Etsin kämppistä asumaan Lahteen, asunnosta ei vielä tietoa, mutta kiveriön kulmilla vois olla ihan mukava ja kolmio. Max. vuokra olis 700e eli molemmilta 350e. Ite saisit olla samanikänen ja naispuolinen henkilö. Olen rauhallinen ja minulla on kaksi kissaa ( toivottavasti pidät kissoista, etkä ole allerginen). Olen 18v, en polta ja opiskelen ammattikoulussa viimeistä vuotta. Jo yhtään kiinnostuit ja olet tosissasi nii laitappas mulle sähköpostia:
[email protected]
Kämppis, Lahti
Mariw--
1
447
Vastaukset
- niina
Hei! Vieläkö etsit kimppakämppää? Minä olen itse muuttamassa kimppakämpästä pois, Lahdesta kiveriöstä, ja kämppikseni jää asumaan tähän. Tämä asunto on kyllä kaksio, mutta minulla on oma huone, jonka saisi sitten. Asunnon pinta-ala on 54neliöö ja vuokra on 270e vesi 15e. Ja kissat eivät varmastikaan olisi pahitteeksi:) jos kiinnoistuit laita minulle sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716