Mitä odotat kauneudenhoitopalvelulta?

tuore kosmetologi

Olen tuore yrittäjä kauneudenhoitoalalla ja haluaisin kuulla mielipiteitänne siitä minkälainen on hyvä kauneushoitola? Minkälainen olisi unelmienne käynti kauneushoitolassa? Minkälaisia palveluita haluaisitte kauneushoitolassa tarjottavan ja onko tiloilla, kosmetologin pukeutumisella ja muilla ulkoisilla seikoilla merkitystä?

Olisin todella kiitollinen jos jakaisitte mielipiteitänne koska uskon, että voin niiden avulla kehittää toimintaani!!

6

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkeää

Kerrotaan selkeästi ja ymmärrettävästi mitä hoito sisältää. Esimerkiksi ihon puhdistus ja rasvaus tai punoittavan ihon kasvohoito toimivat. On pienempi kynnys mennä kosteuttamaan ihoaan kuin ottamaan virkeyttäviä jäädytetystä vinkuintialaisesta merilevästä tehtyjä ampulleja. Ja kuka haluaa saada esim. harmonisoivasta vuorikristallipuikosta?

Hinnaston voi vaikka tapetoida seinään selkeästi ja suurella tekstillä. Tätä me tarjoamme ja tähän hintaan.

Toivoisin kauneushoitolan olevan rauhallinen ja siisti. Siellä voisi soida taustamusiikkia ja tuolit voisivat olla pehmeitä. Suojakapat olisivat puhtaita. Kosmetologi saa näyttää miltä haluaa, mutta asiakasta pitää kunnioittaa sen verran, että alusvaatteet eivät näy, vaatteet ovat suht siistejä ja ettei haise tupakalta. Jos kaikilla olisi esimerkiksi valkoiset luonnonkuituiset pitkähihaiset paidat, olisi hoitolassa kotoisaa.

Ihannetapauksessa hoitolan mainokset olisivat kirjoitettu kieliopin mukaan. Yhdyssanat olisivat yhdessä, lauseiden välissä ei olisi kolmea pistettä ja huutomerkkejä käytettäisiin todella harkiten.

• mariiiiia

Hyvä kauneushoitola on mielestäni viihtyisä, rauhallinen, rauhalliset värit, ja jotain taustamusiikkia voisi olla. on myös mukavaa, että monissa kauneushoitoloissa tarjotaan nykyään asiakkaalle esim kahvia/teetä. kosmetologin pukeutumisella ei muuten ole merkitystä kunhan on siistit ja asialliset vaatteet. on myös mukava jutella jonkin verran kosmetologin kanssa hoidon aikana :)

• 4455455454

Mulle ainut tärkeä asia hoitoon menossa, on että pääsen rentoutumaan ja kosmetologi keskittyy täysin muhun eikä touhua sataa muuta asiaa samaan aikaan. Tietenkin puhelimeen vastaaminen ookoo ja siinähän on hetkiä kun vaan makaan, mutta sen tunnelman pitää olla rauhallinen ja seesteinen. Myös hinnasto olisi hyvä olla selkeästi ikkunassa.

• florida.

Että hoitotila olisi rauhallinen huone, eikä mikään välisermillä jaettu tila, jossa kolmella kosmetologilla on asiakkaita, hälinää ja ääniä yms.

Että kosmetologi kysyisi ensin asiakkaan oman mielipiteen ihostaan ja hoidon aikana sitten kertoisi eri tapoja hoitaa sitä ihoa. Voisi suositella eri tuotemerkkejä, tai vaikka hoitotoimenpiteitä (kuinka usein tällaiselle iholle kannattaisi tehdä kuorinta / ultraäänipuhdistus / jne).

Kahvin ja teen tarjoaminen on ihan mukava. Toisaalta juominen silloin kun naamassa on rasvat ei kuullosta kivalta. Samaten jos hoito kestää vaikka 1½ tuntia, niin vessahätä on vähän ikävämpi homma sitten. Ei tule rentoutumisesta mitään jos pitää pinnata.

Erittäin kivaa olisi, että kosmetologi voisi antaa näytepakkauksia asiakkaan mukaan testattavaksi.

• luutturätti

Tervetuloa yrittäjäksi, ja paljon tsemppiä. Oletpa viisas, kun näin kyselet asiakkaiden mielipiteitä.

Näin siivousalanyrittäjänä kiinnitän huomiota siisteyteen. Katossa ja lampuissa ei kannata seittejä kauan viljellä. Kirkkaat peilit ja puhtaat ikkunat. WC:n tulee olla puhdas ja raikas. Puhtaat pyyhkeet.

En vältä hoidon aikana tarjottavista, mutta jos joutuu odottamaan, niin silloin jollain pöydällä voisi olla mehua tai ihan vaan vettä juotavaksi

Minä tykkäisin, että kulmien muotoilun yhdeydessä kosmetologi kysyisi aivan suoraa, että poistetaanko myös kasvoissa olevat karvat. Itsellä on vaaleat viikset ja muutama musta ja pitkä turpakarva, jotka nykyisin poistuvat tosi kivasti tässä samalla. Ensi alkuun en iljennyt pyytää ks asiaa.

Samoin tervetulleita ovat ilmaiset näytepakkaukset ja hyvinvointia edistävät ohjeet.
      Kosmetologeilta ostettavat tuotteet(biodroga) ovat kyllä sikamaisen hintaisia, tosin ovat kyllä laadukkaita.

Ystävällinen ja ammattitaitonen asiakaspalvelu saa aina kiitosta.

• hanne....

Täällä onkin jo annettu hyviä vinkkejä ja olen niistä samaa mieltä. Lisäisin vielä, että toisin kuin osa asiakkaista, minä en käy kosmetologilla/kampaajalla/hierojalla juttelemassa asioistani, vaan arvostan sitä että saan rentoutua rauhassa. Eli suosittelen, että otat jokaisen asiakkaan yksilönä. Jotkut tykkäävät että heidän kanssaan jutellaan (muistakin kuin hoitoon liittyvistä asioista siis) vaikka koko hoidon ajan, mutta toiset meistä ovat ihan mielellään vain hiljaa ja haluavat keskittyä olemiseen tai omiin ajatuksiinsa. Hoitolaan sopiva taustamusiikki kuuluu mielestäni asiaan mikäli asiakkaan kanssa ollaan kahden.
      Osa asiakkaista (minä siis..) menee kauneushoitolaan myös vain satunnaisesti rentoutumaan eivätkä halua ostaa kalliita merkkituotteita jokaisella reissullaan jos koskaan. Niiden tyrkyttäminen on ärsyttävää ja saa minut vaihtamaan paikkaa. Mielestäni parempi on vaikkapa antaa joitakin näytteitä mukaan ja palvella ystävällisesti asiakas loppuun saakka, jotta hän palaa uudelleen ja mikäli toteaa näytetuotteet hyväksi, ostaa niitä sitten myöhemmin. Kannattaa siis ajatella pitkällä tähtäimellä.

Itse valitsen paikkani yleensä nettisivujen tai tarjousten perusteella, joten internetsivujen kannattaa olla selkeät ja sisältää hyvin informaatiota sijainnista, hoidoista ja hinnoista. Myös hinnasto ikkunassa on hyvä, niitäkin tulee kaupungilla kulkiessa vilkuiltua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe