Stadissa vuokrasivat minulta 4h asunnon lääkäri ja sen pomomuija.
Heitä varten maalasin seinät.
Asuivat lyhyen aikaa ja pulttasivat kirjahyllyn seinään ja maalasivat vain kirjahyllyn sisäpuolelta haluamallaan värillä kysymättä mitään minulta.
Sitten noin 6kk asuttuaan ostivat oman kämpän ja lähtivät pois.
Repivät kirjahyllyn irti jolloin jäi ammottavat reiät seinään sekä tietty upea tilkkutäkki ihan eri värinen kuin 6kk ennen maalattu siisti seinä.
En maksanut takuuta ja kerroin että siitä tulee neuvoteltua saatuani hinnan selville mitä paklaaminen ja maalaus maksaa.
Heti tuli haaste oikeuteen.
Tuomarikin soitteli että vuokralainen on heikko ja vuokranantaja vahva osapuoli.
En ottanut oikeudenkäyntiriskiä vaan tein hommat itse.
Kyllä otti päähän. Että kaikenlaista sitä näkee. Yli 20v olen harrastanut asuntoja ja ainoa kerta oikeuteen haaste kun olen ettisesti reilu aina vuokralaisia kohtaan.
Kolme kertaa ollut sossutapauksia ja aina ne pissii ne sopparit. Ei enää.
Myös monet kansalaisuudet ovat hankalia kun eivät ymmärrä miten tulee maksaa vuokrat ja hoitaa asuntoa.
Mutta pahin kokemus oli tuo mainittu suomalainen hyväasemainen pariskunta.
erilainen ''hyvä'' vuokralainen
vuokranant......
3
368
Vastaukset
Eikö vuokranantajat koskaa kysele edellisten vuokranantajien perään (minulta ei kysytty koskaan).
Eivätkös he tietäisi, millainen vuokralainen on ollut edellisessä asunnossa.- vinkkaaaaja
Hyvä ehdotus ja kannattaa käyttää. Ei tosin anna kuvaa jos uusi on myynyt oman asuntonsa ja tullut uudelle paikkakunnalle ensin vuokralle etsien sopivaa asuntoa.
Kysyn aina suosituksia ja annan pyytämättä hyville vuokralaisille jakerron että sen avulla voi joskus päästä jonossa eteenpäin. - Hihiiiii!
Ehkä kyseessä oli valelääkäri! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673