Satuin saamaan kyseiset sukset ja mietin että minkä pituisille ne sopii?
Onko ne minulle liian lyhyet (200cm) tai vaihtoehtoisesti tyttökaverille liian pitkät (165cm).
Olisiko täällä asiantuntemusta? Kiitos asusta!
Salomon 1080 (teneighty) 171cm sukset, sopiiko minkä mittaiselle
Haneskii
2
364
Vastaukset
- Skisis
Vaikken nimenomaan parkkisuksista tiedäkään yhtään mitään, sanoisin, että ne tosiaan on sulle liian lyhyet ja tyttökaverille liian pitkät.
Itse lasken 160 - 170 cm suksilla (oma pituus 174 cm, paino 55-59 kg, silläkin on merkitystä...) Olisitko kiinnostunut myymään mistä hinnasta, jos ei kummallekkaan sovi? Itse ettiny suksia jo jonkuu aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285