http://www.micronassociates.com/
Tuollainen yhtiö tarjoaa palvelujaan puhelimitse. Sijoituskohteet jenkkien pörsseissä. Kokemuksia?
Micron Associates
4
293
Vastaukset 4
- haisee kusetukselle
Ei ole kokemuksia, mutta samasta laitoksesta soiteltiin. Ensin tuli "kartoituspuhelu" jostain Aasian suunnalta, jossa intianenglannilla kyseltiin että onko intoa investoida jne. Sen jälkeen tuli puhelu ko yrityksesta ja perään sähköposti jossa samat asiat vielä kerrataan. Enpä tiedä kun ideana on myydä, ainakin minulle, pörssinoteerattuja osakkeita (NYSE) sijoitusvinkkien avulla ja myöntää 10% alennus osakkaista jotka ko yritys omistaa??
Mikseivät myy itse omistamiaan osakkeita NYSEssä jos "varma kurssinousu" on tulossa? :) - 99 % kusetusta
Kuuntelin myyntipuheet. Kauppasivat Corning-nimisen listatun yhtiön osakkeita. Kurssi tällä hetkellä 14,45 USD. Yhtiö on kuulemma undervalued ja sisäpiiritietokin oli tulevasta isosta tuotejulkistuksesta autoteollisuuteen. Kolmen kuukauden kuluttua kurssi olisi 80 - 100 % korkeammalla.
Tavoitteena heillä on myydä n. 5000 EUR:lla Corningin osakkeita. En ostanut. - Begemot vanhempi
Joku tyyppi sieltä soittelee mulle jatkuvasti, en tajua miksi. Onko huijausyritys?
Lauri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l286978Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni57779- 67681
- 59665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39628- 53590
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33536- 42531
- 48487
- 40485