en kestä en halua olla homo. huomasin homouteni kymmenenvuotiaana. nyt olen 12 vuotta. en ole paljastanut kenellekkään mutta varmaan muut ovat huomanneet koska toivoin 9 vuotiaana joululahjaksi korkokengät. pidän erityisesti ruotsalaisista pojista ja katson miesten uimahyppyä. haluan apua. onko täällä ketään kohtalotovereita? en halua olla homo
häpeän homouttani
9
356
Vastaukset
Oletko ihan varma, ettet ole vain katsonut liikaa salkkareita?
- hätääntynyt
siitä sen keksinkin :(
- ykhykbhy
nolo 0.o
- Kille från Uleåborg
Mulla oli TODELLA paha hyväksyä omaa homouttani ja vasta viime vuosina olen alkanut elää "vapaasti" elämääni. Kaikki on todella muuttunut hyväksi ja tajusin, että se etten elänyt kuten mun oli tarkoitettu, se vaikutti todella moneen asiaan. Ja niin se kauanko elin kaapissa oli aika pitkä aika nyt olen jo 28 vee mutta onnellinen ja parisuhteessa maailman ihanimman kundin kanssa. Rohkeutta sulle hätääntynyt ota oma aikasi ja etene omaan tahtiin.
- sateenkaaripoju98
hyvä että hapäet se on ihan normaalia!
keep it going! - Einukki
Taas jollain ollu tylsäää...
- hmmmmnnm
heiheiheih ei siin oo miiitää hävettävää! olet vaa iha oma ittesi nii kaikki o kunnos nii sanoo mää! älä välitä muista! homot o kivoja iha samalaisii ku muutkin! :-)
- Anonyymi00007
Homous on luonnotonta ja siksi nimenomaan häpeä ja synti
- Anonyymi00008
Nyt ei kannata asennoitua homon tai heteron asemaan. Olet vielä niin nuori, että sukupuolisuus hakee muotoaan. Olen hakenut tuota itsekkin, jälkeenpäin olen huomannut olleenni itsekkin teini-iän kynnyksellä homo tai vähintäänkin bi. Sitten vankkumaton hetero. Vanhemmiten taas enemmänkin bi. Raakel Liekki sanoi halujen ja sukupuolisuuden , ehkä vaihtelevan iän myötä ja näin vanha kaikki vaiheet käynneennä olen samaa mieltä. Vahinko, ettei kaikkea tullut koettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960