Äänet LG32 tv:stä Sonyn STR-DE585 kotiteatteriin

Joxi54

Tyhmä kyselee! En ole onnistunut liittämään televisiotani LG32 kotiteatteriini SONY STR-DE585 niin että saisin äänet kuuluviin. Osaiskohan jouku neuvoa mitkä "piuhat" mistä mihin pitäisi kytkeä. Elikkä mikä uloslähtö TV:stä ja minne kotiteatteriin piuha menee.
T : Epätoivoinen Joksi

6

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeillaanpas näin

Tärkein tieto puuttuu. Mikä on tv:n malli? Mitä liittimiä siinä on?

Vahvistimessa on kolme liitäntävaihtoehtoa:
      - analoginen rca
      - digitaalinen optinen
      - digitaalinen koaksiaali

• Ääntä ilmoille

TV on vm.2009 LG32 tauluTV. Ilmeisesti minun tulisi käyttää rca-kaapelia. TV:n takana on liittimet (5kpl) compo exit joista kolme ylintä videolle ja kaksi alinta audiolle. Varmaan audiosta lähtisi ääni kotiteatterille mutta minne kytken kotiteatteriin. Tarviiko TV:stä muuttaa jotain asetuksia?Kotiteatterissa on liitännät video1 , video2 , dvd/ld.

• rovon arvelija.

Minun veikkaukseni on, että asialla on jälleen kerran se yksi ja sama jamppa.

• lue käyttöohje!

Kyllä asia on neuvottu käyttöohjeessa.

TV:stä OUTPUT-liitäntä. Vahvistimesta vastaava INPUT-liitäntä...

• ääntä onko sitä?

Oletan että töllössäsi on digiviritin. Tässä tapauksessa saat tv:n äänet kuulumaan esim. näin:

TV -> kotiteatteri = RCA-piuha

kotiteatteri -> TV = HDMI piuha

Valitse kotiteatteri äänivalikosta AUX tai AUX OPT äänivalinta. Töllön äänien pitäisi kuulua nyt kotiteatteripaketista, jos johdot on oikein kytketty.

• helppo-heikki.

tv: audio out
      ----->
      teatteri: audio in

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe