Vosiko joku palstan vastaavista kertoa miksi karsean näköinen sisäelin on tuotu palstalle komeilemaan. Vastenmieliselle se tuntuu minusta metrossakin.
miski hirveä kuva
10
<50
Vastaukset
- Onneksi sivuseikka
Se minuakin nauruttaa...Ehkä se on karskia inhorealismia...Jos se vetoaa nuorisoon, joka on tottunut väkivaltaisen näköisiin kuviin ja "reteisiin". Joo. Se on varmaan makean näköinen nuorten mielestä...
- palava sydän
En ole kirkon vastaaja, mutta:
Luterilainen kirkko matkii tässä(kin) katolista kirkkoa. Tavoilleen uskollisena mauttomasti, tietenkin. Kyseessä on palava sydän.
http://www.ewtn.com/devotionals/heart/heart_sp.htm Kysyjä viitannee sivun oikeassa laidassa olevaan Puhu papille -palvelun tunnukseen. Kyseessä on rakkauden ammattilaisten "logo" city-verkkoyhteisössä.
Onhan se aika huomiotaherättävä ja olen kuullut sen ennenkin. Mielipiteistä ei voi eikä tarvitse kiistellä.
Kiitos palautteesta!
Antti-pappi- yökyöpeli36
Miten minä luin että puhu pukille...joulu vissiin tulossa ja nukkuakin nyt pitäis...
- lisääelimiäpeliin
Kuvaan voisi liittää vielä munuaiset eli munaskuut, nehän esiintyvät usein Raamatussa yhdessä sydämen kanssa. Esimerkiksi Jeesuksen sanoissa Ilmestyskirjassa:
2:23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan. - woe sewntäs
Kirkon viimeaikaiset mainoskampanjat on olleet lähinnä alapään asioiden ympärillä tai sitten muuten vain shokeeramiseen pyrkiviä. Ihan kuin nyt niillä saisi kansan pohtimaan sielun asioita.
Onkohan kuva poistettu tältä palstalta?
No, koska olen parantumattoman utelias ja tiedonhaluinen, kävin etsimässä sen muualta.
Onhan se aika realistinen.
Minua se ei järkytä, mutta tunnen muutamia lajitovereitamme, jotka ovat aika herkkiä. Veren ja käsittelemättömien sisäelinten näkeminen saa heidät reagoimaan jopa fyysisesti.Näköjään se kuva ilmestyy silloin tällöin tuohon sivupalkkiin.
En vaan ollut kiinnittänyt siihen huomiota.
- GeHinnomin tuli
Irtireväitä papinsydän jo liekkien nuolemana, on aikamme luopiokirkon koko kuva.
- ehkä tosiaan
Ne on helvetin lieskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714957- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65970
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124807Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6797- 57784
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191761- 76741
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739