Hei
Etsin naispuolista, samanhenkistä lenkkeilykaveria Malmin alueelta lenkkareita ja kiloja kuluttamaan.
Olen nelikymppinen, huumorintajuinen, tavallinen perheenäiti. Kaksi Naisten Kymppia takana, mutta edellisen jälkeen vyötärölle on kertynyt turhan paljon ylimääräistä (kymmenisen kiloa), motivaatiokin on ollut pahasti hukassa. Yksin ei tule oikein lähdettyä... Lähde kaveriksi kilojenpudotustalkoisiin ja kunnonkohotukseen ja toukokuussa Kympille!
Lenkkeilykaveri /Helsinki, Malmi?
4
300
Vastaukset
- Meeri
Moikka
Olen 30v tytteli ja itsekkin olen tässä viime vuosina lihonut sellaseen määrään että vituttaa olla omissa nahoissaan...en siis mikään överiläski ole kuitenkaan!
Asun Puistolassa.
Laita email osote jos kiinnostaa =)- marjatar
Hei Meeri!
Jos sinäkin olet vielä vailla seuraa lenkille ja yhdessä kiloja karistamaan niin täällä olisi myös 30-vuotias nainen Helsingistä joka kaipaisi seuraa kohtalotoveriltaan.
Mailaa: [email protected]
PS Muutkin samassa tilanteessa olevat voivat mailailla.
- hriina2
malmilla asun minä 26v liikunnallinen nainen. sinkku mutta hetero. pistä mailia jos haluat lähteä reippailemaan!
- marjatar
Moikka Lenkille Lomps!
Täällä 30v. nainen kaipailee lenkkiseuraa ja lähtisin mielelläni mukaan kilojen pudotustalkoisiin. Itselleni liikakiloja on kertynyt aika huimasti, mutta eteneminen kohti parempaa kuntoa ja vähemmän kiloja sujuisi kaksin paremmin varmasti paremmin.
Olen myös Naisten kympille suuntaamassa.
Jos vielä olet seuraa vailla, heitä maililla: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511935Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341578- 821173
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma421162Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151050- 561039
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.126937Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916