telia sonera 1200eur lasku

yhjklo

hei lähiomainen käytti puhelintani väärin ja tilaili johonkin 5streettiin jotain krediittejä yli 1000eur kk aikana kysyisinkin että eikö operaattorilla ole mitään rajaa antaa tehdä laskua?

5

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikkiniki

On niillä, mutta sinä et näemmä ole liittymää tilatessasi semmoista valinnut. Turha syyttää operaattoria omasta tuplamokasta.

• Oletko valmis tekemään rikosilmoituksen asiasta? Jos et, niin unohda koko juttu ja maksa lasku. Muussakaan tapauksessa net ole kovin vahvoilla, jos annoit puhelimen toiselle vapaaehtoisesti.

• zebbo

Laskua voi tulla vaikka 10 000 euroa mutta se on sinun ja lähiomaisen välinen asia.

• rororotot

En tiedö mikä tuo 5street on, mutta luin juuri äsken, että ilman datapakettia soneralla on sellainen juttu, että tuo liittymään kuuluva data eli 0,91e/alkava tunti ei juokse kuin 7 kertaa päivän aikana.

Siitä voi päätellä jotain, eli 10 päivää on 70e, 20 päivää 140e ja 31 on 217e. Eli 10 000e lasku on mahdoton.

Jos palvelussa saa 10 000e laskun, niin se edellyttää sisällön lataamista. Ja muutenkin kyllä operraattorit on nii herkkiä ettei ne anna latausta tollasia summia pienessä aikaa

• kaikkea sitä voi

" tilaili johonkin 5streettiin jotain krediittejä "
      Tuohan ei liity varsinaisesti datapakettiin mitenkään.
      Oletko kuullut että kännykällä voi tilata "materiaalia/tavaraa" tai vaikka maksaa pizzan.
      Kyllä sillä sen 10000€:kin saa kulutettua.

Mutta kuten aikaisemmin tuli esille, ainoa keino on rikosilmoitus lähiomaisesta. Ei voi kyylä muuta todeta kuin että olipas reilu, itse tekisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe