Vakituinen työpaikka Laihialla, mutta Laihian, Vähänkyrön taikka Isokyrön kunnat ei vuokraa asuntoa luottotiedottomalle. Vaasasta varmaan saisi jostain, mutta Vaasasta ei kannata kulkea töissä Laihialla, koska käteen ei jäisi mitään korkeamman vuokratason ja bensan hinnan johdosta.
Kinkkinen tilanne, toki itse aiheutettu, mutta jos jollain olisi jotain hajua miltä taholta kannattaisi Kyrönmaan alueella kyselle kämppää, niin kiitollinen olisi kaikista tiedoista.
Mistä luottotiedottomalle vuokra-asunto?
7
466
Vastaukset
- piki.....
pikipruukki vuokraa jos et oo heille velkaa..
- Kylä löytyy
Itse ratkaisin ongelman niin että rupesin ryyppäämään ja sain hoitopaikan Minnesota-kodista. Sieltä käsin kävin sitten "työharjoittelussa".
- Perus-loinen
Loistava ratkaisu , juuri näin tulee toimia tämän päivän SUOMESSA.
- työtä pelkäävä
Jos olisit alkoholisti , huumeitten käyttäjä,rikollinen,mustalainen tai työtä pelkäävä. Saisit asunnon heti Isostakyröstä.
Se on täällä sääntönä.- aave maria 57
tai jos on venäläinen,somali,jne,jne... jo vain löytyy asunto.
- Hessu2345
Eipä ole vielä luukkua löytynyt. Pikipruukilla on ollu jo jonkin aikaa hakemus vetämässä ja sopivia kämppiä näyttää olevan nytkin vuokralla = ei oo vuokraamassa mulle mitään. Ok, ei täs mitään, pitää keksiä jotain...jotain jotain....
- Hessu2345
Siis sopivia kämppiä on tarjollA, piti kirjoittaa, eikä vuokralla. Ja se vielä piti sanoa, että syö saatanasti pyöriä muiden nurkissa ja vakuutella, et on just pian saamassa omankämpän. No pitää toivoa, että Kyrönmaalla riittää tarpeeksi yksinäisiä sinkkunaisia, jotka mielellään majoittaa hetkeksi jos toiseksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838