Ehkä.
- oletko valmis?
http://www.ess.fi/?article=347905
Lakko tulee
29
372
Vastaukset
- tarkemmin
Lisätietoja
http://www.pam.fi/fi/uutiset/Sivut/PAMpaattikiinteistopalvelualanlakostajaylityokiellosta.aspx
ja lakkosivuilta. - vkosiivous
Täällä ollaan valmiina lakkoon! Ja rikkureille haistatan paskat, tässä ja nyt!
totta mooses,tää homma olis tarvinnu tehdä jo aikoja sitten! edellisen sopimuksen tavoitteet ei ole toteutunut palkassa!
- 32
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää, eli paskavuoren sitten perjantaina lakon jälkeen...
- p**ka perjantai
Juuri näin. Parin viikon mittainen lakko olisi avannut monen taapertajan silmät.
- vkosiivous
Mene siivoomaan. Ei löydy paskavuorta.
- joopilo
vkosiivous kirjoitti:
Mene siivoomaan. Ei löydy paskavuorta.
sulla se taitaa olla edessä.
- vkosiivous
joopilo kirjoitti:
Mieluummin paskavuori kun paskahousu.
- vkosiivous
joopilo kirjoitti:
Mieluummin kakkavuori kun kakkapöksy
- ddduuudd
Rikkkurit??? Jos saa 3 euroa enemmän kuin TES sanoo niin eikö saa mennä töihin?
- vkosiivous
Ei, koska lakko koskee kaikkia, oli liitossa tai ei.
- nälkäinen tt
Alin palkka 8,29 €/h on niin naurettava, ettei ole tosikaan. Vähintään euron korotus/ h siihen!
Ja koulutuslisään kunnon prosentit, min. 5 %.
Kokemusvuosilisät ja eritelisät takaisin, kiitos! - nyky-tes hyvä
ei, emme uskalla
- Cherry cream
Sekä BONUKSET ja 10 x hieronta/vuosi. KIITOS.
- MinsaX
Lakkoa ei varmasti tule. PAM keskittyy kaupanalantyöntekijöiden etuihin. Onhan se paljon hienompaa ajaa myyjien etuja kuin siivoojien.
ISORAHA se liikkuu myös kiinteistöalalla - menestyvät firmat tahkoavat hurjia tuloksia... - viltsu 1973
kaikkien suomalaisten jotka tienaavat alle 2500 kuussa ei muutako yhteinen päätös ja kaikki kerralla seis vaikka laittomasti et herrat ja suuripalkkaset tajuis missä mennään,,, esim kaupanallalla kiritetään myyjiä et mitä vähempi porukka pärjää ni kauppias saa osinko ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, saunan takana ois hommia
[email protected] - safncadfhqew9u8sdnja
valmiina ollaan (L&T), toivottavasti PAM edes kerran saisi jotain aikaan.
Jos mitään parannusta ei tule, lähden vetämään koko paskasta.
T: mies----siivooja - euja
Miten helvetissä lakko muka koskee kaikkia, jos Pamilaiset menee lakkoon?
Viimeksi palkkani väheni, kun eritelisät lähti.
Sen jälkeen erosin Pamista ja neuvottelin pomoni kanssa uuden palkan joka on suurempi mitä oli ennen ns palkan korotuksia.
Eli minä en mene lakkoon ja voittehan yrittää tulla lyömään turpiin!!!!- euja
Lakko ei edes koskea kaikkia, tästä Pamin lista
ISS Palvelut Oy
- SOL Palvelut Oy
- Lassila & Tikanoja Oy
- N-Clean Oy
- RTK-Palvelu Oy
- Coor Service Management LP Oy
- HH-Kiinteistöpalvelut Oy
- Servisole Oy Siivouspalvelu
- Akseli Kiinteistöpalvelut Oy
- Lännen Kiinteistöpalvelu Oy
- Matinkylän Huolto Oy
- Rovanapa Oy
- Piha-Repo Oy - vkosiivous
Pam lähetti sähköpostissa kyselyn tämän vuoden alussa käyttöön otetusta uudesta palkkausjärjestelmästä. Pyysivät vastauksia nopeasti, muistaakseni viimeistään 22.11. Oli valintakysymyksiä ja lopussa sai kertoa omia mietteitään.
- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
HIENOA että sinulla on hyvä palkka ja niin kuuluukin olla.
Itse olen myös tyytyväinen palkkaani. menen kuitenkin ilomielin ja vihdoin lakkoon
jos sellainen SAADAAN !
Siistijöillä suurella osalla ei ole hyvä palkka.
On todella itsekästä ajatella noin,,,,,,,
JOKAINEN SIISTIJÄ ANTSAITSEE HYVÄN PALKAN ja olen mielelläni auttamassa
että JOKAINEN sen saisi.
Ihanaa ettet työskentele meillä :( - euja
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kirjoitti:
HIENOA että sinulla on hyvä palkka ja niin kuuluukin olla.
Itse olen myös tyytyväinen palkkaani. menen kuitenkin ilomielin ja vihdoin lakkoon
jos sellainen SAADAAN !
Siistijöillä suurella osalla ei ole hyvä palkka.
On todella itsekästä ajatella noin,,,,,,,
JOKAINEN SIISTIJÄ ANTSAITSEE HYVÄN PALKAN ja olen mielelläni auttamassa
että JOKAINEN sen saisi.
Ihanaa ettet työskentele meillä :(Tarkoitat kai sanoa siivooja.
Siistijä on halventava nimi, jotain kummallisuuksia joita SOL tuo markkinoille, kun eivät maksa kunnon palkkaa eivätkä saa siivojia ja yrittävät sitten eri nimikkeillä saada siivoojia.
Olen siivooja. - vkosiivous
Lakkoon on julistettu työt, eivät ihmiset. Lakon alaisia töitä ei tule kenenkään tehdä. Korkein Oikeus on vuonna 1992 tekemässään päätöksessä todennut, että "Työriitojen sovittelusta annetun lain esitöissä ja lain 7 §:n sanamuodosta ei voida päätellä, että tarkoituksena olisi ollut rajoittaa ennakkoilmoitus koskemaan vain ilmoittajan omia jäseniä." Lakko voidaan siis ilmoittaa koskemaan kaikkia kyseisen työehtosopimuksen mukaisia töitä. Ja näin PAM on tehnyt
- Siiv00ja
euja kirjoitti:
Tarkoitat kai sanoa siivooja.
Siistijä on halventava nimi, jotain kummallisuuksia joita SOL tuo markkinoille, kun eivät maksa kunnon palkkaa eivätkä saa siivojia ja yrittävät sitten eri nimikkeillä saada siivoojia.
Olen siivooja.Eikö Solin siivoojat ole palveluvastaavia? Tommonen nimike ei kyllä sano kellekään yhtään mitään.
- vkosiivous
Siiv00ja kirjoitti:
Eikö Solin siivoojat ole palveluvastaavia? Tommonen nimike ei kyllä sano kellekään yhtään mitään.
Joo, Sol tosiaan käyttää tuota "palveluvastaava" nimikettä.
- vkosiivous
Uudesta palkkausjärjestelmästä vielä. Muistan, kun ISS:in Virta kehui, että tällä tavalla turvaamme ammattitaitoisen työvoiman saatavuuden alalle. Nythän on käynyt ilmi, että ei monillakaan työnantajilla ole ollut aikomustakaan noudattaa pelisääntöjä. Pamin sähköpostikyselyssäkin luki, että "uusi palkkausjärjestelmä, jonka PITI alkaa tämän vuoden alussa". Ehkä liitossa on ollut vähän sinisilmäisyyttä ta:ien suhteen, mutta tästä jatketaan.
- 21
Nytkö tuohon sinisilmäiseen liittoon pitäisi uskoa?
Ennen työantaja reilusti maksoi ykälisät mutta liitto neuvotteli ne pois.
Hieno liitto kerrassaan. - näkemiin vaan, pam?
Sovittelu jatkuu tänään 14.11 kello 17.
Terveisiä neuvottelupöytään: parin sentin korotuksiin ei tyydytä!!
Muuten herää kysymys, tarvitsemmeko me siivoojat Pamia mihinkään, jos se ei meitä auta ja meidän asioita aja.
Isot firmat hakevat koko ajan lisää kasvua ja tuottoa. Voitot revitään duunareiden selkänähasta. - no nin ikkee
Just så !
Esimiehetkin miettii mitä vois jättää tekrmättä sovituista töistä, jotta ehtisi useampaan kohteeseen!
Tätä se on juosten kustua siivoustyö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048