Etsin kämppistä asumaan Lahteen, asunnosta ei vielä tietoa, mutta kiveriön kulmilla vois olla ihan mukava ja kolmio. Max. vuokra olis 700e eli molemmilta 350e. Ite saisit olla samanikänen ja naispuolinen henkilö. Olen rauhallinen ja minulla on kaksi kissaa ( toivottavasti pidät kissoista, etkä ole allerginen). Olen 18v, en polta ja opiskelen ammattikoulussa viimeistä vuotta. Jo yhtään kiinnostuit ja olet tosissasi nii laitappas mulle sähköpostia:
[email protected]
Kämppis, Lahti
Mariw--
1
342
Vastaukset
- niina
Hei! Vieläkö etsit kimppakämppää? Minä olen itse muuttamassa kimppakämpästä pois, Lahdesta kiveriöstä, ja kämppikseni jää asumaan tähän. Tämä asunto on kyllä kaksio, mutta minulla on oma huone, jonka saisi sitten. Asunnon pinta-ala on 54neliöö ja vuokra on 270e vesi 15e. Ja kissat eivät varmastikaan olisi pahitteeksi:) jos kiinnoistuit laita minulle sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111167Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 42898
- 96844
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775