Tämä palsta on ollut täysin hanurista jo vuosikaudet. Niin tikijärkkäri täytyy saada,
koska sillä kuulemma saa parempia kuvia, kuin pokkarilla. Jees googlattakaa,
Canonin muovista kyhättyä 1000D:tä muovisen 18-55mm. pimeän suttusuumin
kanssa saa 299€, siitä vaan ostelemaan ja jatkamaan piikittelyä harrastelijoille,
jotka sijoittavat rahaa hieman kalliimpiin välineisiin. Joo, mulla on oikein tikijärkkäri,
kyllä tulee niin hyviä kuvia että, kyllä mä oon oikein mestarikuvaaja.
Jaa, että
7
99
Vastaukset
- ei mikään pakko
Minusta taas tämä valokuvauspalsta on kaiken kaikkiaan oikein mainio, kaikki osiot täällä.
Ei ole pakko lukea/kirjoittaa tänne jos ei miellytä. - on ollut täysin?
Onko siinä jotakin pahaa tai sinua loukkaavaa jos joku haluaa ostaa halvan järjestelmäkameran?
Vai risooko sinua se, että sinä et voi esittää ammattilaista kun nuo ilkkumasi ”mestarikuvaajat” kantaa hienomman näköistä ”järkkäriä”?
Uskotko jonkun ostavan Lada Nivan koska ”sillä kuulemma pääsee parempaan kuvauspaikkaan, kuin Corollalla. Jees googlattakaa, Joo, mulla on oikein citymaasturi, kyllä tulee niin hyviä kuvia että, kyllä mä oon oikein mestarikuvaaja.
Kyllä nyt on vaikeaa esittää ammattilaista ;-)- Vekotinhulluutta ?
Onko mukavaa käydä täällä pilailupalstalla ? Jatkakaa hyvät ihmiset valokuvaus-
harrastusta tai aloittakaa se, se on oikein mukavaa, ei tarvitse kuin joku muovinen
markettipaketti, niin ollaan heti mestareita tekemään pilaa valokuvausharrastuksesta. - isot nenät
Vekotinhulluutta ? kirjoitti:
harrastusta tai aloittakaa se, se on oikein mukavaa, ei tarvitse kuin joku muovinen
markettipaketti, niin ollaan heti mestareita tekemään pilaa valokuvausharrastuksesta.Niinhän se on että tosimies ostaa heti kun näkee Fuji X100 pokkarin joka ei maksakkaan kuin vaivaiset tuhat euroa. Sillähän saa hienoja kuvia rakennuksista vaikka lähikuvissa ihmisten nenät pakkaavat suurilta näyttämäänkin.
- hyvät ihmiset?
Vekotinhulluutta ? kirjoitti:
markettipaketti, niin ollaan heti mestareita tekemään pilaa valokuvausharrastuksesta.Onko mukavaa käydä täällä pilailupalstalla?
>> ehkä on niin, että käyt täällä hölmöilemässä kun se on niin mukava?
Ei kai tarkoituksesi voi olla kieltää muita osallistumasta keskusteluihin ”täällä”?
”ei tarvitse kuin joku muovinen markettipaketti, niin ollaan heti mestareita tekemään pilaa valokuvausharrastuksesta.”
>> tuosta tietysti herää kysymys miksi uskot, että se oli juuri markettipaketti mikä teki sinusta muiden valokuvausharrastuksen pilkkaajan?
- Kehitys kehittyy
ja toivottavasti kuvaajakin.
Sillä marketin kittiputkipaketilla on ihan hyvä aloittaa. Mutta jos harrastus tuntuu jatkuvan ensi innostuksen jälkeenkin, kalustoa on syytä päivittää parempaan. Ja siinä vaiheessa toivottavasti jo itse tietää mitä valokuvauksella haluaa saada aikaan, ja mitä välineitä sen saavuttamiseen tarvitaan.Näin se on vain tollot kerskailevat laitteillaan muut pärjäävät ja kuvaavat sillä mitä on saatavilla ilman sen suurempaa numeroa. Vaikka kameroissa on automatiikkaa niin kuvaaja kuitenkin ottaa kuvan ja kamera vain jäljentää sen. Tietysti nykykameran saa laukomaan randominakin satunnaisia kuvia esim. kaulaan ripustettuna ja voihan joku niistäkin olla ihan siedettävä mutta suurempi onnistumisen mahdollisuus on kun kuvaaja ottaa kuvan.
Verrattuna filmiaikaan on etuna kuvan suurin piirtein onnistumisen näkeminen välittömästi filmiä kun joutui odottelemaan ja uuden kuvan mahdollisuus saattoi olla ikuisiksi ajoiksi mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832032Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361746- 1801306
- 236746
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49546
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492