Fundamentalismi tekee hulluksi

UUT

Eräs kertomus Uskontojen uhrien palstalta jonka lyhensin jättäen välikommentit pois. Ne olivat pääasiassa tämän uhrin syyllistämistä, mutta joukossa oli muutama puolustavakin puheenvuoro.

Täällä on asetettu uskontojen uhrien kertomukset kyseenalaisiksi ja leimattu trolleiksi. Minusta seuraava kertomus on suora ja rehellinen ja kertoo mihin hullunmyllyyn fundamentalistinen uskonto voi johtaa.

Kertomus on edelleen valitettavan pitkä, mutta lukemisen arvoinen niille, jotka haluavat ymmärtää uskontoja pintaa syvemmältä.

”Kuulkaa nyt pyhät pietarit ja pirkot.

Menin vankilakundin kanssa naimisiin..no liittoa kesti tasan 5kk! Oli hyvä uskon veli ja viisi vuotta raittiina ja toimi samantapasten kusiaisten kanssa työkseen. Minä helluntaityttö tähän sitten.

Mä oikeesti haluan keskustella muiden fuulareiden vaimojen kanssa, vai toimiiko teillä edes netti äijän jälkeen? Mä luovuin uskosta. Koko ikäni rukoillut hyvää aviomiestä ja näin Jumala sitten vastas.
Nyt tulin kolmivuoroduunista kotiin ja juon viinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Saa äijän huumevelat maksettua. Mix ei uskonveljet auta siinä? Avioliitto on ohi ja niin on se teidän pyhä uskonne johonkin vitun jumalaan.

Olen ollut koko ikäni uskossa. Kasvanut hyvässä perheessä. Ja kuten totesin jossain vaiheessa aloin rukoilla puolisoa. Ja uskoni oli lujalla pohjalla, jos joku nutturatäti siellä vielä jeesustelee. Vaan kyllä se lujille otti ja ottaa jos viiden avioliittokuukauden jälkeen mies sortui ensin kaljotteleen ja sen myötä koko paketti lääkkeet, huumeet ja toisia naisia. Pahoipitely kadun kasvatilta puukkoineen niin että henki meinas lähteä niin olisiko tässä syytä ylistää jotain Jumalaa? Antaa anteeksi ja maksella kiltisti äijän huumevelkoja, ettei velkojat tule ja laita mua kylmäksi???

Ihmettelen tosiaan tota uskovaisten laumaa. Näitä linnakundeja hyysätään ja ei opeteta ottamaan arjestaan vastuuta vaan rahaa annetiin nii-in kovan elämän eläneelle..voi helvetti sentään. Annetaan rahaa omakustanne kirjan tekoon, jollaisa samanlaisia on tehty hyllyt täyteen. Ja sitten veljet alkavat rukoilla puolisoa, hyvää ja neitseellistä mieluummin. Sitten kun se arki jysähtää avioliitossa päälle, sitä ei kestetä.

Kyllä tosiaan olen ateisti. Ja tulen nyt olemaan. Ja kaikki te tekopyhät herran veljet ja sisaret naama umpeen ja raamatun lukuun.

Uskonnolliset yhteisöt ovat kuin pässejä joita voi vetää suuntaan jos toiseen.
Kaikilta on kielletty ajatteleminen, niinhän se toimii. Tätä sain kokea kun ilmoitin että ero tulee että viuhahtaa, niin tulipahan just te tekopyhät martat ja moosekset neuvomaan, että minun pitää vaimona antaa anteeksi, oikeen sairaalaan asti tultiin nuhtelemaan.

Uskon piireissä tapahtuu varsin sairaita asioita. Voi puhua 29 vuoden kokemuksella. Armolla ratsastetaan mikä on helkutin väärin. Tehdään syntiä ja vedotaan sitten, että kaikkihan on sovitettu ja vanhurkas lankeaa mutta nousee jälleen plaap plaap.
Ei tässä mikään enkeli teille kirjoita vaan vittuuntunut siihen mitä tapahtui. Tultiin profetoimaan, että kyllä on Jumalan tahto että menette yhteen yms. Jumala on antanut järjen, mutta totesin jo, että ajatteleminen on kiellettyä. Myönnän, että olisi pitänyt uskoa itseäni, katsoa asioita niinkuin ne on ja jättää koko farssi kokematta.

Joku oikein hyvin kirjoitti miten miehet nousevat seurakunnan hierarkiassa varsin nopeesti ja hyville paikoille. Etenkin vankikakundien kohdalla usein näin on. Tulevat jengeistään ja pian pitää pastorina saada toimia tai muuten jeppe lankeaa kun kukaan ei noteeraa. Riviuskovaisuus ei sontaläjille käy. Perustavat yleensä sitten jonkun oman sekaseurakunnan jossa saa olla boss.

Tämä hyysääminen. Ex mies on tuomiotaan istumassa ja hengen veljet käyvät katsomassa.
Kuka käy katsomassa minua, kysymässä miten voin ja jaksan varsinkin noiden velkojen takia?????
Voin antaa tilinron teille pyhät niin voitte tehdä muutakin kun mutista rukouksianne.

Nämä on sen verran vakavia asioita, että te profeetta pirkot, pitäkää suunne kiinni. Ja kannustan muita jotka venkuloiden kanssa haluaa avioon mennä miettimään monen monta kertaa. Ei antaa muiden sotkea ja veivata.

7

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUT

jatkoa

Omasta kokemuksesta ja mitä olen kuullut venkulat eivät muutu. Temmellyskenttä voi muuttua, mutta minkä seepra raidoilleen voi.

Niin kyllä tässä vastuuta on saanut kantaa. Ja pahoinpitelyn seurauksena sain epilepsian. Äijä kun tako päätäni seinään. Aivot oltiin muusta syystä tutkittu muutama vuosi ennen tuota ja silloin kaikki oli ok vaan eipä enään tuon jälkeen. Syyksi neurologi sanoi tuon aihettaneen muutoksia ja sairauden.

Että kiittäkäämme herraaaaaaaaaaa!

Tosiaan yksikään uskovista ei ole yhteyttä minuun pitänyt. Venkula saa kyllä tukea. Ja kun vapautuu on asunnot hommattu ja joku suojatyöpaikka.
      Tätä katkeruutta on vaikea sietää. Olen niin täynnä vihaa tuota kusipäätä kohtaan ja samoin teille uskovat tekopyhät.

Seurustelimme noin vuoden. Itse olisin halunnut toisen mokoman lisää, mutta himot kai ne uskovaiset ajaa pikaliittoihin. NutturaNunnille, että joo, emme harrastaneet haureutta (kuulostiko hyvältä tuo termi) syntiä, lihan himoa.. no mutta naimisiin mentiin. Ja kyllä nyt herraisä vielä 5 kk:n jälkeen olisi pitänyt onnea olla vaan ei. Äijä jäi työttömäksi ja mihin tollanen kriminaali olis muualle päässyt kun "koulutus" oli tapahtunut valtion hotellissa, artesaani..kyllä ja linnan leima ns todistuksessa.

Olin töissä itse ja pidin taloutta pystyssä. Ja rukoilimme totta helvetissä. Mutta ei se pitänyt mitään kasassa. Kun iltavuoron jälkeen tulin kotiin oli äijä vetänyt hepoa, piikit ja rensselit pöydällä.
      Autosta löytyi lisää "ihanuuksia". Että näin. Äijä pahoinpiteli silloin ja kun putkasta pääsi meno jatku. Soitin muutamalle ns uskovaiselle ja pyysin päästä yöpymään kerrottuani mitä tapahtuu.
      no " Rukoile herraa, hän kyllä vastaa ja kyllä miehesi sinua rakastaa ja tulee järkiinsä..on niin nuori liittokkin, että varmaan outoa miehellesi ottaa vastuuta kun on tuota työttömyyttä.kiitos jeesus että autat sisarta" No ei tullut ihmisiltä eikä vitun Jumalalta mitään apua. Kohta oli pari puukoniskua..hallelyyyyyjaaa.

Eikö ole karua? Ja joku tekopyhistä väitti tämän olevan joku provo. Päätelkää itse. Olisikin. olisin terve, rahaa ei menis äijän huumevelkoihin..että olisiki pahaa unta. Ei tarvis loppuelämää leptikon lääkkeitä syödä.

Kaikki krimit jotka tulee ns uskoon niin opettaa kestämään arkea ei sitä pyhän hengen hurmostilassa jatkuvaa oloa. Eikä heti rukoilemassa neitsyt morsianta. Laittaa krimi rukoushuonetta siivoon, vessasta lähtien. Ei puhujapönttöön todistamaan että miten miten oli kamala lapsuus, hesari oli hyvä lämmitäjä roskiksessa asuessa..sorpusta meni ja suonet eivät vetäneet enään kamaa..nyyh nyyh. Ja mummot seurakunnan penkissä tykkäs ja nyyhki.

Vai rukoilla äijän puolesta. Kuule, tappaa mä sen haluasin!
      Ja jossain oli taas tätä vitun paatosta. Kerran jessen oma, niin aina. Just joo.
      Kyllä mä vapaaehtoisesti aikoinaan olin uskossa ja kyrpiintyneenä koko helluntaiporukkaan oppeineen niin myös luovuin uskosta. Miksi uskoisin johonkin mitä ei ole???
      Eläsin huuhaa tyyppien kanssa heidän totuuksiensa mukaan koko elämäni? Mähän olisin hullu silloin.

Jos exäni saa uskovilta niin paljon tukea lähestulkoon kaikkeen niin tulisiko mulle ymmärrystä jos pistäsin sen sian kylmäksi? Sisaret ja veljet herrassa kävisivät katsomassa ja kaikki huolet olis syntejä myöten hoidossa. Ei tarvis painaa likaista kolmivuoro duunia, josta suurin osa, huomatkaa, suurin osa palkasta menee ton roiston velkoihin!! Ja tätä henkistä pahoinvointia mitä on toista vuotta jo ollut niin sen nyt voi jokainen arvella miten mittavaa se on.

Mutta olen kiltti ja tunnollinen exä, eihän mun nyt sovi alkaa sekoileen. Mieli tosiaan tekis.
      Että koko avioliitto oli meidän virheemme, olematon jumala katseli jostain varmaan kyynel silmässä.
      Kyllä noissa piireissä on aivan liikaa just näitä vääriä profetoijia, jotka tulevat sanomaan mitä kaikkea taivaan iskä on meille varannut, lähetystyöstä lähtien.. "herran siunaaa liittonne" et suunnilleen että hopi hopi, ettette lihan himoihin ennen aamenta päädy ( sehän niillä on vaan mielessä, itse tosin vanhat kurpat katsovat alttarilla polvistuneitten hameväen persuksia, että josko jotain vilahtas. Hyi saatana.( on muuten ihan julkisessa tiedossa)
      Sitä niin sokeesti luottaa just noihin profetioihin kun koko ikänsä ollut tollasen piirin aivopestävänä.
      Että en todellakaan enään noihin piireihin mene. Olen saanut jo maanpäällisen helvetin niin jatkoa varmaan seuraa tuonpuoleisessa..kuka nyt sitten mihinkin uskoo. Exälle varmaan on varattuna se kirkkain kruunu ja kultaluistimet, että voi kristallijärvellä mennä viipottaa..niin siel taivaassa katsokaas

• UUT

jatkoa

Mielelläni kirjoitan muustakin jos jota kuta kiinnostaa mitä noi liikkeet pitää sisällään. Ja ei se tämäkään aihe ole loppuun käsitelty.Josko koskaan.

no omalta kohdalta niitän naiviuteni viljaa.
        Ketjussa myös huomaa sen, että uskovaiset alkaa puolustella tuota sikaa raamatun teksteillä tai antaa latteita lohdutussanoja tyyliin että jumala nyt sua vähän koetteli. Että kipin kapin parannusta tekemään, herran pelko perseessä takaisin teidän huuhaiden pariin. Että aletaanko veljet ja siskot rukoileen puolisoa vaihteeksi.
        Se on tasan näin, että tämä hinta minkä maksan tästä ns "avioliitosta" on aikaslailla korkea. Ja mikään mahti maailmassa ei saa mua enään uskomaan jeesukseihinne. En tule exälle antamaan ikinä anteeksi vaan kun nyt täys pakanaksi käännyin, TEEN KAIKKENI ETTEI YKSIKÄÄN IHMINEN TEIDÄN HULLUJEN LEIRIIN EKSY!
        Tietyslaista lähetystyötä tämäkin.

Olenkin näissä kirjoituksissani sanonut siitä, että uskovien ei pitäsi sotkea väärillä profetioilla niinkin suurta asiaa kuin avioliitto. Pitäs tuntea vastuunsa ja tosiaan pitää naama kiinni. Onhan se uskovalle itselleenkin huonompi juttu jos pyhää henkeä käyttää väärin. Sanotaan aina että kaikissa profetioissa on ns astian makua. Mutta se, että tullaan suureen ääneen kertomaan jumalan juuri tarkoittaneen meidät yhteen ja että mahtavat ovat jeesuksella mielessä.
        Rakastuminen on herkkää aikaa. Sen nyt tietää ei uskovainenkin. Ja monesti silloin myös haavottuvaisia.
        Olimme aktiivisia seurakuntalaisia ja seurusteluamme seurattiin tiiviisti. Jo puolen vuoden jälkeen alettiin supista, että harrastamme seksiä kun ei avioliittosta puhuttu mitään. Tuli postilaatikkoon nimettömiä kirjeitä ja lehtiartikkeleita, jossa tästä niin turmelevasta asiasta varoitettiin.
        Hellari piireissä on todella yleistä, että mennään avioon het 18 vuotta kun on tullut täyteen. Siis täysin pentuina. Suoraan äidin ja isän helmoista. Pääasia, että immen on koskematon ja kyrvälläkään ei ole muuta tehty kun kustu. Sitten huomataan, että eipä sovita yhteen. Ei seksissä eikä muuten. Monet eroaa tai kärsii loppuelämänsä. Kirjotan niistä hellariperheiden lapsista.
        Meillä oli tosin jo ikää paljon enemmän mutta mies oli täysin avioon kelpaamaton. Mutta niin vaan vahdittiin meitäkin ja painostettiin suorastaan naimisiin. Itselläni oli vahva usko, jos joku taas sitä jaksoi epäillä. Ja rukoilin ja rukoiltiin, että onko tämä jumalan tahto. Voi helvetti että sitä on ollut typerä!
        Ei harrastettu kuten sanoin aijemmin,seksiä. Siitä tuli muille näköjään ongelma, että mitenhän asiat ovat.
        Haluankin sanoa, että tuosta pitäis hihhuleiden päästä jo pois. Jos pari nai ennen aamenta niin so! Ei seksistä pidä tehdä asiaa jonka vuoksi ainoastaan pitää ja helvetin äkkiä päästä avioon. Aviossa on muitakin osa-alueita jotka vaatii parilta jo seurustelu aikana toistensa edes jonkinmoista tuntemista.
        Minusta vuosi oli meidän kohdalla liian lyhyt aika. Mies ei kestänyt työttömyyttään ts ei vastoinkäymisiä vaan kaljapullo auki, sitten huumeet, vieraat naiset, väkivalta..

Jos kaikki olisi mennyt hyvin niin uskovaiset taputtaisivat ja muistelisivat profetioitaan. Mutta kun ei mennyt aletaan syyttäämään minua. Epäilemään silloisen vaellukseni aitoutta. Ja nyt minun pitäisi varmaan sirotella tuhkaa päälleni raapia lasinsiruilla ja kiitellä herraa. Ei se kuulkaa näin mene.
        Missä te nyt olette kun tarvisin apua? Lopettaisitte nuo kärsimysteorianne ja auttaisitte ihan kongreettisesti. Vaan ei. Minähän olen luopio, että kadun toiselle puolelle vaan.

Käykää tervehtimässä sontaläjää linnassa ja vapauttakaa tuo ah niin ihana uskonveli joka varmasti kestää lusimisen ja herran kurituksen. Mutta kun venkula vapautuu kukahan lie seuraava uhri?

Mitään jumalaa ei ole! Se on ihmisestä itsestään tulevaa kaikki tuo"entäs jos hän on sinun tuleva miehesi".
        Aivopesun tuotetta kaikki.
        Joku katkera yh voi vuosien jälkeen haluta jo toisen ihmisen läheisyyttä.Normi hommaa.
        Ja olenko sanallakaan vihjannut, että tässä miestä kaipaisin? En ole koska en kaipaa.
        Tässä on sotkua moneksi vuodeksi eteenpäin, että tunge voimasi sinne jumalan pyllyyn.
        Jos läheisyyttä vaikka seksiä haluan, niin kyllä sitä löydän, ei ongelma. Ei se avioliittoa tosiaan kaipaa.
        Oikeastaan harmi, että parhaat nuoruusvuodet meni noissa tiukoissa raameissa. Nyt otan menetetyn ajan takas ja pidän hauskaa oikein kunnolla..niin silloin kun vähäkään ylimäärästä jää.
        Että nuo happy end stoorit ei mua lohduta tippaakaan. Varsinkin kun uskikset siellä kirjoittaa. Aivopestyjä lampaita kaikki. Jos kaksi ihmistä rakastaa niin aivan helvetin sama mitä joku tyyne srk:ssa on mieltä. Ja tuo jumalan vetäminen--hyväksyy ei hyväksy. Pitkän tikun vetäminenkin ajaa saman asian. Voi poloisia.

Minun vihani ei tasaannu koskaan.
        Se, miten minua nyt kohdellaan on täysin väärin.

Joudun maksamaan noin 1500e joka helvetin kuukausi.(arviolta vielä 3vuotta)

• UUT
        UUT kirjoitti:

jatkoa

Mielelläni kirjoitan muustakin jos jota kuta kiinnostaa mitä noi liikkeet pitää sisällään. Ja ei se tämäkään aihe ole loppuun käsitelty.Josko koskaan.

no omalta kohdalta niitän naiviuteni viljaa.
        Ketjussa myös huomaa sen, että uskovaiset alkaa puolustella tuota sikaa raamatun teksteillä tai antaa latteita lohdutussanoja tyyliin että jumala nyt sua vähän koetteli. Että kipin kapin parannusta tekemään, herran pelko perseessä takaisin teidän huuhaiden pariin. Että aletaanko veljet ja siskot rukoileen puolisoa vaihteeksi.
        Se on tasan näin, että tämä hinta minkä maksan tästä ns "avioliitosta" on aikaslailla korkea. Ja mikään mahti maailmassa ei saa mua enään uskomaan jeesukseihinne. En tule exälle antamaan ikinä anteeksi vaan kun nyt täys pakanaksi käännyin, TEEN KAIKKENI ETTEI YKSIKÄÄN IHMINEN TEIDÄN HULLUJEN LEIRIIN EKSY!
        Tietyslaista lähetystyötä tämäkin.

Olenkin näissä kirjoituksissani sanonut siitä, että uskovien ei pitäsi sotkea väärillä profetioilla niinkin suurta asiaa kuin avioliitto. Pitäs tuntea vastuunsa ja tosiaan pitää naama kiinni. Onhan se uskovalle itselleenkin huonompi juttu jos pyhää henkeä käyttää väärin. Sanotaan aina että kaikissa profetioissa on ns astian makua. Mutta se, että tullaan suureen ääneen kertomaan jumalan juuri tarkoittaneen meidät yhteen ja että mahtavat ovat jeesuksella mielessä.
        Rakastuminen on herkkää aikaa. Sen nyt tietää ei uskovainenkin. Ja monesti silloin myös haavottuvaisia.
        Olimme aktiivisia seurakuntalaisia ja seurusteluamme seurattiin tiiviisti. Jo puolen vuoden jälkeen alettiin supista, että harrastamme seksiä kun ei avioliittosta puhuttu mitään. Tuli postilaatikkoon nimettömiä kirjeitä ja lehtiartikkeleita, jossa tästä niin turmelevasta asiasta varoitettiin.
        Hellari piireissä on todella yleistä, että mennään avioon het 18 vuotta kun on tullut täyteen. Siis täysin pentuina. Suoraan äidin ja isän helmoista. Pääasia, että immen on koskematon ja kyrvälläkään ei ole muuta tehty kun kustu. Sitten huomataan, että eipä sovita yhteen. Ei seksissä eikä muuten. Monet eroaa tai kärsii loppuelämänsä. Kirjotan niistä hellariperheiden lapsista.
        Meillä oli tosin jo ikää paljon enemmän mutta mies oli täysin avioon kelpaamaton. Mutta niin vaan vahdittiin meitäkin ja painostettiin suorastaan naimisiin. Itselläni oli vahva usko, jos joku taas sitä jaksoi epäillä. Ja rukoilin ja rukoiltiin, että onko tämä jumalan tahto. Voi helvetti että sitä on ollut typerä!
        Ei harrastettu kuten sanoin aijemmin,seksiä. Siitä tuli muille näköjään ongelma, että mitenhän asiat ovat.
        Haluankin sanoa, että tuosta pitäis hihhuleiden päästä jo pois. Jos pari nai ennen aamenta niin so! Ei seksistä pidä tehdä asiaa jonka vuoksi ainoastaan pitää ja helvetin äkkiä päästä avioon. Aviossa on muitakin osa-alueita jotka vaatii parilta jo seurustelu aikana toistensa edes jonkinmoista tuntemista.
        Minusta vuosi oli meidän kohdalla liian lyhyt aika. Mies ei kestänyt työttömyyttään ts ei vastoinkäymisiä vaan kaljapullo auki, sitten huumeet, vieraat naiset, väkivalta..

Jos kaikki olisi mennyt hyvin niin uskovaiset taputtaisivat ja muistelisivat profetioitaan. Mutta kun ei mennyt aletaan syyttäämään minua. Epäilemään silloisen vaellukseni aitoutta. Ja nyt minun pitäisi varmaan sirotella tuhkaa päälleni raapia lasinsiruilla ja kiitellä herraa. Ei se kuulkaa näin mene.
        Missä te nyt olette kun tarvisin apua? Lopettaisitte nuo kärsimysteorianne ja auttaisitte ihan kongreettisesti. Vaan ei. Minähän olen luopio, että kadun toiselle puolelle vaan.

Käykää tervehtimässä sontaläjää linnassa ja vapauttakaa tuo ah niin ihana uskonveli joka varmasti kestää lusimisen ja herran kurituksen. Mutta kun venkula vapautuu kukahan lie seuraava uhri?

Mitään jumalaa ei ole! Se on ihmisestä itsestään tulevaa kaikki tuo"entäs jos hän on sinun tuleva miehesi".
        Aivopesun tuotetta kaikki.
        Joku katkera yh voi vuosien jälkeen haluta jo toisen ihmisen läheisyyttä.Normi hommaa.
        Ja olenko sanallakaan vihjannut, että tässä miestä kaipaisin? En ole koska en kaipaa.
        Tässä on sotkua moneksi vuodeksi eteenpäin, että tunge voimasi sinne jumalan pyllyyn.
        Jos läheisyyttä vaikka seksiä haluan, niin kyllä sitä löydän, ei ongelma. Ei se avioliittoa tosiaan kaipaa.
        Oikeastaan harmi, että parhaat nuoruusvuodet meni noissa tiukoissa raameissa. Nyt otan menetetyn ajan takas ja pidän hauskaa oikein kunnolla..niin silloin kun vähäkään ylimäärästä jää.
        Että nuo happy end stoorit ei mua lohduta tippaakaan. Varsinkin kun uskikset siellä kirjoittaa. Aivopestyjä lampaita kaikki. Jos kaksi ihmistä rakastaa niin aivan helvetin sama mitä joku tyyne srk:ssa on mieltä. Ja tuo jumalan vetäminen--hyväksyy ei hyväksy. Pitkän tikun vetäminenkin ajaa saman asian. Voi poloisia.

Minun vihani ei tasaannu koskaan.
        Se, miten minua nyt kohdellaan on täysin väärin.

Joudun maksamaan noin 1500e joka helvetin kuukausi.(arviolta vielä 3vuotta)

jatkoa

Äijän huumevelkoja!

Sain epilepsian, miehen hakatessa päätäni seinään.
        Teen raskasta kolmivuoroduunia.

Mä nimenomaan ajattelen. Ajatelkaa tekin saatanat. Käyttäkää järkeä mitä en itse älynnyt.

Ja eilen joku jonka tunsin seuratessa jiiiiiiisusta, tuli kysymään uskon asioista. Vastasin, että jumalaa ei ole ja hihhuleiden kanssa älä pyöri!
        Hain viinat naiselle. Tosin venkulan velkojen maksua aina pidentää, mutta päivän hyvä työ-

on aikaisemminkin epäilty milloin mitäkin. Olinko aidosti uskossa jne.
        Totta, tienaan hyvin. Olen koulut käynyt ja näillä mennään.
        Se, että jouduin maksumieheksi niin ketuttaa. Kuule, varmasti tietäsin muitakin kohteita ku maksaa paskan velkoja! Sen saat uskoa!
        Maksan, ettei enempää hullusti käy.
        Menetin terveyden, lapsen jota odotin (keskenmeno pahoinpitelyn jälkeisenä pvänä). Niin outoa, että tähän kiinnitettiin huomioita. Kyllä. Totta on, että palkasta ton verran otettaan. Tai annan sen, jotta helvetti kohdaltani joskus päättyisi. Venkuloihin ei ole luottamista, mutta sinne minne nämä jumalattomat velat teki on tehty sopimus sovittelijan, asianajankanssa . Jos sitten vielä jotein ammun itse perijät.

En ole tällä palstalla kertoakseni taloudestani, veloista joita maksan. Ole hyvä katso millä foorumilla olet.

vihassa on paljon voimaa!

Ainoa mihin vapaaehtoisesti suostuin oli se avioliitto. Joka siis oli virhe.
        Se, että jouduin lapseni (tosin keskenmeno olisi voinut toki tulla muutoinkin..)terveyteni ja talouteni uhraamaan niin ei ole todellakaan oikein. En ymmärrä teitä jeesustelijoita.

Ja se, jonka mielestä mielissäni makselen äijän velkoja vapaaehtoisuuteen vedoten, on todella väärässä. Mies lusii ja ei velkojat odottele. Uhkaukset loppui kun sanoin maksavani tietyn summan, jotta saan elää edes rauhassa.
        Edelleen ihmettelen sitä, että luopiona minut, te herran valitut, hylkäsitte. Mutta äijää käytte katsomassa. Että ilmeisesti se venkula tuottaa niin suurta auttamisintoa teille,auttamiseen sairastuneilla siskoilla. Mukaan mahtuu muutama veliiiii.
        Mulle ei kukaan ole vaivautunut edes soittamaan, kysymään miten jaksan edes.
        Kai varmaan tietävät, että anteeksianto puheet eivät tepsi vaan hakkaisin tuolla lopulla raamatun raadolla siskot ja veljet herrassa helvettiin.

Oon humalassa nyt, joten niitä kirjoitusvirheitä tulee.. siitä pahottelut, laimeat sellaiset.(joku valitti:)

Olen huomannut sen, että, EI "uskovilta", tulee ne järkevimmät mielipiteet!

Oho, että joku on mun puolella. Ei sen ns, ristiin naulitun silmänkääntäjän leiristä!

Hellareissa on niin täyttä paskaa, et voi voi

Olen vm 72
        Lapsuus ja nuoruus noin 20v hellari-piireissä
        Yo
        Yliopisto

Ja sitten elämäni munaus-

Vastatkaa helvetin pyhät, onko krimin elämä tärkeämpi kuin mun?

Ps. kirjoitan tahallaan jumalan, jeesuksen, pyhän hengen yms paskan pienellä---
        KOSKA NIITÄ EI OLE.

kuhan selviän, asioita tästä lahkosta.

• UUT
        UUT kirjoitti:

jatkoa

Äijän huumevelkoja!

Sain epilepsian, miehen hakatessa päätäni seinään.
        Teen raskasta kolmivuoroduunia.

Mä nimenomaan ajattelen. Ajatelkaa tekin saatanat. Käyttäkää järkeä mitä en itse älynnyt.

Ja eilen joku jonka tunsin seuratessa jiiiiiiisusta, tuli kysymään uskon asioista. Vastasin, että jumalaa ei ole ja hihhuleiden kanssa älä pyöri!
        Hain viinat naiselle. Tosin venkulan velkojen maksua aina pidentää, mutta päivän hyvä työ-

on aikaisemminkin epäilty milloin mitäkin. Olinko aidosti uskossa jne.
        Totta, tienaan hyvin. Olen koulut käynyt ja näillä mennään.
        Se, että jouduin maksumieheksi niin ketuttaa. Kuule, varmasti tietäsin muitakin kohteita ku maksaa paskan velkoja! Sen saat uskoa!
        Maksan, ettei enempää hullusti käy.
        Menetin terveyden, lapsen jota odotin (keskenmeno pahoinpitelyn jälkeisenä pvänä). Niin outoa, että tähän kiinnitettiin huomioita. Kyllä. Totta on, että palkasta ton verran otettaan. Tai annan sen, jotta helvetti kohdaltani joskus päättyisi. Venkuloihin ei ole luottamista, mutta sinne minne nämä jumalattomat velat teki on tehty sopimus sovittelijan, asianajankanssa . Jos sitten vielä jotein ammun itse perijät.

En ole tällä palstalla kertoakseni taloudestani, veloista joita maksan. Ole hyvä katso millä foorumilla olet.

vihassa on paljon voimaa!

Ainoa mihin vapaaehtoisesti suostuin oli se avioliitto. Joka siis oli virhe.
        Se, että jouduin lapseni (tosin keskenmeno olisi voinut toki tulla muutoinkin..)terveyteni ja talouteni uhraamaan niin ei ole todellakaan oikein. En ymmärrä teitä jeesustelijoita.

Ja se, jonka mielestä mielissäni makselen äijän velkoja vapaaehtoisuuteen vedoten, on todella väärässä. Mies lusii ja ei velkojat odottele. Uhkaukset loppui kun sanoin maksavani tietyn summan, jotta saan elää edes rauhassa.
        Edelleen ihmettelen sitä, että luopiona minut, te herran valitut, hylkäsitte. Mutta äijää käytte katsomassa. Että ilmeisesti se venkula tuottaa niin suurta auttamisintoa teille,auttamiseen sairastuneilla siskoilla. Mukaan mahtuu muutama veliiiii.
        Mulle ei kukaan ole vaivautunut edes soittamaan, kysymään miten jaksan edes.
        Kai varmaan tietävät, että anteeksianto puheet eivät tepsi vaan hakkaisin tuolla lopulla raamatun raadolla siskot ja veljet herrassa helvettiin.

Oon humalassa nyt, joten niitä kirjoitusvirheitä tulee.. siitä pahottelut, laimeat sellaiset.(joku valitti:)

Olen huomannut sen, että, EI "uskovilta", tulee ne järkevimmät mielipiteet!

Oho, että joku on mun puolella. Ei sen ns, ristiin naulitun silmänkääntäjän leiristä!

Hellareissa on niin täyttä paskaa, et voi voi

Olen vm 72
        Lapsuus ja nuoruus noin 20v hellari-piireissä
        Yo
        Yliopisto

Ja sitten elämäni munaus-

Vastatkaa helvetin pyhät, onko krimin elämä tärkeämpi kuin mun?

Ps. kirjoitan tahallaan jumalan, jeesuksen, pyhän hengen yms paskan pienellä---
        KOSKA NIITÄ EI OLE.

kuhan selviän, asioita tästä lahkosta.

jatkoa

Aiheena

!) uskovaisten perheiden lasten, pakko ymkasteelle meno( ns uskovienkaste, aikuiskaste..)
        2) Oman naiseuden/miehisyyden/ identiteetin, totaalinen murskaaminen( ei koruja, meikkejä yms..tosin tämän päivän hellari nuoret näyttää huorilta..80-l ei suvaittu tosiaankaan edes meikkejä, muusta sitten puhumattakaan)
        3) Pitää mennä neitseenä naimisiin, ja helevetin nopeesti! ( Aivan sama tunnetko puolisoasi..)
        4) Loppuen loppukssi olet kanakuorossa, vahtaamassa kuin haukka, uusia rakastavaisia..että mitäs nyt..oho. Ei kai se raskaana ole..
        Ja tietäen sen, että avioliitossa ei ole lupa nauttia
        5) Orgasmista et tiedä mitään, mutta raamattu hoitaa senkin puolen.. tai niin luulet:9:)

RAAKAA:

6) Lasten aivopesu (helvetillä pelottelu)
        7) Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ( esiintyy valitettavasti myös muissa ns yhteisöissä)

8) Anteeksiantamattomuus katsotaan suureksi synniksi

--Ihan sama mitä em. oli/on

Täyttä paskaa.
        Varottakaa lapsianne ja eritoten pitäkää järki raikkaana. Tiedän mistä puhun. vaikken, onneksi ole kaikkea tuota kokenut.

Kirjoitin siitä, että mun hihhulivuosina varsinkin 80 luvulla meno oli todella erilaista. Ahdasmielistä, pakottavaa. Hyvähän tuo on jos nämä nykynuoret kun nyt olevat niin kansainvälisiä, kuten joku mamma tuossa kirjoitti, saavat vapaammin ns uskoaan toteuttaa.

Siitä huolimatta siellä tapahtuu kaikenlaista mikä todellakaan ei kestä päivänvaloa.
        Esimerkkejä löytyy.

Ja tuosta linkistä vielä, samoin ajattelet ja moni muukin, joka uskaltaa olla rehellinen. Kirjoitin itsekkin siitä, että on totta, että venkulat pääsevät varsin pian evankelistoiksi tai sitten perustavat oman sekaseurakunnan. Ei todellakaan niitä vessojen pesussa näy!
        Tulevat jengeistään ja jengi vaihtuu vaan toisenlaiseksi. Pitää kuitenkin se boss saada olla.
        Kirjoittaa myös niitä omakustanne kirjoja jotka toistavat prikulleen samaa kaavaa. En tajua kuka niitä jaksaa lukea. Mummot tietty..voivat voivotella ja paapoa venkulaa entistä enemmän.
        Sontatunkio ex miehes, sai auton hihhuleilta. Totta kai. Pitihän miehen päästä todistamaan kouluihin yms.
        Tuntui välillä siltä, että äijä eli edelleen sitä huume elämäänsä, pyöritti samaa levyä monta vuotta. Mutta uskossa kasvaminen jäi puolitiehen. Kertoo paljon sekin, että meni kasteelle ja kasteen jälkeen rehevästi nortti suuhun. Jumala ei ollut hänelle kuulemma asiasta puhunut, että KAIKKI pitäsi jättää. Oli kuulemma päässyt niin kovista aineista jumalan avulla, että yx tupakan poltto nyt ei merkinnyt mitään. No ilmeisesti sai nuhteita ja lopetti..vaikka joskus kyllä tuoksahti röökille. Mutta niinhän voi käydä kun narkkiluolissa käy ystäviään tapaamassa..

Venkuloille pitäsi olla jonkinsortin elämäntaito koulutus. Opetetaan ihan perusasioita. Eikä vaan, että kyllä raamattua pänttäämällä kaikki asiat lutviutuu. Ei arki elämänssä voi paeta aina raamatun taakse.
        Ja kuria ja järjestystä nuo krimit kaipaavat ja se on koko seurakunnan asia.
        Vessojen pesua, nurmikon leikkaamista seurakunnassa ja eikä missään nimessä heti puhuja pönttöön märiseen törkyelämämäänsä.
        Mutta jos ei ole juurtunut uskoonsa, niin venkulan usko ei vastoinkäymisiä kestä, vaan koko paketti viinoineen, huumeineen ja huorineen palaa nopeesti kuvioihin
        En tiedä montakaan krimiä, jonka usko kestäisi ja olisivat tyytyneet riviuskikseksi. Yleensä se on muutama vuosi sen ajan kun ollaan pilvilinnoissa ja hurmostilassa.

Vaihtaisin mielellään ajatuksia ex hihhuleiden kanssa. Kertokaa tekin miksi lähetti pois. Ehkä se auttais, ettei yksikään uskois ja menis tuohon liemeen.”

• Siinähän sitä oli.

Pistää hiljaiseksi.

• agnus D

Jokseenkin noin.

varmaan joku "uskova" kielsi vielä eroamastakin, Raamatulla lyöden.

• Lollorosso

Liian lyhyt ketjunaloitus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8466
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3802
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      256
      2584
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2207
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2045
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1990
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1922
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1793
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe