millä apt -komennolla saa poistettua kaikki paketit, joiden nimi sisältää merkkijonon compiz ?
Ja jos tuo jättää koneen ilman käyttökelpoista työpöytää, miten saan asennettua icewm:n JA asetettua sen ensisijaiseksi ikkunamanageriksi ?
sinänsähän pelkkä asennus pitäisi mennä esim.
aptitude install icewm
mutta debianin ongelmana on aina ollut5 huonosti määritellyt riippuvuudet.
Jos riippuvuudet olisi fiksusti määritelty, nbioin vaikka koneella olisi asennettuna pelkkä tekstimuotoinen debian ILMAN mitään GUI -osia, niin icewm:n installoinnin pitäisi asentaa oletus xwindow -palvelin... vaan kun ei asenna.
Ja siis jos saankin jotenkin tuon compiz -fusionin poistettua, niin miten siis kun sen poistamisen jälkeen komennan vaikkapa edelläolevan
aptitude install icewm
niin mitä muuta pitää vielä tehdä, että icewm on toimintakelpoinen ja että kun kirjoittaa
startx
niin GUI ja sen mukana icewm pitäisi käynnistyä ?
miten poistan compiz-fusion ?
compiz_korvaus_icewm
1
155
Vastaukset
- apt-get remove
apt-get remove compiz*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404