Helmikauppa tosi halpa ja upea

matkaaja11

Tänään löysin sattumalta aivan mahtavan helmikaupan.
Se on Karnaluksiakin halvempi, ja ihanan pikkuinen mutta paljon upeita helmiä ja todella halvalla.
Sieltä löytyy jopa Swarovskia ja muita laadukkaita tuotteita, eikä mitään kiinalaista roskaa.
Kauppa löytyy osoitteesta: Kentmanni 19 lähellä Olumpia hotellia ja kaupan nimi on Pärlipesa.Vierestä löytyy kahvila ja pizzeria
Myös nettikauppa:

www.parlipesa.ee

15

3876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaaja11

Satamista löytyy se turistilehti, siinä on tähän helmikauppaan alennuskuponki 20 %.
      Käykääpä kurkistamassa ihanaan luksushelmipuotiin!

nimimerkki: oppaanne Tallinnassa:)

• LOPETA JO!

LAKKAA
      S - P - Ä - M - M - Ä - Ä - M - Ä - S - T - Ä !!!

Ei liene kovin hyvä kauppa kun noin epätoivoisesti pitää mainostaa.

Netti on tulvillaan erinomaisia ja edullisia helmikauppoja.

• matkaaja11

LOPETA JO!
      28.1.2012 13:24
      1
      Sulje
      LAKKAA
      S - P - Ä - M - M - Ä - Ä - M - Ä - S - T - Ä !!!

Ei liene kovin hyvä kauppa kun noin epätoivoisesti pitää mainostaa.

Netti on tulvillaan erinomaisia ja edullisia helmikauppoja.

.......................................

Miksi riehut täällä?
      En ole kaupan omistaja vaan annan vinkkejä muillekin hyvistä paikoista!
      Ja jos sulle kerran on tiedossa hyviä kauppoja niin antaa tulla linkit!

Nim Marjatta H

• Spämmäät

SPÄMMÄÄT
        sa spämmäät aina vaan.

• Heitä vaikka voltti

Ja vinkkisi on mikä? Joku epämääräinen linkki vai?
        Taidat vaan kalastella täällä Suomalaisia asiakkaaksesi, johan sen näkee kieliasustakin, tuppaa sitä Eestin kieltä tulla nimimerkkiin huomaamattaan.

• hyvä löytö

Kiitos mainostamisesta minulle uusi löytö. On taas uusi kauppa missä poiketa Onkohan halvempi Karnaluksia?

• Beadellina

Karnaluksia voin suositella, kävin juuri joulun jälkeen siellä. Osoite K.A. Hermanni 1 (rakennus on tartu maanteen varrella vasemmalla, mene C-rapusta kerroksiin ja ovessa lukee pienellä Karnaluks ja soita ovikelloa. huom kerrosta alempana on karnaluks kontoor, älä mene sinne). Siellä on käsityöharrastajalle monta huonetta täpötäynnä tavaraa tutkittavana. Itse helmet on aika muovisia mutta lukot ym tarvikkeet niitä kannattaa selata. Huomaa että hintojen päälle Eestissä lisätään 20% alv!!!

• Magda63

Pärlipesassa on laadukkaita helmiä ja koruntekijän tuotteita ja todella edullisia.Sitäpaitsi siellä on mukavampaa tehdä ostoksia rauhassa, ja mukava henklökunta, Karnaluksissa on niin stressaavaa se ostosten teko, kun siellä saattaa olla bussilasteittain naisia Suomesta asti ja ostosten tekoon menee koko matka.

• nappi ja pappi

Onko valikoimissa siis vain helmiä vai löytyykö myös nappeja?

• Liisa*

nappi ja pappi käypäs nyt itse siellä ja kerro _aidot_ kokemukset. Eihän näistä linkkiviesteistä ota """erkkikään"""" selvää. Voivat olla sitä suomi24 spämmiä vaan.

• Magda63
      • oikea Magda 63

Äläpäs varasta nimimerkkiäni senkin mainostaja.

• alkuperäinen magda
        oikea Magda 63 kirjoitti:

oikea Magda 63
        16.1.2014 17:23

Sorry nyt vaan, katsopas päivämääriä, minä olen kirjoittanut tällä palstalla jo monta vuotta Magda nimellä, voinhan jatkossa ottaa toisen jos se sinua häiritsee huoh...

• oikea Magda 63
        alkuperäinen magda kirjoitti:

oikea Magda 63
        16.1.2014 17:23

Sorry nyt vaan, katsopas päivämääriä, minä olen kirjoittanut tällä palstalla jo monta vuotta Magda nimellä, voinhan jatkossa ottaa toisen jos se sinua häiritsee huoh...

Jäit muuten kiinni. Laitoit viestisi juuri kaupan aukeamisen jälkeen, joten olet siellä kaupassa töissä ja laitoit viestin kaupan koneelta.
        Surkeaa mainostamisen yritystä tältä Parlipesalta.
        Ja lopeta se Magda nimimerkin käyttö!

• Tallinna fani-Magda
        oikea Magda 63 kirjoitti:

Jäit muuten kiinni. Laitoit viestisi juuri kaupan aukeamisen jälkeen, joten olet siellä kaupassa töissä ja laitoit viestin kaupan koneelta.

oikea Magda 63
        18.1.2014 22:04
        2
        Sulje

Voi hyvä tavaton mitä luulotautia? Minä olen tällä palstalla kirjoittanut jo monta vuotta ja teen ostoksia monessakin kaupassa, ostan helmiä, kankaita ompelutarvikkeita jne jne

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe