Moni on idealla leikkinyt aiemminkin keskustelupalstoilla, mutta en löytänyt mitään faktaa mitä moinen leikki maksaisi.
Tarkoitus olisi päästä 4 hengellä satamasta mahdollisimman liukkaasti Tarttoon.
Bussiyhteydet ja junat tiedetään, mutta ne ei vaan toimi kun kiire on kova.
Taksilla Tarttoon
Taksilla Tarttoon
3
267
Vastaukset
- 11
70-80€. Seitkyt ja alle ei enää sisällä aloittelijan oppirahoja.
- Taksilla tarttoon
Kiitoksia linkeistä!
Täähän on ihan huisin hyvä homma... todellakaan ei ajeta bussilla metriäkään jos 80 eurolla menee Tarttoon että raikaa.... - Kerran käynyt
Mitä kaikenlaisia shoppailumahdollisuuksia siellä Tartossa olikaan...? Muistan että olisi ollut ainakin Taskukeskus, Kaubamaja, Rüütli (se kävelykatu) ja vielä oli joku kauppakeskus siinä kotilotornin takana...oliko muuta :) ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976