se lopettanutkaan. Yllätti silti mut.

      ” Jailhouse rock!” Sebastian huudahti. Beatlesia ja Elvistä, vanhojen maun mukaisesti mentiin. Sebastian jorasi ja nosteli käsiään ylös. Isä tajusi ensimmäisenä, että se halusi meidät mukaan. Mä katselin ihmeissäni, kun aikuiset heittäytyivät musiikin mukaan. Se biisi ei loppunutkaan ihan heti, vaan kertausta tuli jatkuvalla syötöllä. Mä seisoin, taputin ja naputin tahtia jalalla. Sebastianin isä intoutui pianon kanssa sooloon. Se tuntui huvittavan Sebastiania, joka pyöritteli päätään ja hymyili. Ne veti sen viimeiseen saakka yhdessä ja mä olin varma, että molemmat nautti.

      ” Viimeinen on mun valinta. Queen ja I want it all.” Sebastian sanoi.

      Sebastian lauloi virheettömästi, eikä sen ääni särkynyt kertaakaan biisin aikana. Se katsoi tiiviisti muhun ja antoi palaa. Pianosoolon aikana se hymyili ujosti. Mä huomasin, että se alkoi väsyä. Pieni haukotus, uusi hymy ja silmänisku.
      ” I want it aa-aa-ll and I want it now.” Sebastian lopetti.

      • Mä arvelin, että biisillä oli syvempi merkitys Sebastianin elämässä. Se halusi kaiken heti, kärsimättömyys paistoi siitä välillä, kun se ei saanut mitä halusi. Mä taputin ja kehuin Sebastiania, joka istui mun viereen. Se oli hengästynyt, hikinen ja tuoksui voimakkaasti tuoreelle persikalle.
        ” Mennään mun huoneeseen.” Sebastian sanoi mulle hetken kuluttua.
        ” Sopii mulle, onko sulla jotain mielessä?” Mä vastasin. Sebastian iski mulle silmää ja sanoi:
        ”Mulla on pari leffaa, mitä en ole nähnyt. Voitaisiin katsoa ne.” Se sanoi.
        ” No sitten mennään.” Mä vastasin.
        Me kerrottiin vanhemmille, mitä aiottiin ja lähdettiin kohti yläkertaa. Kun me päästiin Sebastianin huoneeseen, mä yllätyin taas. Sen oveen oli ilmestynyt lukko. Sebastian sulki oven perässään ja heittäytyi mahalleen sängylleen. Mä jäin seisomaan sängyn viereen. Sebastianin huoneessa tuoksui persikka ja se tuoksu oli voimakas.


      • emil.laine kirjoitti:

        Mä arvelin, että biisillä oli syvempi merkitys Sebastianin elämässä. Se halusi kaiken heti, kärsimättömyys paistoi siitä välillä, kun se ei saanut mitä halusi. Mä taputin ja kehuin Sebastiania, joka istui mun viereen. Se oli hengästynyt, hikinen ja tuoksui voimakkaasti tuoreelle persikalle.
        ” Mennään mun huoneeseen.” Sebastian sanoi mulle hetken kuluttua.
        ” Sopii mulle, onko sulla jotain mielessä?” Mä vastasin. Sebastian iski mulle silmää ja sanoi:
        ”Mulla on pari leffaa, mitä en ole nähnyt. Voitaisiin katsoa ne.” Se sanoi.
        ” No sitten mennään.” Mä vastasin.
        Me kerrottiin vanhemmille, mitä aiottiin ja lähdettiin kohti yläkertaa. Kun me päästiin Sebastianin huoneeseen, mä yllätyin taas. Sen oveen oli ilmestynyt lukko. Sebastian sulki oven perässään ja heittäytyi mahalleen sängylleen. Mä jäin seisomaan sängyn viereen. Sebastianin huoneessa tuoksui persikka ja se tuoksu oli voimakas.

        ” Mä haluan, että sä panet mua.” Sebastian totesi sängyn päältä.
        Se riisui housunsa ja bokserit, ennen kuin mä ehdin sanoa mitään. Pane mua oli käsky ja meidän vanhemmat olivat samassa talossa. Sebastian meni mahalleen sängylle ja ojensi mulle liukuvoidepurkkia. Mä tottelin vähän varovaisesti ja levittelin aikani liukuvoidetta Sebastianin aukolle. Mua pelotti, että sen vanhemmat tai joku aikuisista tulisi oven taakse millä hetkellä tahansa.
        ” Etkö sä kuullut mitä mä sanoin. Pane mua.” Sebastian toisti.
        Mä olin taas yllättynyt. Mun poikaystävä oli selvästi kiimassa. Mä levitin Sebastianin jalat ja menin makaamaan sen päälle. Mä otin tiukan otteen Sebastianin ranteista ja lukitsin sen kädet kyynärpäilläni. Mun ylävartalo oli kiinni sen teepaidan verhoamassa ylävartalossa. Mä muistin Sebastianin vaatefetissin ja tällä kerralla sillä oli paita ja sukat yllään. Se sopi mulle. Mä nostin lantiotani ja Sebastian työnsi itseään mua vasten. Pienen akrobatian jälkeen mä luiskahdin sen sisään. Sitten mä annoin palaa. Mä panin kuin viimeistä päivää. Sebastian oli alusta alkaen mukana ja se piti melkoista ääntä.
        ” Ahh-ahh-ahh…” Se äänteli aina, kun mä painoin sisään. Aikaa kului muutama minuutti, kun Sebastianin orgasmi jännitti sen vartalon mun alla. Sebastian nosti lantiotaan ja mun oli pakko pysähtyä. Mä laukesin Sebastianin sisään sillä samalla hetkellä. Hiki virtasi mun otsalle ja silmiin. Sebastian lysähti mun alle ja mä olin reporankana sen päällä.
        ” Siirry sivuun…” Sebastian sanoi. Mä huomasin puristavani sitä käsistä vieläkin. Mä tottelin, en halunnut satuttaa mun poikaystävää. Mä kellahdin selälleni ja Sebastian kääntyi kyljelleen. Sen kasvot hehkuivat punaisina ja silmät vilkkuivat vihreinä. Sebastian hymyili mulle.
        ” Kiitos panosta, iso ori…” se sanoi. Toden totta, me oltiin panemalla pantu.
        ” Kiitos itsellesi… Kuulikohan noi aikuiset?” Mä mietiskelin ääneen.
        ” Ei, eikä ne pääse tänne ja mua kiihotti se vaara, kun talossa on muitakin.” Sebastian vastasi. Mä totesin, että Sebastian oli keksinyt jotain uutta ja ihanaa. Olin melkoisen varma, että meidän ajatukset kulkivat samoilla linjoilla. Me tarvittiin lisää aikaa kahdestaan alasti.
        ” Mä kuvasin meidän session.” Sebastian sanoi. Mun aivot raksutti tyhjää. Ne käsittelivät Sebastianin sanoja ja suostuivat ymmärtämään ne vasta hetken kuluttua. Ne kehitti hienon kysymyksen:
        ” Ai mitä?”
        Sebastian nauroi mulle ja toisti sanansa. Se pinkaisi sängystä ja näytti tietokonepöydällä olevaa kameraa. Mä olin yllättynyt ja halukas näkemään videon heti. Niin ei kuitenkaan käynyt. Sebastianin äiti koputti oveen, huhuili meitä ja käänsi turhaan lukitun oven kahvaa. Sebastian rynnisti vaatekaapille ja nappasi sieltä kirkkaan punaiset collegehousut. Myös mä ymmärsin kiskoa housut jalkaan. Sebastian avasi oven ja mä huomasin samalla, että meidän bokserit olivat edelleen lattialla. Mä potkin ne huomaamattomasti sängyn alle. Samassa mä tajusin toisen ongelman. Sängyllä näkyi märkä läiskä siinä kohdassa, missä Sebastianin penis oli ollut. Mä heittäydyin läikän päälle.
        ” Joona, sinä saat nyt päättää, jos haluat lähteä kotiin, vanhempasi ovat valmiita lähtemään. Me olisimme kuitenkin valmiit viettämään vielä hetken keskenämme ja se tarkoittaisi sitä, että sinä jäisit tänne yöksi. Kouluun te molemmat menette joka tapauksessa aamulla.” Sebastianin äiti sanoi. Mä katsoin Sebastiania, joka nyökytteli päätään ja nosti peukalonsa pystyyn.
        ” Jos mä sitten jään tänne yöksi.” Mä sanoin.

        Me juteltiin Sebastianin kanssa tunti. Mulle oli noussut uusi mörkö tulevaisuutta ajatellen. Sebastian oli täydellinen, mutta olinko mä? Mitä mä voisin tarjota Sebastianille. Enhän mä osannut laulaa tai soittaa.
        ” Eikö sua yhtään häiritse, että sä olet ammattilainen musiikissa ja mä en osaa juurikaan muuta, kuin laittaa cd-levyn stereoihin`?” Mä kysyin.
        ” Älä ajattele noin. Sä olet enemmän liikunnallinen, kuin mä. Ei se sen isompi juttu ole.” Sebastian vastasi.
        ” Sun pitäisi laulaa jossain bändissä.” Mä totesin.
        ” Niin mä haluaisinkin. Mua on pyydetty yhteen bändiin, missä Tiina soittaa rumpuja. Mulla vaan ei ole aikaa treenata kolmea kertaa viikossa.” Sebastian vastasi.
        ” Mä antaisin sulle mielelläni aikaa siihen. Kokeilisit edes. Kyllä me ehditään olla yhdessä vielä senkin päälle.” Mä totesin.


    • Sudden Depth

      On se mahtavaa, että joku saa huumoriakin ujutettua tällaisen herkän tarinan sisään. Ei ole mulla kylläkään kaikki Muumit laaksossa ole, jos nyt ihan tarkkoja ollaan...

      Haluaa lisää!

      • Sudden Depth

        Ja vieläpä samassa lauseessa kaksi ole-sanaa... Just kun pääsin sanomasta, että mulla viiraa päästä! :D


    • Sudden Depth

      Ai niin. Ollakseni tarkkaavainen äikkätäti huomautan, että otsikon pitäisi olla Sebastian IX eikä VIIII...

      ;)

    • Onko ysi IX... Googlettaa ja toteaa, että oikeassa olet. Kymppi on X ja meneekö ne siitä eteenpäin XI, XII,XIII?

    • Sudden Depth

      No joo, sehän on aina ennen V:tä ja X:ää I siinä edessä. (IV, IX, XIV, XIX...) Muuten se on aika loogista.

    • Hyvä tietää =) Annahan säkin palaa uuden tarinan tai ton nykyisen kanssa. Mulla on kyllä syy, miksi mä tämänkin tarinan kirjoitin. Tarvitsen muutaman uuden elementin, mitkä paljastuvat seuraavissa osissa.

    • Sudden Depth

      Kyllähän tuo tahtoo valmistua yllättävän nopeasti tuo nykyinen, että stay tuned... ;)

      Ja jatkahan sä sitten tätä vaan mahdollisimman nopeasti!

    • Mun tarina on muutamaa riviä vaille valmis. Osia on kasassa 14 ja ne ovat yhtä pitkiä, kuin edeltäjänsä. Mä ruinaan ja ihmettelen, miksi ei kommentteja tule enempää ;-)
      Sudden depth, I´m staying tuned.

    • Sudden Depth

      Ihan pakko huomauttaa, että mun tässä pitäis valittaa palautteen vähyydestä... :D

    • Aapo85

      Lopetan lukemisen yleensä tässä vaiheessa, koska jatkossa niin kaunis tarina muuttuu niin loputtoman surulliseksi. Mieluummin pidän ihanan toivon ja rakkaudentunteen itselläni....

      • ultramariinitaivas

        Ai, surulliset tapahtumat eivät iske? :)

        Tästä tulikin mieleen (hehheh), että pitää kysyä erästä asiaa mun omaan tarinaan liittyen...


    • Taisinkin jo vastata siihen kysymykseen tuonne toiseen ketjuun =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe