Sain juuri loppututkintoni suoritetuksi Kiovan yliopistossa. Olen tästä lähtien lääketieteen ja kirurgian tohtori erikoisalanani nivelten kääntyminen taakse päin. Nyt sitten vain työpaikan hakuun ja lekuriksi johonkin terkkariin, tervetuloa vastaanotolle. Ei ollut halpa paperi, mutta kyllä se kannatti.
Huhhuh! Nyt se on sitten suoritettu.
73
175
Vastaukset
Jäi vielä mainitsematta, että suoritin tutkinnon kirjekurssina.
- n k mäkmn äkl ,mä-l
Nojaa.
Mulla on Neuvostoliiton ajokortti, sillä kai saa sitten vaikka ajaa Tupolevia. Suoritin ajokorttitutkinnon ruplilla.
Suomessa suhtaudutaan erittäin epäileväisesti itäplokinmaitten tutkintoihin. Mutta paljon ihmiset on niitä suorittaneet. Aikanaan tunsin paljonkin opiskelijoita, jotka oliskeli itäplokin maissa, ja lääketiedettäkin. Tolla kaverilla, mikä kärysi ilmeisesti väärennetyistä papereista oli yks perusvika hommassaan. Se oli ilmeisesti vain väärentänyt omat paperinsa, ei opiskellut yhtään mitään. Tai mistä sen tietää, voinut opiskellakkin, mutta tutkinto jäänyt suorittamatta.
Yks, mitä suomalaiset on opiskelleet paljon ulkomailla on taiteet. Musiikki ja kuvataiteet. Ja onhan noita näyttelijää jne myös. Vaikka mitä sanotaan, itänaapurissa oli ja on korkea koulutustaso. Se vaan sitten eriasia, miten ennenmuinoin minkäkin tutkinnon hankkinut. Tolla po. lekurilla sattui kai sellainen arviointivirhe, neukuissa, tai ilmeisesti venäjällä on armottoman tarkka byrokratia ja dokumentointi kaikesta mahdollisesta.
Lekureilla sinällään hyvä, että on tarkat pätevyysvaatimukset ja kyttäys duuneistaan koko ajan päällä. Mutta ei toikaan tyyppi mun mediasta lukemieni tietojen mukaan mitään hoitovirheitä ole tehnyt, ihan pätevä ammattiinsa. Samaahan se Valvirakin meinas, tutkinto kelpuutettu suomessa, kun oli läpäissyt suomalaiset kriteerit ja vielä kouluttautunut suomessa lisää. Eli muuten kai ihan hyvä lekuri, mutta ei nimellisesti pätevä.
Jaa pitäneekin tässä joutessaan alkaa hakemaan lentokapteenin paikkaa jostain. Luotan siihen, että siitä käsinkirjoitetusta autonajokortista ei kukaan saa mitään selvää :DD
=DW=Tein 1990-luvulla yhteistyö bulgarialaisen yhtiön kanssa ja tämän johtaja kertoi, että Sofiasta saa aivan minkä tutkinnon tahansa, jos dollareita latoo pöytään tarpeeksi.
- 16+3
Teotwawki kirjoitti:
Tein 1990-luvulla yhteistyö bulgarialaisen yhtiön kanssa ja tämän johtaja kertoi, että Sofiasta saa aivan minkä tutkinnon tahansa, jos dollareita latoo pöytään tarpeeksi.
Yököttävää tuo pätemisen tarve. ;(((((((((((
Vai onko väite, että hoitovirheitä ei ole tapahtunut rauhoittelemista? Samalla viedään pohja korvausvaatimuksilta. Minua kyllä huolestuttaa, kuinka paljon jäi tauteja diagnisoimatta kyseisten valelääkereiden kohdalla. Onko jonkun ihmisen elinikä lyhentynyt epäsopivalla lääkityksellä tai elämänlaatu kärsinyt? Jos ylestettäisiin, niin näiden tapausten perusteella ei tarvittaisi ollenkaan lääketieteen koulutusta.
brutsparklingwine kirjoitti:
Vai onko väite, että hoitovirheitä ei ole tapahtunut rauhoittelemista? Samalla viedään pohja korvausvaatimuksilta. Minua kyllä huolestuttaa, kuinka paljon jäi tauteja diagnisoimatta kyseisten valelääkereiden kohdalla. Onko jonkun ihmisen elinikä lyhentynyt epäsopivalla lääkityksellä tai elämänlaatu kärsinyt? Jos ylestettäisiin, niin näiden tapausten perusteella ei tarvittaisi ollenkaan lääketieteen koulutusta.
Olen sairastanut ykköstyypin diabetesta 27 vuotta ja väitän, että tiedän sairaudesta enemmän kuin keskivertoterveyskeskuslääkäri. Uteliaana ihmisenä olen vaatinut erikoislääkäriä kertomaan, että mitä mitäkin termi merkitsee ja miten se vaikuttaa elimistöni toimintaan. Tästä on myös oma terkkarillääkärini tietoinen, joten hän kirjoittaa sitä, mitä pyydän. Tämä vakavasti kieli poskessa tehdyn aloituksen lomaan.
- Terkkusirkku
Kuinka aikuiset ihmiset jaksaa tämmoisia? :(
Empä ihmettele jos palstanne kuihtuu :((((((((((((- Tei ei kirj.
Nänä ovat niitä, joilla palsta edes vähän hengittää.
Tei ei kirj. kirjoitti:
Nänä ovat niitä, joilla palsta edes vähän hengittää.
Sadat ihmiset lukevat blogisivujani, mutta kukaan ei ole puhunut pätemisestä mitään.
- löysä pipo
Kolmetoista foorumia tusinasta sisältää jo tavanomaisen valelääkäripäivittelyketjun. Asiaa voi käsitellä rennomminkin.
löysä pipo kirjoitti:
Kolmetoista foorumia tusinasta sisältää jo tavanomaisen valelääkäripäivittelyketjun. Asiaa voi käsitellä rennomminkin.
Eikö tämä tapa käsitellä asiaa ole juuri se rennompi?
- ok?
Teotwawki kirjoitti:
Sadat ihmiset lukevat blogisivujani, mutta kukaan ei ole puhunut pätemisestä mitään.
Voitkos linkata vähän tännekin päin.
ok? kirjoitti:
Voitkos linkata vähän tännekin päin.
Iloittaudu profiiliini omalla nimelläsi, niin ilman muuta. Tänne en sitä linkkiä laita, sillä blogini kirjoitan omalla nimelläni.
- löysä pipo
Teotwawki kirjoitti:
Eikö tämä tapa käsitellä asiaa ole juuri se rennompi?
Vähän pelkäsinkin ettet sinä syntyperäisenä tosikkona tajua että puolustin sinua tuota kysyjää vastaan.
- rygseck
*laahautuu kippeenä paikalle*
Jos nää mun niveleni kääntyis ees ettiinpäin... mut ei !!!
Moon ko rautakanke niälly !!!
Tuolla yöelämässä muuten liikkuu kanssa yhenlaissii venäjänmaan tohtoreita... ne vääntelee noita jäseniä kans isosta rahasta sijoiltaan.
Sukua sulle ?Ei ne mulle sukua ole, nääs mä olen suamalaine......mutta Igor ja Nikolai kyllä hoitavat, jos tuohta ja tarvetta löytyy.
Jos sun nivelet ei taivu edes eteen päin, niin silloin juuri minä olen oikea lääkäri hoitamaan vaivasi. Ruokalusikallinen kirjolohiöljyä paivittäin aamulla nautittuna ennen ruokailua ilman vettä. Kahden viikon kuluttua nivelesi ovat kuin kymmenen vuotiaalla tytöllä.- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Ei ne mulle sukua ole, nääs mä olen suamalaine......mutta Igor ja Nikolai kyllä hoitavat, jos tuohta ja tarvetta löytyy.
Jos sun nivelet ei taivu edes eteen päin, niin silloin juuri minä olen oikea lääkäri hoitamaan vaivasi. Ruokalusikallinen kirjolohiöljyä paivittäin aamulla nautittuna ennen ruokailua ilman vettä. Kahden viikon kuluttua nivelesi ovat kuin kymmenen vuotiaalla tytöllä.Mä popsin jo kalaöljyä !!
Letti kasvaa ku paskaruoho - samaten kynnet !
Nii että on siitä jotain hyötyä sentään...
Taidanpa ottaa kärmessalvakuurin täs, se haisee kauheelle, mutta on tehokas - vähän yhteen sun toiseen vaivaan ;D
Ja vaikkei olis niin vaivaakaan.. rygseck kirjoitti:
Mä popsin jo kalaöljyä !!
Letti kasvaa ku paskaruoho - samaten kynnet !
Nii että on siitä jotain hyötyä sentään...
Taidanpa ottaa kärmessalvakuurin täs, se haisee kauheelle, mutta on tehokas - vähän yhteen sun toiseen vaivaan ;D
Ja vaikkei olis niin vaivaakaan..Voisit nyt kertoa koululääketieteen edustajalle, mitä on kärmessalva? Niin ja mihin vaivaan sitä suositellaan?
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Voisit nyt kertoa koululääketieteen edustajalle, mitä on kärmessalva? Niin ja mihin vaivaan sitä suositellaan?
Nimensä mukaan kärmessalva on käärmeestä (käärmeen rasvasta), ihrasta, mentholöljystä ja viinasta väsätty voide, joka auttaa reumaattisiin särkyihin, kihtiin, silsaan, ruusuun ja herra ties mihin kaikkeen ;D
Ennen sitä tuotiin, nimenomaan Venäjänmaalta, purkkitolkulla...
Pitäs sun ny simmonen tietää, ku sen lisenssikin sieltä ostit - siis suoritit sen kirjekurssin... !!! rygseck kirjoitti:
Nimensä mukaan kärmessalva on käärmeestä (käärmeen rasvasta), ihrasta, mentholöljystä ja viinasta väsätty voide, joka auttaa reumaattisiin särkyihin, kihtiin, silsaan, ruusuun ja herra ties mihin kaikkeen ;D
Ennen sitä tuotiin, nimenomaan Venäjänmaalta, purkkitolkulla...
Pitäs sun ny simmonen tietää, ku sen lisenssikin sieltä ostit - siis suoritit sen kirjekurssin... !!!Se on Ukrainasta, Kiovan yliopistosta, se tutkinto. No, mutta kärmessalva täytyy ottaa lääkekaapin valikoimiin.
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Se on Ukrainasta, Kiovan yliopistosta, se tutkinto. No, mutta kärmessalva täytyy ottaa lääkekaapin valikoimiin.
Sun pitää sitten palkata anosmiaa sairastava kärmessalvaköksä, joka sullen keittelee sitä - äläkä helkkarissa mee parantaa häntä siitä taudista =)
rygseck kirjoitti:
Sun pitää sitten palkata anosmiaa sairastava kärmessalvaköksä, joka sullen keittelee sitä - äläkä helkkarissa mee parantaa häntä siitä taudista =)
En jos mä nain sen?
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Entä......
No sitte sen on parempi olla lisäksi nainen ;D
Yhtä kalliiksi tulee !! rygseck kirjoitti:
No sitte sen on parempi olla lisäksi nainen ;D
Yhtä kalliiksi tulee !!Joo, emmä haluu miestä naida.;-)
- kammokammo
En uskalla tulla vastaanotolle.
Ex-neuvostoliitossa lekurit ja automekaanikot koulutettiin samassa koulussa.
Joten, nielu-ja kitarisaleikkaukset suoritettiin peräaukon kautta. On sitä ennenkin suoritettu vaativia ammattitutkintoja kirjekurssina!
http://www.youtube.com/watch?v=zSEeTn71z98&feature=relatedHieno homma! Nyt on sitten tuttavapiirissä luotettava lääkäri. Tilasin aivan turhaan lääkärin kipeän kyynärpään vuoksi. Jos olisin tiennyt, niin olisin tietenkin odottanut ja varannut ajan sinulta. Aikaa en voi enää peruuttaa, koska se on vajaan kolmen tunnin päästä.
Olen epäillyt, että mulla on käsivarret olkapäästä alkaen väärinpäin. Sinulle varmaankin hyvin tuttu ilmiö. Mitenköhän sen kanssa tulisi toimia. Poikkeuksellinen rakenteni on hyvin kätevä silloin, kun raapii selkää tai letittää ja leikkaa omia hiuksia, mutta näin tietokoneella on vähän hankalaa. Minun pitää istua selkä koneeseen päin, ja luen näyttöä peilin kanssa.Toi peili-idea on hyvä, mutta jos haluat, voin kyllä leikata kätesi, niin sitten se on oikein päin kuten muillakin. Laitetaanko sormet kainaloon?
Teotwawki kirjoitti:
Toi peili-idea on hyvä, mutta jos haluat, voin kyllä leikata kätesi, niin sitten se on oikein päin kuten muillakin. Laitetaanko sormet kainaloon?
Voishan ne kädet leikata ja asentaa uudelleen. Tuli vähän yllätyksenä toi sormet kainaloon. Olin ajatellut ihan vaan tavallista asennustapaa, sellaista kuin muillakin. Mahtaisko sormista kainalossa olla jotain etua?
Mulla on muutennyt samanlainen kauluri kun Marin Beckin naapurilla, tai ei se ihan yhtä leveä ole. Se naapuri lääkitsee itseään jollain viinaksilla. Kuuluuko tällaisen kaulurin kanssa käyttää sen kaltaista lääkitystä? Osaiako tohtori neuvoa?
Nimim. Neuvosta kiitollinensedna2003 kirjoitti:
Voishan ne kädet leikata ja asentaa uudelleen. Tuli vähän yllätyksenä toi sormet kainaloon. Olin ajatellut ihan vaan tavallista asennustapaa, sellaista kuin muillakin. Mahtaisko sormista kainalossa olla jotain etua?
Mulla on muutennyt samanlainen kauluri kun Marin Beckin naapurilla, tai ei se ihan yhtä leveä ole. Se naapuri lääkitsee itseään jollain viinaksilla. Kuuluuko tällaisen kaulurin kanssa käyttää sen kaltaista lääkitystä? Osaiako tohtori neuvoa?
Nimim. Neuvosta kiitollinenEnsinnäkin se sormet kainaloon juttu oli vain asiakaslähtöisyyttä. Kuuntelen asiakkaan toiveita.
Lääkettä voi ottaa kyllä ihan ilman kauluriakin ja se on tarpeen joskus. Tohtori itse suhtautuu pidättyvästi etanolin käyttöön, mutta ei halua puuttua muiden itselääkintään.
Kivaa, saan varmaan alennusta? Hoidat varmaan kirjeitse? Minulla on myös oma autokuski jo. Ystäväni vaimo on juonut ajokorttinsa EU-maassa ja hän ihmetteli, miksi viranomainen otti yhteyttä. Hänelle kerrottiin, että pitäisi mennä näöntarkastukseen ja terveydentilasta antaa tietoja kun on se ajokortti. Kortti kun ei ole laitettu suomessa kuivumaan aikoinaan, niin hänelle kävi tuuri! Eikä ajotunteja, eikä inssiä uudelleen. En menisi kyytiin,itse en aja ollenkaan seuraavana päivänä juhlimisen jälkeen. Sinuun kyllä luotan ihan nettikeskustelujen perusteella. Opiskelitko myös psykiatriaaO_O
Psykiatri olen jo vanhastaan; pidinhän tälläkin palstalla aikanaan vastaanottoa. Se oli perhedynamiikkaan keskittynyt palsta, jonka nimi oli Matti ja Mervi. Sefu tosin poisti sen aika nopeasti.
Minun pääni on usein väärässä O_O
Teotwawki kirjoitti:
Ai, avaa vähän, en ymmärrä.
Parani heti, olet tosi hyvä lääkäri! Neuvoit tuolla linkittämään. Ja nyt minäkin osaan,ihanaa!
safirella kirjoitti:
Parani heti, olet tosi hyvä lääkäri! Neuvoit tuolla linkittämään. Ja nyt minäkin osaan,ihanaa!
Hienoa:-)
Jaha, sit pitäs viel käydä siellä Amerikoissa lusimassa pari vankilatuomioo....se on sitä työharjoitteluu, niinsanotusti, kenttäolosuhteissa?
Jaa no........en ole nyt ajattellut mennä Jenkkeihin työharjoitteluun, kun siellä on niin julmetun pitkät ne harjoitteluajat.
Teotwawki kirjoitti:
Jaa no........en ole nyt ajattellut mennä Jenkkeihin työharjoitteluun, kun siellä on niin julmetun pitkät ne harjoitteluajat.
A...a....a....et sä voi pätevöitymistä skipata...
Sinne vaan!anjaniina_ kirjoitti:
A...a....a....et sä voi pätevöitymistä skipata...
Sinne vaan!Eiku mä taidan mennä Neuvostoliittoon pätevöitymään.
Teotwawki kirjoitti:
Eiku mä taidan mennä Neuvostoliittoon pätevöitymään.
Neuvostovankilaan?
Sen jos teet niin nostan hattua ja korkeelle!
Ja vielä kahesti! VAU!- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Eiku mä taidan mennä Neuvostoliittoon pätevöitymään.
Sinne ei enää pääse...
Harmi - niin hyviä vankiloita siellä :P rygseck kirjoitti:
Sinne ei enää pääse...
Harmi - niin hyviä vankiloita siellä :PMä voin auttaa kaveria ja kysästä, luulen et on sen verran korkeen tason tuttuja että onnistuu ;)
JA tietty Teo on valmis sijoittaan tulevaisuuteensa?anjaniina_ kirjoitti:
Neuvostovankilaan?
Sen jos teet niin nostan hattua ja korkeelle!
Ja vielä kahesti! VAU!Niin, samalla kun toimin Neuvostoliiton valtionvankilan lääkärinä, voin toimia psykiatrina siellä. Meillä täällä oli kerran sellainen psykiatri, joka oli saanut koulutuksen Neuvostoliitossa ja hän oli todennäköisesti ollut Siperiassa töissä.
Teotwawki kirjoitti:
Niin, samalla kun toimin Neuvostoliiton valtionvankilan lääkärinä, voin toimia psykiatrina siellä. Meillä täällä oli kerran sellainen psykiatri, joka oli saanut koulutuksen Neuvostoliitossa ja hän oli todennäköisesti ollut Siperiassa töissä.
Teo kulta, ei sitä harhoittelija heti johtavaan asemaan pääse.
Se pitää aloittaa sieltä ruohonjuuritasolta, niin sanotusti.
Vuoden päästä saatat olla ylenny vaikka pesulaosastolle? Tai keittiöön?
Ne on sellasia etuoikeutettuja paikkoja.Sit kun meet toiseks 15 vuodeks ni voit alkaa varovasti puhumaan, et jos ammattia vastaavaa....?anjaniina_ kirjoitti:
Teo kulta, ei sitä harhoittelija heti johtavaan asemaan pääse.
Se pitää aloittaa sieltä ruohonjuuritasolta, niin sanotusti.
Vuoden päästä saatat olla ylenny vaikka pesulaosastolle? Tai keittiöön?
Ne on sellasia etuoikeutettuja paikkoja.Sit kun meet toiseks 15 vuodeks ni voit alkaa varovasti puhumaan, et jos ammattia vastaavaa....?No emmä sit sinne mee, mä meen Uruguayhin, koska siellä rakastetaan suomalaisia sen Frai Bentosin takia. Siellä ne otta mut avosylin vastaan.
- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Mä voin auttaa kaveria ja kysästä, luulen et on sen verran korkeen tason tuttuja että onnistuu ;)
JA tietty Teo on valmis sijoittaan tulevaisuuteensa?Niin mut ku...
Se Neuvostoliitto - se lakkas olemasta yhtenä kauniina joulukuisena päivänä, vuonna -91 !!
*ravistelee rinnuksista molempia* - NII ET SINNE EI ENÄÄ PÄÄSE !!! TULKAA JO POIS !!! KUULUUKO ?? rygseck kirjoitti:
Niin mut ku...
Se Neuvostoliitto - se lakkas olemasta yhtenä kauniina joulukuisena päivänä, vuonna -91 !!
*ravistelee rinnuksista molempia* - NII ET SINNE EI ENÄÄ PÄÄSE !!! TULKAA JO POIS !!! KUULUUKO ??Rouva ei nyt käy väkivaltaseks!
Täytyy nyt selittää ihan juurtajaksain, et ne on neuvostoliiton aikana rakennettuja vankiloita, siis neuvostovankiloita, jotka sijaitsee nyt Venäjällä.
Eihän ne neuvostoliittolaiset halunneet viedä niitä mennessään, vaan jättivät venäläisille, sinne kuuhun...vai mikä se nyt oli, muuttaessaan?
Onkos tässä nyt jotain hämärää?
Ja rouva vois pestä edes tassunsa, ennekuin alkaa roikkumaan toisen vitivalkean kauluksen liepeissä?
Rouvalla on nyt pahoja harhoja? Pitäis lisätä ainakin vitamiineja ruokavalioon?
Vai mitä Teo?Teotwawki kirjoitti:
No emmä sit sinne mee, mä meen Uruguayhin, koska siellä rakastetaan suomalaisia sen Frai Bentosin takia. Siellä ne otta mut avosylin vastaan.
No koita nyt päättää, ihme vempula?
Hyppii maasta toiseenkuin perhoskoira, vai mikä se nyt oli?anjaniina_ kirjoitti:
No koita nyt päättää, ihme vempula?
Hyppii maasta toiseenkuin perhoskoira, vai mikä se nyt oli?No tämä on suuri päästös. Ei sitä ihan tosta vain voi päättää, missä pätevöityy, mutta kyllä mä taidan sinne Fai Bentosiin mennä, kun siellä sentään kuulee suomakin joskus, mutta yksi kaveri, joka siellä oli töissä niin sanoi, että kaupunki on kyläpahanen, joten sieltä pitää päästä sitten joskus Montevideoon bailaamaan.
anjaniina_ kirjoitti:
Rouva ei nyt käy väkivaltaseks!
Täytyy nyt selittää ihan juurtajaksain, et ne on neuvostoliiton aikana rakennettuja vankiloita, siis neuvostovankiloita, jotka sijaitsee nyt Venäjällä.
Eihän ne neuvostoliittolaiset halunneet viedä niitä mennessään, vaan jättivät venäläisille, sinne kuuhun...vai mikä se nyt oli, muuttaessaan?
Ja rouva vois pestä edes tassunsa, ennekuin alkaa roikkumaan toisen vitivalkean kauluksen liepeissä?
Vai mitä Teo?Mitä ihmettä siellä Venäjästä puhutaan, mä olin jo päättänyt mennä NEUVOSTOLIITTOON, en mihkään Venäjälle, eihän sellaista maata edes ole. Mut en mä sinne sit mekään, vaan Urugyayhin.
Teotwawki kirjoitti:
Mitä ihmettä siellä Venäjästä puhutaan, mä olin jo päättänyt mennä NEUVOSTOLIITTOON, en mihkään Venäjälle, eihän sellaista maata edes ole. Mut en mä sinne sit mekään, vaan Urugyayhin.
Huokaus....
Alkaa hiukan kärsimään tuo sinun katu-uskottavuus.
Mies ei osaa päättää missä suorittaa pätevöitymisensä, puhumattakaan, että sillä alkais oleen johiukan kiire, jos tässä meinataan rahoiksi lyödä....- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Rouva ei nyt käy väkivaltaseks!
Vai mitä Teo?*alkaa jo itkemään epätoivoisesti*
Ku ei se oo sama !!! Nehän jakaa jo vangeille ruokaakin siellä nykyään... eivät päädy råttat enää pannuun - niitä pidetään lemmikkeinä siellä... =)
Vitamiineja ??
Punaviinissä on - eiks niin ??
*toiveikkaasti silmäilee pulloa* rygseck kirjoitti:
*alkaa jo itkemään epätoivoisesti*
Ku ei se oo sama !!! Nehän jakaa jo vangeille ruokaakin siellä nykyään... eivät päädy råttat enää pannuun - niitä pidetään lemmikkeinä siellä... =)
Vitamiineja ??
Punaviinissä on - eiks niin ??
*toiveikkaasti silmäilee pulloa*Joo, punavitamiineja siinä on runssaaaasti! Sen huomaa siitä että kun pullollisen juo, niin aamulla on punaset silmät.
Mut ei se haittaa, ne punajuuret lähtee silmistä liikkeelle ja menee maksaan.
Sano äiti.
Josta tulikin helkutin hyvä vitsi mieleen, meen heti kertoon sen ;)))anjaniina_ kirjoitti:
Huokaus....
Alkaa hiukan kärsimään tuo sinun katu-uskottavuus.
Mies ei osaa päättää missä suorittaa pätevöitymisensä, puhumattakaan, että sillä alkais oleen johiukan kiire, jos tässä meinataan rahoiksi lyödä....Mulle on jo tullut asiakkaita. Mä oon sihteeriopiston koululääkäri.
Teotwawki kirjoitti:
Mulle on jo tullut asiakkaita. Mä oon sihteeriopiston koululääkäri.
Taidan käräyttää sut, ennekuin käyt neitostenkimppuun.
Irstas vanha ...valelääkäri!
Kas kun et synnytyssalissa.Ai niin, mut harva mies sen lopputuleman haluu nähdä...
Ajatteles jos olisit gynekologiks lukenu, ne kymmenen ensimmäistä......Teotwawki kirjoitti:
No tämä on suuri päästös. Ei sitä ihan tosta vain voi päättää, missä pätevöityy, mutta kyllä mä taidan sinne Fai Bentosiin mennä, kun siellä sentään kuulee suomakin joskus, mutta yksi kaveri, joka siellä oli töissä niin sanoi, että kaupunki on kyläpahanen, joten sieltä pitää päästä sitten joskus Montevideoon bailaamaan.
Tosi suuri päästös, hyh hyh...
Jos nyt yhtäkkii jotain hoksaisin tuosta sun sepustuksesta, niin sanosin et sit AINA pitää päästä Montevideoon...
Jaha...selluloosa haisee....anjaniina_ kirjoitti:
Tosi suuri päästös, hyh hyh...
Jos nyt yhtäkkii jotain hoksaisin tuosta sun sepustuksesta, niin sanosin et sit AINA pitää päästä Montevideoon...
Jaha...selluloosa haisee....Selluloosan keitossa käytetään etanolia ja sen takia sinne sellutehtaalle pitää päästä.
anjaniina_ kirjoitti:
Taidan käräyttää sut, ennekuin käyt neitostenkimppuun.
Irstas vanha ...valelääkäri!
Kas kun et synnytyssalissa.Ai niin, mut harva mies sen lopputuleman haluu nähdä...
Ajatteles jos olisit gynekologiks lukenu, ne kymmenen ensimmäistä......Tähän suosittelen Milan Kunderan teosta Jäähyväisvalssi, siitä selviää mihin kaikkeen pätevä lääkäri pystyy. Kirjan tohtori toimi ylilääkärinä laitoksella, jossa hoidettiin lapsettomuutta. Sairaalan lähikoulussa eräässäkin luokassa oli 10 oppilasta, joilla kaikilla oli aivan samanlainen nenä kuin ylilääkärillä.
Vilpittömät onnitteluni. Mua vaivaavat peräpukamat. Voisinko ottaa kopiokoneella kuvan ja lähettää sulle niin analysoisit ja pistäisit hoito-ohjeet?
Ei tarvitse kuvia lähettää, ne on kaikki niin samanlaisia, mutta laita niihin Bepantenia, niin sillä lähtee.
Olen minäkin miettinyt uutta alaa, mutta en koe kutsumukseksi tuota lääketiedettä ja eläimistä välitän niin paljon, etten eläinlääkäriksi ryhdy.
Mietin jotakin jolla pääsisi tuonne Helsingin pörssiin töihin tai mahdollisesti Suomen Pankkiin asiantuntijaksi.Teotwawki kirjoitti:
Voisin auttaa hankkimaan taloustieteen tohtorin tutkinnon sinulle Bulgariasta.
Ei ole katu-uskottava. Tarvitsen sellaisen, jossa on Harvardin tunnukset ja tietysti vielä jos ujuttaisit muutaman artikkelin luotettaviin kansainvälisiin julkaisuihin. Siitä olisi hyvä lähteä liikkeelle.
brutsparklingwine kirjoitti:
Ei ole katu-uskottava. Tarvitsen sellaisen, jossa on Harvardin tunnukset ja tietysti vielä jos ujuttaisit muutaman artikkelin luotettaviin kansainvälisiin julkaisuihin. Siitä olisi hyvä lähteä liikkeelle.
Kyllä se järejstyy, mutta ensin pitäisi hieman keskustella finanssipoliittisista asioista.
- osuinko kultasuoneen
*KRÖHH*
"Hyvin toimeentuleva, akat. mies hakusessa"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244152Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657