Sais kyllä Tapsa kirjoittaa jotain tervehdystä tuonne kotisivuilleen, kun viimeksi on kirjoittanut sinne viestiä elokuussa. Okei, Tapsalla on muutakin tekemistä kuin koneen ääressä istua, mutta ei se niin paljon ole vaadittu että kerran kolmessa kuukaudessa sinne jotain kirjottais.
Olen sitä mieltä
4
251
Vastaukset
No vähän jo odottelin päivitystä kun sivut olivat poissa toiminnasta mutta ei näkynyt mitään. Ehkäpä joulutervehdys tulee kun meitä odottajia on kuitenkin paljon
Oon kans odottanut pientä päivitystä kotisivuille . Uutiset osioon saisi tulla jotain uutta mukavaa luettavaa. Eiköhän sinne Tapsan joulutervehdys ainakin jossainvaiheessa ilmesty.
- Lorujaje
Joo, odotetaan ja toivotaan sitä joulutervehdystä ja tietysti mukava on jos tulee jotain päivitystä jo aiemminkin.
Olen katsellut eri laulajien kotisivuja ja joidenkin laulajien kotisivuilla on blogi ja päiväkirja- sivu, mutta eipä hekään sinne mitään kovin usein kirjoittele. Useita kuukausia on välissä monella. - lalejoru
Säälittävää kun pitää odottaa kieli pitkällä idoliltaan jotain jouluterveyhdystä!?! Kyllä se läheisten joulutervehdys riittää minulle enkä tarvi sitä ventovieraalta artistilta.
Edelleen... hankkikaa oma elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3261041- 43875
- 39729
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156710- 46667
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521