Halvalla naimisiin, joukkohäät kirkossa?

olis jo aika

Miten pääsis halvimmalla naimisiin? Kirkossa haluaisin naimisiin ja edullinen juhlapaikka pitäisi löytää. Ruokailu pitää varmaan nykyään aina olla. Väkeä tulisi ehkä vähän alle parikymmentä. Mitä maksaa mahdollisimman pienet häät?

Millainen on se joukkohäätapahtuma, kun mainostetaan aina silloin tällöin, että kirkossa vihitään ilta-aikaan monta paria? Jäikö siitä ihan hyvä fiilis? Mitä silloin maksoi? Oliko morsiuspuku vai joku muu?

4

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

VÄHINTÄÄN 100000EURON BUDJETTI,JOS VIERAITA,VAIK LAINALLA.PISIMMÄT KAAVAT JA LURITUKSET.SAIRAAN PITKÄ KUHERRUSKUUKAUSI,MIELUITEN NIIN,ET KUKAAN EI TIEDÄ MIS OLETTE...

• kirkossa ilmaista

Omassa seurakunnassa vihkiminen ei maksa mitään.

Häävastaanoton pitäminen maksaa juuri sen, mitä te olette valmiit maksamaan. Voitte kutsua ihmiset kotiinne ja tarjota kahvit. Voitte varata jonkun ravintolan kabinetin ja tarjota siellä aterian. Aika yksinkertaisella yhteenlasku ja kertolasku toimilla se hinta selviää. Tarjouksia voi kysyä eri paikoista. Voitte vaikka vuokrata jonkun mökin ja tilata ruoat pitopalvelusta. Talkooapua voi tietysti kysyä ruokailun järjestämisessä, jos haluaa päästä tosi halvalla. Hääkakku on helppo leipoa itse.

• itse..........

Jos haluaa ihan omat häät, niin menee kuten edellinen kertoo. Omassa kirkossa vihkiminen ei maksa, eikä sitä tarvi sen kummemmin koristella. Ruokailu kotona, ravintolassa tai muu tila. koristeluksi riittää kukat ja pöytäliinat ja servetiti. Hääpuku varojen mukaan.

• khp

Parikymmentä henkeä mahtuu helposti jo omaan kotiinkin (jos ei ihan pieni yksiö/kaksio ole...) , myös oma seurakunta voi antaa veloituksetta tilojaan käyttöön.
      Ruuan voi tehdä itse tai kysyä pitopalveluilta noutomenua eli haette itse ja tarjoilette valmiiksi tehdyn ruuan. Kysykää reilusti sukulaisilta apua.
      Morsiuspuvun voi tehdä itse, vuokrata, ostaa käytettynä. Kampauksen ja meikin voi hyvin tehdä itse tai käyttää hyväkseen tuttavapiirin osaamista...
      Meidän häissä valokuvausta harrastava ystävä otti meidä hääkuvat, ja loistavat tuli!
      Ja ohjelman hoitivat vieraat itse; laulua ja soittoa toivomme ja sitä myös saimme.Vieraatkin tykkäs!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe