Hei
Etsin naispuolista, samanhenkistä lenkkeilykaveria Malmin alueelta lenkkareita ja kiloja kuluttamaan.
Olen nelikymppinen, huumorintajuinen, tavallinen perheenäiti. Kaksi Naisten Kymppia takana, mutta edellisen jälkeen vyötärölle on kertynyt turhan paljon ylimääräistä (kymmenisen kiloa), motivaatiokin on ollut pahasti hukassa. Yksin ei tule oikein lähdettyä... Lähde kaveriksi kilojenpudotustalkoisiin ja kunnonkohotukseen ja toukokuussa Kympille!
Lenkkeilykaveri /Helsinki, Malmi?
4
301
Vastaukset
- Meeri
Moikka
Olen 30v tytteli ja itsekkin olen tässä viime vuosina lihonut sellaseen määrään että vituttaa olla omissa nahoissaan...en siis mikään överiläski ole kuitenkaan!
Asun Puistolassa.
Laita email osote jos kiinnostaa =)- marjatar
Hei Meeri!
Jos sinäkin olet vielä vailla seuraa lenkille ja yhdessä kiloja karistamaan niin täällä olisi myös 30-vuotias nainen Helsingistä joka kaipaisi seuraa kohtalotoveriltaan.
Mailaa: [email protected]
PS Muutkin samassa tilanteessa olevat voivat mailailla.
- hriina2
malmilla asun minä 26v liikunnallinen nainen. sinkku mutta hetero. pistä mailia jos haluat lähteä reippailemaan!
- marjatar
Moikka Lenkille Lomps!
Täällä 30v. nainen kaipailee lenkkiseuraa ja lähtisin mielelläni mukaan kilojen pudotustalkoisiin. Itselleni liikakiloja on kertynyt aika huimasti, mutta eteneminen kohti parempaa kuntoa ja vähemmän kiloja sujuisi kaksin paremmin varmasti paremmin.
Olen myös Naisten kympille suuntaamassa.
Jos vielä olet seuraa vailla, heitä maililla: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807