Lenkkeilykaveri /Helsinki, Malmi?

Lenkille lomps!

Hei

Etsin naispuolista, samanhenkistä lenkkeilykaveria Malmin alueelta lenkkareita ja kiloja kuluttamaan.

Olen nelikymppinen, huumorintajuinen, tavallinen perheenäiti. Kaksi Naisten Kymppia takana, mutta edellisen jälkeen vyötärölle on kertynyt turhan paljon ylimääräistä (kymmenisen kiloa), motivaatiokin on ollut pahasti hukassa. Yksin ei tule oikein lähdettyä... Lähde kaveriksi kilojenpudotustalkoisiin ja kunnonkohotukseen ja toukokuussa Kympille!

4

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meeri

      Moikka
      Olen 30v tytteli ja itsekkin olen tässä viime vuosina lihonut sellaseen määrään että vituttaa olla omissa nahoissaan...en siis mikään överiläski ole kuitenkaan!
      Asun Puistolassa.
      Laita email osote jos kiinnostaa =)

      • marjatar

        Hei Meeri!

        Jos sinäkin olet vielä vailla seuraa lenkille ja yhdessä kiloja karistamaan niin täällä olisi myös 30-vuotias nainen Helsingistä joka kaipaisi seuraa kohtalotoveriltaan.

        Mailaa: [email protected]


        PS Muutkin samassa tilanteessa olevat voivat mailailla.


    • hriina2

      malmilla asun minä 26v liikunnallinen nainen. sinkku mutta hetero. pistä mailia jos haluat lähteä reippailemaan!

    • marjatar

      Moikka Lenkille Lomps!

      Täällä 30v. nainen kaipailee lenkkiseuraa ja lähtisin mielelläni mukaan kilojen pudotustalkoisiin. Itselleni liikakiloja on kertynyt aika huimasti, mutta eteneminen kohti parempaa kuntoa ja vähemmän kiloja sujuisi kaksin paremmin varmasti paremmin.

      Olen myös Naisten kympille suuntaamassa.

      Jos vielä olet seuraa vailla, heitä maililla: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe