Vosiko joku palstan vastaavista kertoa miksi karsean näköinen sisäelin on tuotu palstalle komeilemaan. Vastenmieliselle se tuntuu minusta metrossakin.
miski hirveä kuva
10
<50
Vastaukset
- Onneksi sivuseikka
Se minuakin nauruttaa...Ehkä se on karskia inhorealismia...Jos se vetoaa nuorisoon, joka on tottunut väkivaltaisen näköisiin kuviin ja "reteisiin". Joo. Se on varmaan makean näköinen nuorten mielestä...
- palava sydän
En ole kirkon vastaaja, mutta:
Luterilainen kirkko matkii tässä(kin) katolista kirkkoa. Tavoilleen uskollisena mauttomasti, tietenkin. Kyseessä on palava sydän.
http://www.ewtn.com/devotionals/heart/heart_sp.htm Kysyjä viitannee sivun oikeassa laidassa olevaan Puhu papille -palvelun tunnukseen. Kyseessä on rakkauden ammattilaisten "logo" city-verkkoyhteisössä.
Onhan se aika huomiotaherättävä ja olen kuullut sen ennenkin. Mielipiteistä ei voi eikä tarvitse kiistellä.
Kiitos palautteesta!
Antti-pappi- yökyöpeli36
Miten minä luin että puhu pukille...joulu vissiin tulossa ja nukkuakin nyt pitäis...
- lisääelimiäpeliin
Kuvaan voisi liittää vielä munuaiset eli munaskuut, nehän esiintyvät usein Raamatussa yhdessä sydämen kanssa. Esimerkiksi Jeesuksen sanoissa Ilmestyskirjassa:
2:23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan. - woe sewntäs
Kirkon viimeaikaiset mainoskampanjat on olleet lähinnä alapään asioiden ympärillä tai sitten muuten vain shokeeramiseen pyrkiviä. Ihan kuin nyt niillä saisi kansan pohtimaan sielun asioita.
Onkohan kuva poistettu tältä palstalta?
No, koska olen parantumattoman utelias ja tiedonhaluinen, kävin etsimässä sen muualta.
Onhan se aika realistinen.
Minua se ei järkytä, mutta tunnen muutamia lajitovereitamme, jotka ovat aika herkkiä. Veren ja käsittelemättömien sisäelinten näkeminen saa heidät reagoimaan jopa fyysisesti.Näköjään se kuva ilmestyy silloin tällöin tuohon sivupalkkiin.
En vaan ollut kiinnittänyt siihen huomiota.
- GeHinnomin tuli
Irtireväitä papinsydän jo liekkien nuolemana, on aikamme luopiokirkon koko kuva.
- ehkä tosiaan
Ne on helvetin lieskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788