Pieni omakotitalo Imatralla

darja59

N.60 neliöinen 1948 rakennettu 1990 kunnostettu, ikkunat uusittu, kylpyhuonelaatoitettu, rakennettu sauna joka nyt kyllä vaatisi pienen remontin, saunassa käynti kuitenkin madollista samassa pihapiirissä. 2 h pieni keittiö, avoin rakentamaton vintti. Sähkölämmitys noin 100 e /kk (talvella 200 ja kesällä 40e) saimaan rantaan n.500 m,josta mahdollista vuokrata puolet venevajasta.(2 veneen vaja) lähellä metsäpolkuja lenkkeillä. vuokra 380 e/kk vesi ja sähkö

3

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura

Hei! olen yrittänyt etsiä omakotitaloa vuokralle jo pitemmän aikaa ja nyt pisti silmään tämä ilmoitus.. olisi mukava nähdä millaine asunto todellisuudessa on, ellet ole jo löytänyt vuokralaista niin oletko minuun päin yhteydessä joko täällä tai puhelimitse. puh. 0500280292

• terve ,,onko asunto vapaa,,,
      ja missäpäin Imatraa?

• Irina Luukkonen

Me haluamme vuokrataan asunto voitko soitetaa Teile minun numero on 0505272676. Tr.Irina Luukko nen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe