Ps3 mikki ei toimi!

justjustjustjustjust

Eli mikkini oli kaverilla lainassa ja kun sain sen takaisin ei mikki enää auennut pleikkarissa. Mikki menee päälle, mutta pleikkari ei reakoi mitenkään.

Olen yrittänyt rekistöröidä sitä mutta ei. Kaverilla on käynnyt samanlailla, mutta myöhemmin uuden mikin ostettua vanha rupesikin toimimaan

8

6141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alone crusader

mitään ei pitäisi lainata milloinkaan kenellekään "kaverille", niitä ei enää ehjänä sen koommin näe.

• dfhdfrgtf

Voi olla että siinä mikissä on edelleen sen "kaverisi" PS3:n paritustiedot jotka sotkee pakkaa. Puhdas resetointi pitäisi tehdä suoraan mikistä (ainakin minun PS3:n omassa mikissä pystyy sen tekemään).

• hjg

sama juttu oli mulla. Poista ps3 mikki eili sieltä audioasetusket tai jtn sellasta poista, rekisteröi uudestasan toimii mulla ainakin ja kun reksiteröit jos sulla on ps3 headset bluetooth sellane toiselle puolelle menevä sen pitää olla valmius tilassa pidä käynnistys nappia pohjassa n.10 sek kunnes mute ja on/off nappula vilkkuvat vuorotellen ja rekisteröi uudestaan.

• samaps3 ongelma

mulla ainaki rupes toimii ku poistin sen sieltä hallinnoi bluethooth laitteita ja poistin sen mikin sieltä ja sit menin et rekisteröi uusi laite ni se löysi sen

• janttu6

kiitos teille jes taas mikki toimii :)

• Anonyymi

Oikeassa olette

• Anonyymi

Hei osaisko kukaan auttaa siinä, ettei mikit toimi?
      Laulaessa saattaa kesken kaiken olla ottamatta pisteitä. Ei siis näy ollenkaan näytöllä että laulaisi, vaikka laulaa. Missä ongelma?

• Anonyymi

Olet niin huono laulaja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      4423
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      26
      2811
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2295
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1930
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      184
      1666
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      29
      1612
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1333
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1266
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1222
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      138
      1214
    Aihe