Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon.
Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
En olisi uskonut et
66
719
Vastaukset
- Anonyymi
Löysit rakkautta mies, et vain ymmärrä sitä. Rakastan sua. ❤️
- Anonyymi
Kyllä tuo aloitus selkeästi naiselta. Ei miehet tunteile tuolla tavalla ja kirjoittavat kyllä, jos on naiselle. Herätkää ihmiset, ei täältä ketään löydä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo aloitus selkeästi naiselta. Ei miehet tunteile tuolla tavalla ja kirjoittavat kyllä, jos on naiselle. Herätkää ihmiset, ei täältä ketään löydä.
Erittäin uskottavaa tekstiä omaa aloitustasi hönöllä klangilla selostava apäijä. No tuo kolmen tamman tarharyhmä diggaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin uskottavaa tekstiä omaa aloitustasi hönöllä klangilla selostava apäijä. No tuo kolmen tamman tarharyhmä diggaa
En moiti miehiä, moitin kaikkia. There there.
- Anonyymi
😞☹️
- Anonyymi
jätteiden valtakunta ITalia ohjelma nyt Yle1
- Anonyymi
katsoin sen muutama päivä sitten ja kyllä täytyy todeta, että miten välinpitämättömiä ihmiset ovat, kun eivät piittaa sellaisista asioista kuin ympäristönsuojelu
- Anonyymi
Valtava ikävä sinua nainen ❤️
- Anonyymi
🩷🫂
- Anonyymi
Syytätkö sinä jotakin toista omasta pahasta olosta? Toteutumattomat toiveet?
- Anonyymi
Puran pettymystä ja sitä miten valheellisesti voi joku kohdella
- AnonyymiUUSI
Oliko sulla palstaäijälle huutelija sitten itelläs joku unelma? T naiselta tämä
- Anonyymi
ei mult.
- Anonyymi
Jep, se on just näin.
- AnonyymiUUSI
Tuo hokema ei vielä kaveri hei riitä kommunikaatioon esim nein tai jein osalta
- Anonyymi
On ollut karmaiseva viikonloppu. En tiedä, millainen hänellä. Ehkä jopa ratkiriemuisa. Itselläni on ollut pokassa pitelemistä, kun on pitänyt ympäristölle esittää että kaikki on just fine.
Naiselta- Anonyymi
Ikävää täynnä. Kaivattu täytti ajatukset koko ajan, vaikka koitin keksiä jotain mielekästä tekemistä. Ihmisten tapaaminenkin oli raskasta, koska en jaksanut kiinnostua lainkaan heidän sanomisista, vaikka he ovat myös minulle tärkeitä.
Toivottavasti sinun ensi viikko olisi parempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää täynnä. Kaivattu täytti ajatukset koko ajan, vaikka koitin keksiä jotain mielekästä tekemistä. Ihmisten tapaaminenkin oli raskasta, koska en jaksanut kiinnostua lainkaan heidän sanomisista, vaikka he ovat myös minulle tärkeitä.
Toivottavasti sinun ensi viikko olisi parempi.Kurjaa kuulla, että sinunkin kaivattusi on tuonut murhetta sinulle. Varmaan tietämättään, kuten minullekin. Minä pärjään kyllä. Itsellä alkaa nyt arki kunnolla, se auttaa vähän. Tekemiseen ja auttamiseen kun käyttää aikansa ja on paljon liikkeellä, niin asiat loiventuu. Parempaa viikkoa sinulle myös :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurjaa kuulla, että sinunkin kaivattusi on tuonut murhetta sinulle. Varmaan tietämättään, kuten minullekin. Minä pärjään kyllä. Itsellä alkaa nyt arki kunnolla, se auttaa vähän. Tekemiseen ja auttamiseen kun käyttää aikansa ja on paljon liikkeellä, niin asiat loiventuu. Parempaa viikkoa sinulle myös :)
Kiitos! :) Syytön hän tosiaan on siihen, että on niin uskomaton. Eikä hänellä varmasti tullut mieleen, kuinka vahvat tunteet tulee herättämään minussa. Itse lomailen ja koitan keksiä jotain mukavaa puuhaa. Eiköhän se tästä tasaannu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! :) Syytön hän tosiaan on siihen, että on niin uskomaton. Eikä hänellä varmasti tullut mieleen, kuinka vahvat tunteet tulee herättämään minussa. Itse lomailen ja koitan keksiä jotain mukavaa puuhaa. Eiköhän se tästä tasaannu.
Sinun lomat tiedetään kyylä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi, voit jatkaa tuohon 👉 suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko sinä kertoa, että kuinka ”hän” tarkalleen ottaen lomailee? Ei ole ansa tämä puhu
- Anonyymi
No mitä se mies nyt meni tekemään? Vai eikö tehnyt mitään...
- AnonyymiUUSI
Niin vai liityyikö tähänkään tai mihinkään mitään miestä ikinä paitsi aloittajan sukupuolen osalta, hera Kaiken teoria?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin vai liityyikö tähänkään tai mihinkään mitään miestä ikinä paitsi aloittajan sukupuolen osalta, hera Kaiken teoria?
Ja toisekseen millä logiikalla minkään sellaisen asian tahi aiheen osalta mikä kuuluisi sulle tai millekään kollektiiville?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisekseen millä logiikalla minkään sellaisen asian tahi aiheen osalta mikä kuuluisi sulle tai millekään kollektiiville?
Ja kolmanneksi meneekö tällainen telenovelamainen tusailu minkään lipun alle? Ehkä ootte vain pieniä sieluja isolla egolla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kolmanneksi meneekö tällainen telenovelamainen tusailu minkään lipun alle? Ehkä ootte vain pieniä sieluja isolla egolla?
Nyt minä kyllä jo kohta Pertulle soitan mitä mieltä olet keskustelupalstasta? En mitään, sen vain halusin kuulla
- Anonyymi
joku niin pyöräily voi olla hauskaa mutrta jos ne polkupyörätkin maksavar jo malraina, niiin voisin tietää jonkin paikankin mistä saisi jos cvähän itswe osaa joejailla
- Anonyymi
Petyimme sinuun
- Anonyymi
Ketkä te?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Mitä tein väärin ja ketkä te???
- Anonyymi
Koko suku ja kaveripiiri on ollut haukkumassa miestä.
- AnonyymiUUSI
En elämään sitten tai
- Anonyymi
Miehenä pettymys on lievä sana. Koen antaneeni paljon, mutten ole saanut mitään konkreettista tähän mennessä.
- Anonyymi
Mitä olet antanut? Kerropa omin sanoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon vain, muut ovat antaneet lupauksia, minä olen ainoana toteuttanut tekoja. Ei tunnu kovin hedelmälliseltä olla ainut rehellinen ja sanansa pitävä, kun pitäisi tehdä yhteistyötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan lukenut kaikki ketjut tiedät kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanon vain, muut ovat antaneet lupauksia, minä olen ainoana toteuttanut tekoja. Ei tunnu kovin hedelmälliseltä olla ainut rehellinen ja sanansa pitävä, kun pitäisi tehdä yhteistyötä.
sinä oot jotain mies raportoinu ja siitä laskuttanu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan lukenut kaikki ketjut tiedät kyllä.
Np en todellakaan ole enkä tiedä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sinä oot jotain mies raportoinu ja siitä laskuttanu?
I’m your privat investigator i dance upon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
I’m your privat investigator i dance upon
Mani, hynä, rahna, lati
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mani, hynä, rahna, lati
Live long and prosper
- Anonyymi
Olette surullisia ihmisiä, kukaan ei voinut edes viestiä. pskasakkia sanon suoraan. vihaan koko porukkaa.
- AnonyymiUUSI
Kaikki marinat saman viivan alle mummielest palstaäijä
- Anonyymi
Yhden stanan kyläh oron takia iso porukka valjastettu kyttäämään. Olette kamalia ihmisiä. Todella hirveitä. Miehelle tietenkään mitään, hakuttiin vaan kimpassa.
- Anonyymi
Niin se kuka postaa feikki kuvia asunnostaan eli ei edes asu siinä itse.Feikki kuvia jostain muka oman kylän maisemista vaikka kuvannut sen edellisenä päivänä ja oikeasti sillä hetkellä on ihan muualla salarakkaan kanssa kuten sukulaisensa vaihto kämpillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se kuka postaa feikki kuvia asunnostaan eli ei edes asu siinä itse.Feikki kuvia jostain muka oman kylän maisemista vaikka kuvannut sen edellisenä päivänä ja oikeasti sillä hetkellä on ihan muualla salarakkaan kanssa kuten sukulaisensa vaihto kämpillä.
On ihan paikallinen ja tunnettu, haetaan melkein nimellä kun pa nettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä tunne.Missä kylässä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tääl ainakaa tääl on kuivaa joka suhteessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oishan sellainen esim vaikka
ns Vastapaino jollekki nuivalle akalle - AnonyymiUUSI
Hän tämä joku nainen on siis palstasetä jengin johtaja? Muhaha ha ha ha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ns Vastapaino jollekki nuivalle akalleOlipa törkeä ja henkilöön menevä läppä, soita paranoid
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa törkeä ja henkilöön menevä läppä, soita paranoid
Ti tai to, jos ase ei o
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän tämä joku nainen on siis palstasetä jengin johtaja? Muhaha ha ha ha
Voin vaa kuvitella ku yks kersa innostu tekstistä vaikka ei osannu tietenkään omien sekä tekstin sisäisten ristiriitaisuuksien takia määritellä miksi innostui😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ns Vastapaino jollekki nuivalle akalleKiittäsin ehkä häntä heti ku näkyis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiittäsin ehkä häntä heti ku näkyis
Välittämistä on mikä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö se ois haluttua olla kyläläinen että pitää pistää kulissit pystyyn? Hih
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jkl suunta
- Anonyymi
Jaa taisit löytää toisen kanssa rakkauden ja petyit. Sori vaan mut mä en ehdi joka hetkeen ja tapahtumien käänteisiin tänne.
- AnonyymiUUSI
Niinpä justiin aloittajaäijä kai sellaistakin voi tienristeykseksi nimittää tms🧐
- AnonyymiUUSI
Ainoa ehdoton rakkaus mitä löytää on omilta vanhemmilta ja ei aina niiltäkään. Miehen ja naisen välisessä rakkaudessa pitää osata antaa puolin ja toisin ja vaalia sitä. Muuten se kuihtuu.
- AnonyymiUUSI
Ei ole ollut mitään tarvetta rakastua keneenkään enää aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Yksin oleminen on ihan parasta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1654622- 1691611
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661427- 61906
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124787Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6737Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191731- 75710
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66709- 40664