Mites nyt suu pannaan?

Olkoon menneeksi

Vanhoillisromaneihin lukeutuvat äänitorvet ja nykyaikaisen kehityksen vastustajat, sekä ryhmän sisällä kulttuurimulkoina toimivat ja vaikkapa vielä Manne-TV hyllyttämistä ja nimen vaihtoa aikoinaan vaativat tahot, mites suu nyt panna?

Nyt on kampanja, 'meidän puolue', ja vieläpä räppiä, jossa on romanikieltä ja kulttuuria isolla äänellä esitelty farkuissa ja hihattomissa nuorison, nuorten aikuisten malliin. Älkääkä vain sanoko, että ei se mitään nyt, kun se on sen ja sen tekemää kampanjaa ja niiden ja niiden lapsi, joka tekee sitä ja tätä.

Jaa, että ette tällä kertaa kadehdi näitä nimenomaisen kampanjan tekijöitä ja heidän palkkiotaan, niinkö, ja siksi annatte niiden olla rauhassa. Ei mene läpi se, vaan nyt vaaditaan oikeasti sitä, että yhdenvertaisuuutta ja ihmisten arvostamista ja hyvien pyrkimysten tukemista, oli se tyylikkäästi tehty tai ei, tämä kampanja nimittäin.

Olisi jopa aika palata niille alkujuurille ja asioihin, joita vastaan olette laittanut niin usein kokonaisia 'seurakuntia' ihmisten kimppuun, vaikka niissäkin on ollut tarkoitus tehdä vain hyvää ja ajaa romanien asioita niin, että muutkin ymmärtävät.

Koskaan ei ole liian myöhäistä myöntää, että on toiminut väärin ja tuominnut ihmisiä vastoin parempaa tietoa, jopa tuhonnut upeita hankkeita ja kehittämistoimia, joiden avulla olisi tehty kymmenien romanien elämä oikeasti paremmaksi, jos ette olisi käyneet pahuudessanne ja kateudessanne tuhoamaan niitä.

Mitäkö mieltä itse olen tuosta videosta ja koko kampanjasta?
En ole ihastuksissa, ainakaan tostaiseksi, mutta ylilyönnit kuuluvat elämään ja saahan sitä jokainen yrittää. Ainakin tarkoitus on ollut hyvä, vaikka tulos ei ihastuta, minua, vielä.

16

2007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • galggis

mitä höpäjät????

• se57u

Linnkiä videoon jos sellainen kerran on.

• Horaattio

googleen:mejän puolue

Naurettavaa, tämä oli ryhmä täysin suomalaisia rap artisteja,heille nauraa sekä tummat että vaaleet,säälittävää !!!!!!!!!!!!!!

• Nauru pidentää ikää

Ei pidä paikkaansa - suomalaiset nimet ehkä hämäävät, mutta romaneita siinä on mukana myös, soittajissakin. Romanit, jotka häpeävt romanijuuriaan ovat muuttaneet nimensä suomalaisiksi tai ovat toiselta puolelta suomalaisia.

• horatiosmoratios

noh lyöppäs nimeä tiskiin okei Tommi Lindgren sukunimi vois olla...mutta eihän sellainen joka nimensä muutta voi olla romani ??? Kyllä mun mielestä Romani on sellainen joka näyttää sellaiselta jne kuuluu siihen juttuun ,vai häh ?

• Romanipoikahan toi o

Bulle (oik. Joni Bollström, tunnetaan myös nimellä Big Bollström) on suomalainen Vantaan Länsimäestä kotoisin oleva rap-artisti. Bulle aloitti uransa jo vuonna 2003, jolloin ilmestyi hänen ensimmäinen julkaisunsa Paskaa purkkii. Bullen ensimmäinen virallinen kaupallinen studioalbumi Äidinkielel julkaisitiin helmikuussa 2010 Karma Musiikin kautta.

• märtzi

joo hyvä hyvä, mutta missä kaaleet itse on?

kiinnostaako toi juttu lopulta edes ketään muita kuin näitä kaajeen artisteja?

oon nyt vähän äimänä

• Tässä, tässä

Kiinnostaa niitä, jotka saavat kampanjasta leipää pöytäänsä, niitä se ainakin kiinnostaa ja luulisi kiinnostavan esiintyjien sukulaisia myös.

Odotellaan miten Manne-TV:n hyllyttämistä haluavat reagoivat, tässähän on sitä samaa itse ironiaa, joka on niin vaikeata vanhoilliskaalolle ymmärtää.

• Meijän Puolue
      • vai miten se oli

siis Bollström

• gyfglöhyiölj

tämä on sairasta pas sairaitten ja katkeroitunen miesten huuto menkää hoitoon aika miehet

• Kulttuuria

Räppi on räppiä ja sitä tehdään siks koska siitä tykätään... aikameihet tekevät...

• kyösti 59

ihan hyvää musaa nykyaikaa kuuntelin juuri meijän puolueen laulun missä erno ja raklo musisoivat ,tykkäsin terveisin kyösti 59vuotta

• Hai!

!

• T. viisi fania

Älyttömän hyvä biisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7285
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5368
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4924
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4075
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3903
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3618
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3305
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52