http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/2011/11/1430056/skandaali-japanissa---olympus-manipuloi-tulostaan-vuosikymmenia
ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN!
Toivottavasti poistuu pian markkinoilta, emme jää kaipaamaan.
Olympus on romahtanut!!!
14
220
Vastaukset
- jään kaipaamaan
Minä kyllä jään kaipaamaan yhtä merkittävää kameroiden kehittäjää.
Saas nähdä mitä lääketehtaan ostosta seuraa?
Jokainen tehdas kai manipuloi tulostaan, vain harvat jäävät kiinni tekosistaan. - mie täältä
Mikäli Olympus kameramarkkinoilta katoaa niin kyllä se on kova isku. Innovaattorina ja alan pioneerina omaa luokkaansa.
Ilman Olya kehitys olisi ehkä pysähtynyt Canonin ja Nikonin viitoittamalle tielle, eikä esim peilittömiä järkkäreitä kukaan olisi uskaltanut tuoda markkinoille..
Yrityksenä Olympus tuskin katoaa mihinkään, sen verran kova tekijä sairaala- yms -optiikan saralla.
Harvoin muuten kuulee jonkun tosissaan hehkuttavan kilpailutilanteen heikkenemistä.. =)- Paska uppoaa aina!
Eli missä oli uutinen?
- Minä vaan
Juu, eiks olekkin hieno asia, nostaako Iskä ja Äiskä nyt sun viikkorahaasi ? Jos
teikäläiset alaikäiset valokuvauksesta mitään tietämättömät suunsoittajat
katoaisivat tältä palstalta, niin emme jää kaipaamaan. RAH-RAH, niinkuin on
tapana sanoa. - Kreikkakin valehteli
Itsensä EU:hun ja sinunkin lapsilisistäsi joudutaan tinkimään, jotta saadaan
Kreikkalaisten siestat ja pankit säilymään. On sulla ilonaiheita, mitä ihmettä
teet tällä palstalla, eikö sulla ole pleikkaria, kun täällä pitää roikkua naurattamassa
valokuvauksesta ja välineistä jotain tietäviä ? - Eläköön itsellesi
Koska olet itse ajatellut romahtaa ? Vapaanako kuljet, vai oletko saanut laitoksesta
lomaa ? - Romahduttaja
Kodak has sold its Image Sensor Solutions business to Platinum Equity in a bid to strengthen its financial position. Kodak romahti, ELÄKÖÖN!
Sony ja Nikon vaikeuksissa Thaimaassa tulvien takia:ELÄKÖÖN.
Kreikka ja kohta Italia romahtavat:ELÄKÖÖN!
Kaikki romahtaa:ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN!!! - ELÄKÖÖN!
Ja Suomi on parhaassa AAA velkasaneerausluokassa erään kansainvälisen
luottoluotaajan mukaan: HALLELUJAA! - järkeä kehiin
Huhut Olympuksen kuolemasta ovat vahvasti ennenaikaisia...
Jos firmassa päitä tippuu ja rivit järjestetään uudelleen, sehän on sitä samaa mitä Nokia on tehnyt viimeiset vuodet. Ei nämä vanhat firmat noin vain häviä. Vaikka tällä sivulla Olympuksen tuotteet ovat jollekin painajainen kyllä niitä sentään myydään globaalisti maailmalla melkoisesti. Se lienee selvää, että suunta on ollut hakusessa, mutta välimallin pokkari-järkkäreissä se on kuitenkin ensimmäisten joukossa. Tuskin firman sisältä osaajat mihinkään ole lähteneet, kyse on siitä mitä ryhmä laitetaan suunnittelemaan.- Jos vaan paukut
riittää tuotekehitykseen.
Pätäkkä on jaettu maailman tuuliin. - (Suutari)paukkuja
Jos vaan paukut kirjoitti:
riittää tuotekehitykseen.
Pätäkkä on jaettu maailman tuuliin.Viimeistään kohta vain iso ratas-pysähtäneet homekorvat käyttää näitä Olympuksia.
- Home korva
(Suutari)paukkuja kirjoitti:
Viimeistään kohta vain iso ratas-pysähtäneet homekorvat käyttää näitä Olympuksia.
Käytän Olyn E-5:ttä, objektiiveinä ovat seuraavat Zuikot : 12-60mm. 50-200mm.
50mm.makro, 14-54mm. 7-14mm. ja telekonvertteri 1.4X. totta, olen vanha huru-
ukko ja vaivaiset 50v. valokuvausta harrastanut. Ovatko omat kuvasi omistamillasi
välineillä parempia, kuin minun ? - Kukapa tietää, mutta
Home korva kirjoitti:
Käytän Olyn E-5:ttä, objektiiveinä ovat seuraavat Zuikot : 12-60mm. 50-200mm.
50mm.makro, 14-54mm. 7-14mm. ja telekonvertteri 1.4X. totta, olen vanha huru-
ukko ja vaivaiset 50v. valokuvausta harrastanut. Ovatko omat kuvasi omistamillasi
välineillä parempia, kuin minun ?tuotekehityksessä ei kärsi pudota kärryiltä.
Ei mene kauaa kun Olyn kamppeet tuntuvat Breznevin aikaisilta muihin merkkeihin verratuna. - Hyvin sanottu
Kukapa tietää, mutta kirjoitti:
tuotekehityksessä ei kärsi pudota kärryiltä.
Ei mene kauaa kun Olyn kamppeet tuntuvat Breznevin aikaisilta muihin merkkeihin verratuna.Olympuksen Penit ja Zuikot vastaan Zenitit ja Heliokset, saas nähdä, kumpi tippuu
kärryiltä. Breznev on tippunut jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh761954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481240
- 215694
- 59688
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 55581
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472