En olisi uskonut et

Anonyymi-ap

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon.
Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.

66

719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Löysit rakkautta mies, et vain ymmärrä sitä. Rakastan sua. ❤️

• Anonyymi

Kyllä tuo aloitus selkeästi naiselta. Ei miehet tunteile tuolla tavalla ja kirjoittavat kyllä, jos on naiselle. Herätkää ihmiset, ei täältä ketään löydä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo aloitus selkeästi naiselta. Ei miehet tunteile tuolla tavalla ja kirjoittavat kyllä, jos on naiselle. Herätkää ihmiset, ei täältä ketään löydä.

Erittäin uskottavaa tekstiä omaa aloitustasi hönöllä klangilla selostava apäijä. No tuo kolmen tamman tarharyhmä diggaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin uskottavaa tekstiä omaa aloitustasi hönöllä klangilla selostava apäijä. No tuo kolmen tamman tarharyhmä diggaa

En moiti miehiä, moitin kaikkia. There there.

• Anonyymi

😞☹️

• Anonyymi

jätteiden valtakunta ITalia ohjelma nyt Yle1

• Anonyymi

katsoin sen muutama päivä sitten ja kyllä täytyy todeta, että miten välinpitämättömiä ihmiset ovat, kun eivät piittaa sellaisista asioista kuin ympäristönsuojelu

• Anonyymi

Valtava ikävä sinua nainen ❤️

• Anonyymi

🩷🫂

• Anonyymi

Syytätkö sinä jotakin toista omasta pahasta olosta? Toteutumattomat toiveet?

• Anonyymi

Puran pettymystä ja sitä miten valheellisesti voi joku kohdella

• Anonyymi
        UUSI

Oliko sulla palstaäijälle huutelija sitten itelläs joku unelma? T naiselta tämä

• Anonyymi

ei mult.

• Anonyymi

Jep, se on just näin.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo hokema ei vielä kaveri hei riitä kommunikaatioon esim nein tai jein osalta

• Anonyymi

On ollut karmaiseva viikonloppu. En tiedä, millainen hänellä. Ehkä jopa ratkiriemuisa. Itselläni on ollut pokassa pitelemistä, kun on pitänyt ympäristölle esittää että kaikki on just fine.
      Naiselta

• Anonyymi

Ikävää täynnä. Kaivattu täytti ajatukset koko ajan, vaikka koitin keksiä jotain mielekästä tekemistä. Ihmisten tapaaminenkin oli raskasta, koska en jaksanut kiinnostua lainkaan heidän sanomisista, vaikka he ovat myös minulle tärkeitä.

Toivottavasti sinun ensi viikko olisi parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää täynnä. Kaivattu täytti ajatukset koko ajan, vaikka koitin keksiä jotain mielekästä tekemistä. Ihmisten tapaaminenkin oli raskasta, koska en jaksanut kiinnostua lainkaan heidän sanomisista, vaikka he ovat myös minulle tärkeitä.

Toivottavasti sinun ensi viikko olisi parempi.

Kurjaa kuulla, että sinunkin kaivattusi on tuonut murhetta sinulle. Varmaan tietämättään, kuten minullekin. Minä pärjään kyllä. Itsellä alkaa nyt arki kunnolla, se auttaa vähän. Tekemiseen ja auttamiseen kun käyttää aikansa ja on paljon liikkeellä, niin asiat loiventuu. Parempaa viikkoa sinulle myös :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurjaa kuulla, että sinunkin kaivattusi on tuonut murhetta sinulle. Varmaan tietämättään, kuten minullekin. Minä pärjään kyllä. Itsellä alkaa nyt arki kunnolla, se auttaa vähän. Tekemiseen ja auttamiseen kun käyttää aikansa ja on paljon liikkeellä, niin asiat loiventuu. Parempaa viikkoa sinulle myös :)

Kiitos! :) Syytön hän tosiaan on siihen, että on niin uskomaton. Eikä hänellä varmasti tullut mieleen, kuinka vahvat tunteet tulee herättämään minussa. Itse lomailen ja koitan keksiä jotain mukavaa puuhaa. Eiköhän se tästä tasaannu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! :) Syytön hän tosiaan on siihen, että on niin uskomaton. Eikä hänellä varmasti tullut mieleen, kuinka vahvat tunteet tulee herättämään minussa. Itse lomailen ja koitan keksiä jotain mukavaa puuhaa. Eiköhän se tästä tasaannu.

Sinun lomat tiedetään kyylä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi, voit jatkaa tuohon 👉 suuntaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko sinä kertoa, että kuinka ”hän” tarkalleen ottaen lomailee? Ei ole ansa tämä puhu

• Anonyymi

No mitä se mies nyt meni tekemään? Vai eikö tehnyt mitään...

• Anonyymi
        UUSI

Niin vai liityyikö tähänkään tai mihinkään mitään miestä ikinä paitsi aloittajan sukupuolen osalta, hera Kaiken teoria?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vai liityyikö tähänkään tai mihinkään mitään miestä ikinä paitsi aloittajan sukupuolen osalta, hera Kaiken teoria?

Ja toisekseen millä logiikalla minkään sellaisen asian tahi aiheen osalta mikä kuuluisi sulle tai millekään kollektiiville?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toisekseen millä logiikalla minkään sellaisen asian tahi aiheen osalta mikä kuuluisi sulle tai millekään kollektiiville?

Ja kolmanneksi meneekö tällainen telenovelamainen tusailu minkään lipun alle? Ehkä ootte vain pieniä sieluja isolla egolla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kolmanneksi meneekö tällainen telenovelamainen tusailu minkään lipun alle? Ehkä ootte vain pieniä sieluja isolla egolla?

Nyt minä kyllä jo kohta Pertulle soitan mitä mieltä olet keskustelupalstasta? En mitään, sen vain halusin kuulla

• Anonyymi

joku niin pyöräily voi olla hauskaa mutrta jos ne polkupyörätkin maksavar jo malraina, niiin voisin tietää jonkin paikankin mistä saisi jos cvähän itswe osaa joejailla

• Anonyymi

Petyimme sinuun

• Anonyymi

Ketkä te?

• Anonyymi

Mitä tarkoitat? Mitä tein väärin ja ketkä te???

• Anonyymi

Koko suku ja kaveripiiri on ollut haukkumassa miestä.

• Anonyymi
        UUSI

En elämään sitten tai

• Anonyymi

Miehenä pettymys on lievä sana. Koen antaneeni paljon, mutten ole saanut mitään konkreettista tähän mennessä.

• Anonyymi

Mitä olet antanut? Kerropa omin sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon vain, muut ovat antaneet lupauksia, minä olen ainoana toteuttanut tekoja. Ei tunnu kovin hedelmälliseltä olla ainut rehellinen ja sanansa pitävä, kun pitäisi tehdä yhteistyötä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan lukenut kaikki ketjut tiedät kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon vain, muut ovat antaneet lupauksia, minä olen ainoana toteuttanut tekoja. Ei tunnu kovin hedelmälliseltä olla ainut rehellinen ja sanansa pitävä, kun pitäisi tehdä yhteistyötä.

sinä oot jotain mies raportoinu ja siitä laskuttanu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan lukenut kaikki ketjut tiedät kyllä.

Np en todellakaan ole enkä tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sinä oot jotain mies raportoinu ja siitä laskuttanu?

I’m your privat investigator i dance upon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

I’m your privat investigator i dance upon

Mani, hynä, rahna, lati

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mani, hynä, rahna, lati

Live long and prosper

• Anonyymi

Olette surullisia ihmisiä, kukaan ei voinut edes viestiä. pskasakkia sanon suoraan. vihaan koko porukkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki marinat saman viivan alle mummielest palstaäijä

• Anonyymi

Yhden stanan kyläh oron takia iso porukka valjastettu kyttäämään. Olette kamalia ihmisiä. Todella hirveitä. Miehelle tietenkään mitään, hakuttiin vaan kimpassa.

• Anonyymi

Niin se kuka postaa feikki kuvia asunnostaan eli ei edes asu siinä itse.Feikki kuvia jostain muka oman kylän maisemista vaikka kuvannut sen edellisenä päivänä ja oikeasti sillä hetkellä on ihan muualla salarakkaan kanssa kuten sukulaisensa vaihto kämpillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se kuka postaa feikki kuvia asunnostaan eli ei edes asu siinä itse.Feikki kuvia jostain muka oman kylän maisemista vaikka kuvannut sen edellisenä päivänä ja oikeasti sillä hetkellä on ihan muualla salarakkaan kanssa kuten sukulaisensa vaihto kämpillä.

On ihan paikallinen ja tunnettu, haetaan melkein nimellä kun pa nettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empä tunne.Missä kylässä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tääl ainakaa tääl on kuivaa joka suhteessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oishan sellainen esim vaikka
        ns Vastapaino jollekki nuivalle akalle

• Anonyymi
        UUSI

Hän tämä joku nainen on siis palstasetä jengin johtaja? Muhaha ha ha ha

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa törkeä ja henkilöön menevä läppä, soita paranoid

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa törkeä ja henkilöön menevä läppä, soita paranoid

Ti tai to, jos ase ei o

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tämä joku nainen on siis palstasetä jengin johtaja? Muhaha ha ha ha

Voin vaa kuvitella ku yks kersa innostu tekstistä vaikka ei osannu tietenkään omien sekä tekstin sisäisten ristiriitaisuuksien takia määritellä miksi innostui😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiittäsin ehkä häntä heti ku näkyis

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiittäsin ehkä häntä heti ku näkyis

Välittämistä on mikä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö se ois haluttua olla kyläläinen että pitää pistää kulissit pystyyn? Hih

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jkl suunta

• Anonyymi

Jaa taisit löytää toisen kanssa rakkauden ja petyit. Sori vaan mut mä en ehdi joka hetkeen ja tapahtumien käänteisiin tänne.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä justiin aloittajaäijä kai sellaistakin voi tienristeykseksi nimittää tms🧐

• Anonyymi
      UUSI

Ainoa ehdoton rakkaus mitä löytää on omilta vanhemmilta ja ei aina niiltäkään. Miehen ja naisen välisessä rakkaudessa pitää osata antaa puolin ja toisin ja vaalia sitä. Muuten se kuihtuu.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole ollut mitään tarvetta rakastua keneenkään enää aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Yksin oleminen on ihan parasta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      165
      4622
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1611
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1427
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      61
      906
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      787
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      737
    7. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      731
    8. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75
      710
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      709
    10. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      40
      664
    Aihe