Vakituinen työpaikka Laihialla, mutta Laihian, Vähänkyrön taikka Isokyrön kunnat ei vuokraa asuntoa luottotiedottomalle. Vaasasta varmaan saisi jostain, mutta Vaasasta ei kannata kulkea töissä Laihialla, koska käteen ei jäisi mitään korkeamman vuokratason ja bensan hinnan johdosta.
Kinkkinen tilanne, toki itse aiheutettu, mutta jos jollain olisi jotain hajua miltä taholta kannattaisi Kyrönmaan alueella kyselle kämppää, niin kiitollinen olisi kaikista tiedoista.
Mistä luottotiedottomalle vuokra-asunto?
7
462
Vastaukset
- piki.....
pikipruukki vuokraa jos et oo heille velkaa..
- Kylä löytyy
Itse ratkaisin ongelman niin että rupesin ryyppäämään ja sain hoitopaikan Minnesota-kodista. Sieltä käsin kävin sitten "työharjoittelussa".
- Perus-loinen
Loistava ratkaisu , juuri näin tulee toimia tämän päivän SUOMESSA.
- työtä pelkäävä
Jos olisit alkoholisti , huumeitten käyttäjä,rikollinen,mustalainen tai työtä pelkäävä. Saisit asunnon heti Isostakyröstä.
Se on täällä sääntönä.- aave maria 57
tai jos on venäläinen,somali,jne,jne... jo vain löytyy asunto.
- Hessu2345
Eipä ole vielä luukkua löytynyt. Pikipruukilla on ollu jo jonkin aikaa hakemus vetämässä ja sopivia kämppiä näyttää olevan nytkin vuokralla = ei oo vuokraamassa mulle mitään. Ok, ei täs mitään, pitää keksiä jotain...jotain jotain....
- Hessu2345
Siis sopivia kämppiä on tarjollA, piti kirjoittaa, eikä vuokralla. Ja se vielä piti sanoa, että syö saatanasti pyöriä muiden nurkissa ja vakuutella, et on just pian saamassa omankämpän. No pitää toivoa, että Kyrönmaalla riittää tarpeeksi yksinäisiä sinkkunaisia, jotka mielellään majoittaa hetkeksi jos toiseksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663032Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111656
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2221227- 123957
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800