Ps3 mikki ei toimi!

justjustjustjustjust

Eli mikkini oli kaverilla lainassa ja kun sain sen takaisin ei mikki enää auennut pleikkarissa. Mikki menee päälle, mutta pleikkari ei reakoi mitenkään.

Olen yrittänyt rekistöröidä sitä mutta ei. Kaverilla on käynnyt samanlailla, mutta myöhemmin uuden mikin ostettua vanha rupesikin toimimaan

8

6254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alone crusader

mitään ei pitäisi lainata milloinkaan kenellekään "kaverille", niitä ei enää ehjänä sen koommin näe.

• dfhdfrgtf

Voi olla että siinä mikissä on edelleen sen "kaverisi" PS3:n paritustiedot jotka sotkee pakkaa. Puhdas resetointi pitäisi tehdä suoraan mikistä (ainakin minun PS3:n omassa mikissä pystyy sen tekemään).

• hjg

sama juttu oli mulla. Poista ps3 mikki eili sieltä audioasetusket tai jtn sellasta poista, rekisteröi uudestasan toimii mulla ainakin ja kun reksiteröit jos sulla on ps3 headset bluetooth sellane toiselle puolelle menevä sen pitää olla valmius tilassa pidä käynnistys nappia pohjassa n.10 sek kunnes mute ja on/off nappula vilkkuvat vuorotellen ja rekisteröi uudestaan.

• samaps3 ongelma

mulla ainaki rupes toimii ku poistin sen sieltä hallinnoi bluethooth laitteita ja poistin sen mikin sieltä ja sit menin et rekisteröi uusi laite ni se löysi sen

• janttu6

kiitos teille jes taas mikki toimii :)

• Anonyymi

Oikeassa olette

• Anonyymi

Hei osaisko kukaan auttaa siinä, ettei mikit toimi?
      Laulaessa saattaa kesken kaiken olla ottamatta pisteitä. Ei siis näy ollenkaan näytöllä että laulaisi, vaikka laulaa. Missä ongelma?

• Anonyymi

Olet niin huono laulaja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1580
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      1217
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1115
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      902
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      881
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      868
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      868
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      802
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      783
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe