Täysikuun aika alkaa taas olla.

kuu+q

Taivaalla möllöttää pimenevässä illassa lähes kuu suurimmillaan?
Koetko sen aihuttavan sinulle mitään oireita? Ulvotko kuulle, valvotko, mitään muuta?

Itseeni täysikuu saa aikaan vain ihailua, vaikka viimeyö menikin kieriessä, kuun vai liian kuumuudenko valvottamana?

http://kalender-365.de/kuukalenteri.php

42

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mission: Impossible?

Kiitän nöyrimmin tiedosta!
      Olen kuuhullu.
      Huomaan kuitenkin yleensä vasta jälkeenpäin, että ne hullutukset ja pakottavat tarpeet tehdä kaikenlaista tunteellista johtuivat täysikuun vaikutuksesta.
      Nyt on istuttava tiukasti sohvalla vaan ja pidettävä käsinojista kii ja pidettävä rauhattomuutensa kurissa. Ja olla ulvomatta :D

• kuu+q

Hyvä, kun itse sen ymmärtää. :))
        Kartiinit ja rullaverhot tiukasti kiinni. Pitää välttää kuutamon kajoa.
        Tiukasti paikallaan pysyen, suun voisi teipata kiinni.
        Tosin, kun on Huutajat, voisi olla Kuu-ulvojat. Esiintyisivät kerran kuussa, täysikuun valossa.

Voikohan kuuhulluus puhjeta myöhäsyntyisenä?

• Tase pappa

Eipä täällä saaristossa kuutamo mollottele.
      Koko päivän "hernerokkasumu joka näyttää sakenevan yöksi.
      Laivojen sumusireenit on huutaneet koko päivän.
      Lämpöä oli yölläkin 5 astetta.

Kaipa tuolta sumun joukosta sentään sauna löytyy. Pitää päästä löylyyn kroppaansa pehmittämään. Löylyä ja vihtaa selkäruotoon. Päälkle pullo lonkkua. Koko hemmetin pitkän päivän ajanut ja kantanut halkoja.
      Nyt tuli "kuuhullullekin" päivä täyteen. Koivet sanoi että tattis, tämä oli tässä tältä päivältä.

• kuu+q

Kylmä oli täkäläinen yö, päivän paisteli heleä aurinko sinisellä taivaalla. Siksipä kuun keltainen kiekko niin kiinnitti katseeni.
      Aavemaiselta tuntuu nyt ympäristösi, mutta mielenkiintoiselta.

Mieleen tulee eräs novelli, jossa kalastajat joutuivat merellä läpinäkymättömään sumuun.
      Luulivat loppunsa tulleen, ja peloissaan puhkesivat veisaamaan. Muu seurakunta, odotellen joukolla heidän rantautumistaan, luuli aaveiden olevan asialla.

Sauna, suomalaisen pyhä paikka, varmasti verryttää jäsenesi, antaa letkeän ja lempeän hyvänolontunteen päivän ahkeroinnin kiitokseksi.

• Meillä päin kuu mollottaa tyyneen järven pintaan juuri nyt, koko päiväkin on ollut aurinkoinen. Piti ihan tarkistaa onko kuu täysi nyt tänään mutta allakan mukaan vasta huomenna. Kaunistahan tämä tietysti on, eikä kuuhulluuskaan vaivaa kun sen metkut on ikänsä nähnyt ja tuntee.

Vaan mitäs sanoikaan "entinen mies" kauempaa kylältä kun joku kehui kuinka kaunis paikka sinulla onkaan tässä järven rannalla? Näin: - Miä en tiiä sen kolokompata näkyvä ko kuu mollottaa tuoho tyynee järve pintaa.

Että näin ;-D

• kuu+q

Ihana asuinpaikka, vieressä järvi, ja vielä sillä kuunsilta. Meren ranta vähän epäilyttäisi, josko siellä tuulisi ja tuivertaisi?

Mitenhän sen entisen miehen aatokset olivat tuollaisia? Minä kai hihkuisin ja hehkuisin, sammuttaisin sisältä kaiken valkean, ja tuijottaisin kuun kulkua pimeällä taivaalla. Kolokompata? :))

Meillä ei näkynyt vast'ikäiset tähtisateet, nyt katselen säilöön sen edestä kuuta.

• kuu+q kirjoitti:

Ihana asuinpaikka, vieressä järvi, ja vielä sillä kuunsilta. Meren ranta vähän epäilyttäisi, josko siellä tuulisi ja tuivertaisi?

Mitenhän sen entisen miehen aatokset olivat tuollaisia? Minä kai hihkuisin ja hehkuisin, sammuttaisin sisältä kaiken valkean, ja tuijottaisin kuun kulkua pimeällä taivaalla. Kolokompata? :))

Meillä ei näkynyt vast'ikäiset tähtisateet, nyt katselen säilöön sen edestä kuuta.

No eipä meilläkään tähtisateita nähty, joku ilta oikein ulos tälläydyttiin mutta taisi olla harsopilveä tai silleen.

Ja tuo "kuunmollotusmies". Meillä ennen kotona asian tiimoilta naurettiin monta kertaa - tietysti silloin kun kuu taas keerran "mollotti järven pintaan". Ihmiset kokee asiat eri tavalla, ja mikäs siinä, toisen kaunis voi olla vaikka toisen ruma.

Kyllä täysikuu tähtisateen voittaa, se on ainakin paikallaan jos pilvet sallii. Mut muista että et ulkona vähissä vaatteissa pyöri liian kauan ettet vilustu, jookosta!

• Koivukulta

En ole ehtinyt katselemaan taivaalle jotta näkyykö meilläkin täysikuu...istun vielä tovin töissä.
      Mutta tänään lounaalle mennessäni, aurinko pollotti kirkkaalta taivaalta. Kävelin riippakoivukujaa pitkin ja auringon valaisemat keltaiset lehdet loistivat kuin puhdas kulta! Ihana näky.

• kuu+q

Pääsetpä ihailemaan taivaan juustomöllykkää kotimatkallasi. :))
        Täälläkin tosiaan oli mahtavan aurinkoinen päivä. Kummallinen syksy, ja kai jo alkava talvi. Ihan kuin vuodenajat olisivat sekaisin.
        Toisaalla kasvit ovat vielä kukassaan, toisaalla on jo pakkanen.

On meillä vaan mahtava maa, ja luonto lähellä. Paljon puuttuisi, jos sitä mahdollisuutta ei olisi. Onneksi lehtien kultaa, saa jokainen ilman lehtikultaakin. :))

• Muuten: kuun alapuolella hiukan oikealla on kuulemma Jupiter, tosi kirkas juuri nyt. Kävin oikein tarkistamassa kun viestintävälineistä tiedon sain.

Vähän viileää tuota on ulkosalla ihailla, mutta uljasta on. Jos mulla olisi kunnon kamera ja/tai taitoa niin ottaisin kuvan, nyt voitte tutkailla vain pilviverhoista aamuaurinkoa muutaman päivän takaa. Kuu ja Jupiter ovat nyt suunnilleen samassa paikassa...

• Kiitti tierosta ,meinaan tosta jupiterista.
        Kotimatkalla vaimo kivenkovaan väitti muuta,en eres sano mikä se hänen mielestä oli.
        Pääasia et sain sellasen pyrhoksen voiton vai mikä se oli.
        Tierän kyl et nää ilon sekunit suruin tunnein maksetaa.mut kumminkin ,kumpi oli oikees.

• kuu+q

Kiitos sinne Saimaan taa!

Kaipa ennenkin Jupiterin olen nähnyt, älynnyt en. Tein "tähtimatkan" pakkaseen. Kuu on kirkas, kuin lähteensilmä, ja Jupiter loistaa. Kiva paikka tämä, jopa oppii uutta.

Kuu, aurinko ja Otava, enpä ennen ole muita oikein osannutkaan.

Täältä ensin suunnistin, ja osasin osua oikeaan tuolla ulkonakin. :))

http://www.youtube.com/watch?v=2W2P44QFPtg

• kuu+q
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kiitti tierosta ,meinaan tosta jupiterista.
        Kotimatkalla vaimo kivenkovaan väitti muuta,en eres sano mikä se hänen mielestä oli.
        Tierän kyl et nää ilon sekunit suruin tunnein maksetaa.mut kumminkin ,kumpi oli oikees.

Olet sie varsinainen tietämyksen tietoviisas, olet kaikkitietävä, ja rakas, meille useimmille palstaajille.
        Leikit tietämätöntä. :))

Onneksi olet mukautunut siihen, että me vaimot olemme aina oikeassa. ;)
        Optimismi kannattaa maailmaa.

• kuu+q kirjoitti:

Kiitos sinne Saimaan taa!

Kaipa ennenkin Jupiterin olen nähnyt, älynnyt en. Tein "tähtimatkan" pakkaseen. Kuu on kirkas, kuin lähteensilmä, ja Jupiter loistaa. Kiva paikka tämä, jopa oppii uutta.

Kuu, aurinko ja Otava, enpä ennen ole muita oikein osannutkaan.

Täältä ensin suunnistin, ja osasin osua oikeaan tuolla ulkonakin. :))

http://www.youtube.com/watch?v=2W2P44QFPtg

Jeskamadeera löysit oikeen ulkomaankielisen linkin asiasta ;-). Kävin uudelleen tiiraamassa, kun puolisko sanoi että Jupiter välkkyy. Ei minusta, mutta sellaiset oikeat tähden sakarat sillä mielestäni on, komeat, minun silmilläni. Puolisko nyt on muutenkin vähän huonompinäköinen, silmiä on leikelty, näkee mitä näkee...

En minäkään mitään isokarhuja tunnista, mutta iso- ja pikkuotavan ja väinäköisen viikatteen nyt kuitenkin. Ja kuun!!!

• kuu+q
        saimaantaka kirjoitti:

Jeskamadeera löysit oikeen ulkomaankielisen linkin asiasta ;-). Kävin uudelleen tiiraamassa, kun puolisko sanoi että Jupiter välkkyy. Ei minusta, mutta sellaiset oikeat tähden sakarat sillä mielestäni on, komeat, minun silmilläni. Puolisko nyt on muutenkin vähän huonompinäköinen, silmiä on leikelty, näkee mitä näkee...

En minäkään mitään isokarhuja tunnista, mutta iso- ja pikkuotavan ja väinäköisen viikatteen nyt kuitenkin. Ja kuun!!!

Kiitos ja kunnia, odotan, milloin IGS antaa sinulle vastauksen. :))))
        Päivittäin olen yrittänyt katsoa. :))
        Voisiko olla kauniimpaa, kuin olla 'ystävä' tuntemattoman kanssa?

Sopu ja hyvä, minulle riittää.

Jos en ihan ole erehtynyt?

• s-taka*
        kuu+q kirjoitti:

Kiitos ja kunnia, odotan, milloin IGS antaa sinulle vastauksen. :))))
        Päivittäin olen yrittänyt katsoa. :))
        Voisiko olla kauniimpaa, kuin olla 'ystävä' tuntemattoman kanssa?

Sopu ja hyvä, minulle riittää.

Jos en ihan ole erehtynyt?

Epäilykset senkun lisääntyy ja varmistuu ;-D

Kunhan nyt katsellaan, mutta oikeasti: hymy on hyvä kaveri.
        Hyvää yötä!

• koti-kiusattu kirjoitti:

Kiitti tierosta ,meinaan tosta jupiterista.

"k/k"

Arvaan että Venusta tarkoitat vaikket sano. Se kun on raavaalle miehelle ehkä turhan "hellä" sana... ;-D

Eipä ollut vaimosi arvelu ollenkaan huonompi, eihän ole kuin vuosi tai kaksi siitä kun Venus oli kuunsirpin kaverina, muistaakseni uudenvuoden aikoihin. Tein siitä runonkin hempeilypuuskassani, missä lie nyt enkä ulkoa muista kuin pätkän sieltä toisen täältä.

Olenpa iloinen jos oli vähän minunkin osaani tuossa "voitossa". Paitsi että täytyy tunnustaa että puolisko sen tiedon minulle valaisi, mistälie lukenut ehkä Hesarista (multa jää yleensä lukematta) tai uutisista (multa jää useimmiten katsomatta). Hmmm, kantsis seurata paremmin aikaansa. Minunkin siis.

• tulatullantei

Täysikuu aiheuttaa osalle kirjoittajia levottomuutta.
      Seurailen tässä miten yhdessä nimimerkissä syttyy valo heti kun toisessa sammuu ja päinvastoin.
      Kiirettä pitää toukohatulla

• kuu+q

Levottomuus on elon merkki. :))
        Ihan kuin kivut aamulla, ainakin minulla, polvea on kivistänyt nyt.
        Tunto tallella, omatuntokin toivottavasti.

Mikä on toukohattu? Onko se kukkahatun kaksoisveli? :)

• "tulatullantei"

Minullakin syttyi lamppu - just nyt, senkin Toukohattu ;-D

Ja vielä pusipusi päälle... jos osuin oikeaan, ja mitä siitä jos ei osunutkaan. Hauskaa pitää olla!

Jos täällä useinkin majaa pidät niin äläpäs piilottele. Jooo-kosta?

• eipäs ole minkäänlaista kuuhulluutta havaittavissa komeen näköinenhän se on kun se tuolla taivaalla möllöttää ja valaisee maisemaa.

• kuu+q

Komea on.

Ei ihminen pysty tekemään moisia aikansa pysyviä luonnonilmiöitä.
        Erään teorian mukaan kuuhulluus on joidenkin selkäytimeen jäänyt jäänne ikivanhasta, kai jo vähintäänkin kivikaudelta peräisin olevasta pelosta, jonka täysikuu sai ihmisissä aikaan.
        Oli niin valoisaa, että petoeläimiä peläten, piti valvoa.

Mies tuossa lausahti, josko ihmisillä oli silloin valot, metsästää?
        Useinmitenhän eläimet näkevät pimeässäkin.

• kuu+q kirjoitti:

Komea on.

Ei ihminen pysty tekemään moisia aikansa pysyviä luonnonilmiöitä.
        Erään teorian mukaan kuuhulluus on joidenkin selkäytimeen jäänyt jäänne ikivanhasta, kai jo vähintäänkin kivikaudelta peräisin olevasta pelosta, jonka täysikuu sai ihmisissä aikaan.
        Oli niin valoisaa, että petoeläimiä peläten, piti valvoa.

Mies tuossa lausahti, josko ihmisillä oli silloin valot, metsästää?
        Useinmitenhän eläimet näkevät pimeässäkin.

kuulostaa muuten ihan järkevältä oikeestikkin on voinu tulla sellasesta käsite kuuhulluus.

• Eipä siinä mitään. Täysikuuta on aina mukava katsella, kaukoidässä sille oli oikein juhliakin syysaikaan.

Muita taivaan kohteita näkee paremmin silloin kun täysikuun kirkkaus himmenee ja hiipuu.

• kuu+q

Niinhän se on, kun silminnähtynä liika kirkkaus laantuu, saavat muutkin näkyvyyttä. Uskaltavat tai viitsivät? :))

Kerro, kerro, kaukoidän tiedoista, siellä sentään sivistys on meidän paljon vanhempaa!

Onko kaukoidän kuu, samanlainen, kuin meidänkin emmentaali taivaalla?

• kuu+q kirjoitti:

Niinhän se on, kun silminnähtynä liika kirkkaus laantuu, saavat muutkin näkyvyyttä. Uskaltavat tai viitsivät? :))

Kerro, kerro, kaukoidän tiedoista, siellä sentään sivistys on meidän paljon vanhempaa!

Onko kaukoidän kuu, samanlainen, kuin meidänkin emmentaali taivaalla?

Eivätköhän he siellä katsele ihan samaa kuuta kuin mekin, ja koska siitä näkyy maata kohti aina sama puoli, niin näkevät sen juuri samanlaisena kuin mekin.

Kiinalaisten kuujuhla on muistaakseni ikivanha, joku keisari paljon ennen ajanlaskumme alkua oli ihastellut alkusyksyn täysikuuta, ja määrännyt että koko valtakunnan on syytä pysähtyä sitä ihailemaan ja juhlimaan. Ei Kiinassa enää keisaria ole mutta kuujuhla kylläkin edelleen, sikäläisen kuukalenterin kahdeksannen kuukauden viidestoista päivä. Kuukakkuja on alkanut näkyä täälläkin, sen päivän juhlaruoka. Lunttasin että tänä vuonna juhla on ollut 12.9.

• "Kuuhut paistaa heleästi kuollut ajaa keveästi ethän pelkää piikasein?"

• kuu+q

• Paloma.se.co kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=seVwETicKss&feature=related
        täysikuu on inspiroinut monta säveltäjää, tässä Beethoven

Kiitos Paloma.

Pistin silmät kiinni ja kuuntelin - kun avasin silmät niin siinä oli se susi ja ajattelin että onpa hyvä ettei se ulvonut, olisin tippunut tuolilta.

Nukkumaanhan tästä jo joutaa. Eikä tartte valvoa, kun en kuusta vaivaannu yhtään. Ai niin, Remu on vielä kuunneltava, mulla on puhelimessakin arvatkaamikä soittoääni... ;-/

• kuu+q kirjoitti:

En voi itselleni mitään, mutta pakko sanoa, Remu on minun mielestäni perin sexyn seksikäs.
        Monta kertaahan tämäkin on soinut, mutta aivan vallan aistikas mies on hän.

Remu And His All Stars-Täysikuu, Claude Debussykin tuli mieleen.

http://www.youtube.com/watch?v=INX_ai66r4o&feature=related

Totatota... kuunteleminen ei ollut minulle suuri nautinto mutta sopivan kavaljeerin kanssa laiskanlainen swing-tyyppinen tanssi menisi tällä rytmillä hienosti - oletan. Riippuu kaverin oivalluksista. "Haaska" kappale on toki, joo.

• bessie*
        kuu+q kirjoitti:

En voi itselleni mitään, mutta pakko sanoa, Remu on minun mielestäni perin sexyn seksikäs.
        Monta kertaahan tämäkin on soinut, mutta aivan vallan aistikas mies on hän.

Remu And His All Stars-Täysikuu, Claude Debussykin tuli mieleen.

http://www.youtube.com/watch?v=INX_ai66r4o&feature=related

Remuko "perin sexyn seksikäs" ja "aivan vallan aistikas"?
        Näin erilaisia me todellakin olemme, en niin mitään seksikästä tai aistikasta Remussa näe tai kuule, enkä minkäänlaista seksikästä vetovoimaa ole ole koskaan tuntenut hänestä huokuvan.
        Linkkiä en avaa, mutta muistan kun lapsenlapsi aika pienenä luuli että mummi on ostanut autoon uuden lastenlaulu-CD:n, "Täysikuu" kappaleen auton radiosta kuullessaan. Myöhemmin kun kappaleen kuulin jossain, mainitsin seuralaisille asiasta, olivat aivan samaa mieltä, ihan kuin lastenlaulu.

• virva-tuulia**

Viime yönä valvoin ja katselin ikkunasta kuutamon valaisemaa maisemaa. Yritin ensin nukkua, mutta kuu paistoi suoraan silmiini. Lähdin kaihdinta vetämään alas ja silloin katselin taivaalle. Kuun lähettyvillä näytti olevan aika paljon tähtiä ja tekokuu oli kierroksellaan. Sinne se häipyi lopulta metsän taakse.

En ole kuuhullu, eikä kuu uniani haittaa. Unettomia öitä sattuu useinkin vaikka olisi pimeän kuun aika.

• kuu+q

*virva-tuulia*

Ehkäpä kaikille ei ole annettu unien unholaa?
        Toki tollosti sanon, anteeksi.
        Viime yön kiertelin, kaartelin, kuumissani. Ukkokin kiihteli kuumissaan.
        Yöllä on otollista olla aika viileä ympäristö.

• virva-tuulia***
        kuu+q kirjoitti:

*virva-tuulia*

Ehkäpä kaikille ei ole annettu unien unholaa?
        Toki tollosti sanon, anteeksi.
        Viime yön kiertelin, kaartelin, kuumissani. Ukkokin kiihteli kuumissaan.
        Yöllä on otollista olla aika viileä ympäristö.

Eiköpähän se taas ensi yönä nukuta sitten sitäkin paremmin. Kuu näyttäisi paistavan taasen.

En pidä liian lämpimästä makkarista. :)

Öitä!

• Peter Panina tulee minun lenneltyä sen takaakin.
      Ja muutenkin olen hassu ja omituinen.
      Joskus öisin saatan herätä, jos oikein mahtava pieru tulee.
      Saan kaapattua peitonkulmasta kiinni ettei peitto lentele pitkin makuuhuonetta.
      Siiloin, saatan huomata noidan lentävän Kuun editse, Kahvipannuineen.
      Aina sen helmat hulmuavat, ikinä en ole nähnyt Matador-tyyppistä noitaa.
      Ilmeisesti Kuuhulluus ja noituus on selkeä sukupuolikysymys.
      H.

• Sun kannattais hankkia hyvät kuulosuojaimet ja naulata peitto illalla sängynjalkoihin kiinni.
        Vanhoille ihmisille rauhallinen yöuni on hyvinkin tärkeää.
        :)

Minuun täysikuu ei vaikuta millään tavalla, uuuuuuuuu uuuuuuuu ........ :)

• kuu+q

Outo otus omillani on oleellista olla, minunkin. Miksi sekeottua massaan?
        Minua ei enää yleensä pieretä, kun ei ahda mahaansa pullolleen, on lokoista nukkua, ja peittokin pysyy paikallaan. Eivätkä oletetut muutkaan kärsi hajuvaurioista.

Minun ryhmykyhmylentoluutaani ei enää sovi viimeisin nokipannumme, Nescafè Dolce Gusto, pyöreän pallukkainen komistus.
        Noidathan ovat yleensä olleet naisia, ihanaisia. Jos on hukkunut, ei ole ollut noita. Jos ei ole hukkunut, on poltettu.
        Joskohan ihan kuun valossa? Täysikuun?

• kuu+q kirjoitti:

Outo otus omillani on oleellista olla, minunkin. Miksi sekeottua massaan?
        Minua ei enää yleensä pieretä, kun ei ahda mahaansa pullolleen, on lokoista nukkua, ja peittokin pysyy paikallaan. Eivätkä oletetut muutkaan kärsi hajuvaurioista.

Minun ryhmykyhmylentoluutaani ei enää sovi viimeisin nokipannumme, Nescafè Dolce Gusto, pyöreän pallukkainen komistus.
        Noidathan ovat yleensä olleet naisia, ihanaisia. Jos on hukkunut, ei ole ollut noita. Jos ei ole hukkunut, on poltettu.
        Joskohan ihan kuun valossa? Täysikuun?

"kuu q"

Etten nyt vaan tunnistaisi tämän lentäjän :)
        H.

• kuu+q
        hunksz kirjoitti:

"kuu q"

Etten nyt vaan tunnistaisi tämän lentäjän :)
        H.

Jees, jees, olen Punainen Paroni. :))
        Tsiuuuaaaa!
        "Ilmojen halki käy lentäjän tie".....uhhhaa...piuh..ohoh..

• villi arvaus
        kuu+q kirjoitti:

Jees, jees, olen Punainen Paroni. :))
        Tsiuuuaaaa!
        "Ilmojen halki käy lentäjän tie".....uhhhaa...piuh..ohoh..

Taidat olla entinen lejanna :))

• kuu+q
        villi arvaus kirjoitti:

Taidat olla entinen lejanna :))

:)) Olen entinen nuori. :)) Harrastatkos grafologiaa?

"Vieläkö on villihevosia"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe