Siis meidän Riku poika alias Majik beach boy synt.30.4.2010,ja etsiskelen hänen sisaruksiaan..missähän päin maailmaa olette menossa ja mitä teille kuuluu ??
Majik sisaruksia etsiskelen
8
334
Vastaukset
- katja_j
heips. meillä on Majik grey eminence .synt. 15.12.2006 Ei ole kyllä samasta pentueesta... mutta ilmeisestikkin samasta kennelistä :) isä on royal salute du pays de boheme ja emä majik lois lane...
Moikka! Meillä on samasta pentueesta katjan kanssa Majik Grey Eminencen veli Majik Gravy Train.
- katja_j
jaanuska66 kirjoitti:
Moikka! Meillä on samasta pentueesta katjan kanssa Majik Grey Eminencen veli Majik Gravy Train.
:D
- always golden
Hei,
Minulla on koirasi sisar; Majik Georgie Girl! - always golden
Siis Katjan koiran sisar, pentue synt. 15.12.2006.
- menehoitoon
Oletpa harvinaisen raivostuttava koiran omistaja. Sääli tulee kasvattajaa, kun kyselet heidän vieraskirjassaan miljoona kertaa koirasi sisaruksia ja nyt myös täällä.
Mitäpä jos soittaisit kasvattajalle ja kysyisit häneltä, minne päin koirasi sisarukset ovat muuttaneet?
Asia selviäisi yhdellä puhelulla, eikä sitä tarvitse netissä miljoonaan kertaan kailottaa.- riku2010
No huh huh ompa jollakin hieman hermot kireällä.Jos saan kysyä niin millä tavoin tämä asia edes koskee sinua.
- Salde
Mulla majik xtra modum.. Synt 4.10.2010
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522115
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321303Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941235- 1571158
- 68961
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31889Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59838Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46789