Stadissa vuokrasivat minulta 4h asunnon lääkäri ja sen pomomuija.
Heitä varten maalasin seinät.
Asuivat lyhyen aikaa ja pulttasivat kirjahyllyn seinään ja maalasivat vain kirjahyllyn sisäpuolelta haluamallaan värillä kysymättä mitään minulta.
Sitten noin 6kk asuttuaan ostivat oman kämpän ja lähtivät pois.
Repivät kirjahyllyn irti jolloin jäi ammottavat reiät seinään sekä tietty upea tilkkutäkki ihan eri värinen kuin 6kk ennen maalattu siisti seinä.
En maksanut takuuta ja kerroin että siitä tulee neuvoteltua saatuani hinnan selville mitä paklaaminen ja maalaus maksaa.
Heti tuli haaste oikeuteen.
Tuomarikin soitteli että vuokralainen on heikko ja vuokranantaja vahva osapuoli.
En ottanut oikeudenkäyntiriskiä vaan tein hommat itse.
Kyllä otti päähän. Että kaikenlaista sitä näkee. Yli 20v olen harrastanut asuntoja ja ainoa kerta oikeuteen haaste kun olen ettisesti reilu aina vuokralaisia kohtaan.
Kolme kertaa ollut sossutapauksia ja aina ne pissii ne sopparit. Ei enää.
Myös monet kansalaisuudet ovat hankalia kun eivät ymmärrä miten tulee maksaa vuokrat ja hoitaa asuntoa.
Mutta pahin kokemus oli tuo mainittu suomalainen hyväasemainen pariskunta.
erilainen ''hyvä'' vuokralainen
vuokranant......
3
368
Vastaukset
Eikö vuokranantajat koskaa kysele edellisten vuokranantajien perään (minulta ei kysytty koskaan).
Eivätkös he tietäisi, millainen vuokralainen on ollut edellisessä asunnossa.- vinkkaaaaja
Hyvä ehdotus ja kannattaa käyttää. Ei tosin anna kuvaa jos uusi on myynyt oman asuntonsa ja tullut uudelle paikkakunnalle ensin vuokralle etsien sopivaa asuntoa.
Kysyn aina suosituksia ja annan pyytämättä hyville vuokralaisille jakerron että sen avulla voi joskus päästä jonossa eteenpäin. - Hihiiiii!
Ehkä kyseessä oli valelääkäri! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023