Hei, onko kokemuksia talviajasta istanbulissa niin että majoitus olisi huoneistohotelissa? 2 vkoa kyseessä, hotellista joutuisi maksamaan enemmän ja nyt kiinnostaisi välillä kokatakkin itse osan safkoista.
Mistäpäin ei kaikkein kallein mahdollinen muttei huonoinkaan, eli kiva ja suht edukas hakusessa.
Apart mistä talvella?
5
108
Vastaukset
- nipsutin 7381
Usein kyllä saa aika hyvään ihan hyvään hintaan noita hotelleja talviajalla, kannattaisi harkita. Talviaika ei ole Istanbulissa nyt mitenkään mukavaa välttämättä, voi tulla räntää ja usein halvimmat /alemman tason paikat voivat olla ilman kunnollista lämmitystä / ac . Sitä luulee ettei sillä ole väliä mutta kummasti se on aika mukavaa siihen koleaan aikaan..
- 16+20
Ei ne vähäiset lämpöasteet vaan se pirullinen kosteus mikä siellä talvella on. Se saa kyllä ikävöimään kotia.
- 2 vkoa
16+20 kirjoitti:
Ei ne vähäiset lämpöasteet vaan se pirullinen kosteus mikä siellä talvella on. Se saa kyllä ikävöimään kotia.
Joo tiedossa noi säät ja niiden ei nyt väliä, tokikaan ei tahdota palella. Katselimme hotelleiden hintoja ja ne ihan sika kalliita 2 viikoksi ja siihen sitten syömiset päälle niin aikas kallista lystiä olis. Siks halvemmat vaihtoehdot kiinnostaa mitkä ei välttämättä kuitenkaan niitä huonompia vaihtoehtoja ole. Toki jos kohtuuhintainen hyvä hotelli löytyy.
- paljonko on sopiva
2 vkoa kirjoitti:
Joo tiedossa noi säät ja niiden ei nyt väliä, tokikaan ei tahdota palella. Katselimme hotelleiden hintoja ja ne ihan sika kalliita 2 viikoksi ja siihen sitten syömiset päälle niin aikas kallista lystiä olis. Siks halvemmat vaihtoehdot kiinnostaa mitkä ei välttämättä kuitenkaan niitä huonompia vaihtoehtoja ole. Toki jos kohtuuhintainen hyvä hotelli löytyy.
Mikä se kohtuu tai sopiva hinta voisi olla? Ja onko väliä mistäpäin kaupunkia se löytyisi?
- 2 vkoa
paljonko on sopiva kirjoitti:
Mikä se kohtuu tai sopiva hinta voisi olla? Ja onko väliä mistäpäin kaupunkia se löytyisi?
No ei ole väliä mistä päin kaupunkia muttei mistään kovin kaukaakaan. No kait kohtuuhintainen on sellainen ettei kaikkein kallein muttei halvinkaan, ei olla aiemmin tuolla yövytty niin paha mennä sanomaan mikä siellä on keskihinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892