häpeän homouttani

hätääntynyt

en kestä en halua olla homo. huomasin homouteni kymmenenvuotiaana. nyt olen 12 vuotta. en ole paljastanut kenellekkään mutta varmaan muut ovat huomanneet koska toivoin 9 vuotiaana joululahjaksi korkokengät. pidän erityisesti ruotsalaisista pojista ja katson miesten uimahyppyä. haluan apua. onko täällä ketään kohtalotovereita? en halua olla homo

9

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko ihan varma, ettet ole vain katsonut liikaa salkkareita?

• hätääntynyt

siitä sen keksinkin :(

• ykhykbhy

nolo 0.o

• Kille från Uleåborg

Mulla oli TODELLA paha hyväksyä omaa homouttani ja vasta viime vuosina olen alkanut elää "vapaasti" elämääni. Kaikki on todella muuttunut hyväksi ja tajusin, että se etten elänyt kuten mun oli tarkoitettu, se vaikutti todella moneen asiaan. Ja niin se kauanko elin kaapissa oli aika pitkä aika nyt olen jo 28 vee mutta onnellinen ja parisuhteessa maailman ihanimman kundin kanssa. Rohkeutta sulle hätääntynyt ota oma aikasi ja etene omaan tahtiin.

• sateenkaaripoju98

hyvä että hapäet se on ihan normaalia!

keep it going!

• Einukki

Taas jollain ollu tylsäää...

• hmmmmnnm

heiheiheih ei siin oo miiitää hävettävää! olet vaa iha oma ittesi nii kaikki o kunnos nii sanoo mää! älä välitä muista! homot o kivoja iha samalaisii ku muutkin! :-)

• Anonyymi00007

Homous on luonnotonta ja siksi nimenomaan häpeä ja synti

• Anonyymi00008

Nyt ei kannata asennoitua homon tai heteron asemaan. Olet vielä niin nuori, että sukupuolisuus hakee muotoaan. Olen hakenut tuota itsekkin, jälkeenpäin olen huomannut olleenni itsekkin teini-iän kynnyksellä homo tai vähintäänkin bi. Sitten vankkumaton hetero. Vanhemmiten taas enemmänkin bi. Raakel Liekki sanoi halujen ja sukupuolisuuden , ehkä vaihtelevan iän myötä ja näin vanha kaikki vaiheet käynneennä olen samaa mieltä. Vahinko, ettei kaikkea tullut koettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1339
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56