Uusi Sony A77 on suuri pettymys -- samoin myyjä Verkkokauppa.com.
Odottelin kameraa suurin toivein ja lopulta sain sellaisen. Tuote on kuitenkin viallinen (normaalia Sony laatua, niin on käynyt monasti aiemminkin), mutta tällä kertaa myyjä alkoi pompotella minua aivan älyttömasti. Risan tilalle en saanut ehjää, piti juosta talossa paikasta toiseen ja lopulta maahantuojan huoltoon. Sonyltä ei ei vastata kyselyihin eikä yhteydenottopyyntöihin, mutta siihen olen jo tottunut edellisten Sony-tuotteiden osalta.
Tällä kertaa uusi kamera ei suostunut näyttämään kuin osan ylänäytön segmenteistä. Kameran tarkennus ei pelaa -- ei ainakaan Sonyn omalla 70-200/2,8 objektiivilla. Syynä lienee juuri tuo valoa hävittävä peili. Suoria kustannuksia keskeneräinen operaatio on jo aiheuttanut 100€ verran sekä 5-6 tuntia työaikaa. Ei paljon hymyillytä!! Vaikea sanoa, miten kunnollinen yksilö pelittäisi -- tämä ei ainakaan! Nyt se on viety maahantuojan huoltoon, olen ilman kameraa, ei sekään hymyillytä. Onneksi on sentään Canon 5DMkII.
Sony SLT77A
5
308
Vastaukset
- sgagtttttty
Haiskahtaa provolta :)
- uyqwruq
Eihän se mahdotonta ole. En tähän ikään ole saanut mitään täysin virheetöntä uutta kameraa, Viat on kuitenkin olleet säätövikoja, mutta sellaisiakaan ei uusissa saisi olla.
- canoniitti provoaa
Heh. Ei oo provo, tarina vaan paranee koko ajan. Tyyppihän laittoi toisenkin vuodatuksen ja kun ei Canikonin mainostus ollut tarpeeksi selvä vihje, niin piti korottaa panoksia - nyt on jo kolme Sonyä (järkkäri, videokamera ja pokkari) mennyt samanaikaisesti rikki & kaikki makaa huollossa.
Tietenkin on provo, verkkokaupalla ei vielä ko kameraa edes ole, sen voi vasta ennakkotilata niiltä.
- NEX 5
Selvästi PROVO kyseessä koska ei CyberPhotossakaan ole tuota Sonya vielä varastossa. Tuskin tuolla provolla on tuota Canonin 5D:täkään , kunhan vaan kertoilee tällä sivustolla "iltasatujaan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971483- 2091438
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59970Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50737Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53672En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40656Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.34650