Dna iptv loppuu

Kekeeee

Oletteko tietoisia siitä että kun Iptv loppuu Dna:lla, niin heidän riistohintaan myymät digiboksit (tallentava 400€ ja perus 100€) eivät toimi sen jälkeen missään tai kellään? Ja Dnal:lla ei ole aikomustakaan hyvittää tätä millään tapaa asiakkailleen.
Ja kuinkahan moni talonsa rakentajat ja sinne aikoinaan valokuitukaapeliliittymän ostanut on rakentanut varauksen antenniverkkoa varten?
Luulempa että rahansa ja hermonsa menettäneet ihmiset eivät tätä hyväksy kunhan tiedostavat tämän.

1

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh...

Mun mielestä talo kannattaa AINA rakentaa hieman ylimitoittaen noi eri antenni- ja televerkkosysteemit. Kaiken varalta. Eli vaikka taloon tulisi kaapeli, talon systeemit kannattaa rakentaa varmuuden vuoksi myös antenniverkkoa JA omaa satelliittisysteemiä varten. Samoin vaikka taloon suunniteltais joko-tai periaatteella kuparikaapelia tai valokaapelia niin systeemit kannattaa rakentaa niin että ikäänkuin sinne tulisi molemmat, sekä kuidut että kupari.

Vara ei venettä kaada ja jälkeenpäin ei harmita niin paljoa jos taloon on satsattu hieman extraa, varsinkin tollaisessa tapauksessa että yksi tv-palvelu loppuu. Itse ainakin rakentaisin taloni niin että varautuisin erilaisiin tv-palveluihin ja erilaisiin televerkkoihin eli ylimitoitetaan nykyiseen tilanteeseen verrattuna hieman sitä systeemiä. Jälkeenpäinkin toki voi antennit laittaa mutta se on aina mutkikkaampaa ja kalliimpaa kuin tehdä se jo rakentamisvaiheessa.

Eikö Dna muuten voi sitten tarjota IPTV:n tilalle perinteistä kaapelitv:tä? Vai onko ne kuidut vedetty niiin naftisti ettei ylimääräistä kuitua riitä enää tv:lle? Jos on, niin tyhmästipä ovat sen Dnalla sitten ajatelleet. Taloon/asuntoon pitää aina tulla VÄHINTÄÄN 4 KUITUA, joista yksi yleensä jää käyttämättä tai varalle, yhtä käytetään kaapelitv:n kanssa ja kaksi muuta sitten laajakaistaa varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe