Halvalla naimisiin, joukkohäät kirkossa?

olis jo aika

Miten pääsis halvimmalla naimisiin? Kirkossa haluaisin naimisiin ja edullinen juhlapaikka pitäisi löytää. Ruokailu pitää varmaan nykyään aina olla. Väkeä tulisi ehkä vähän alle parikymmentä. Mitä maksaa mahdollisimman pienet häät?

Millainen on se joukkohäätapahtuma, kun mainostetaan aina silloin tällöin, että kirkossa vihitään ilta-aikaan monta paria? Jäikö siitä ihan hyvä fiilis? Mitä silloin maksoi? Oliko morsiuspuku vai joku muu?

4

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      VÄHINTÄÄN 100000EURON BUDJETTI,JOS VIERAITA,VAIK LAINALLA.PISIMMÄT KAAVAT JA LURITUKSET.SAIRAAN PITKÄ KUHERRUSKUUKAUSI,MIELUITEN NIIN,ET KUKAAN EI TIEDÄ MIS OLETTE...

    • kirkossa ilmaista

      Omassa seurakunnassa vihkiminen ei maksa mitään.

      Häävastaanoton pitäminen maksaa juuri sen, mitä te olette valmiit maksamaan. Voitte kutsua ihmiset kotiinne ja tarjota kahvit. Voitte varata jonkun ravintolan kabinetin ja tarjota siellä aterian. Aika yksinkertaisella yhteenlasku ja kertolasku toimilla se hinta selviää. Tarjouksia voi kysyä eri paikoista. Voitte vaikka vuokrata jonkun mökin ja tilata ruoat pitopalvelusta. Talkooapua voi tietysti kysyä ruokailun järjestämisessä, jos haluaa päästä tosi halvalla. Hääkakku on helppo leipoa itse.

    • itse..........

      Jos haluaa ihan omat häät, niin menee kuten edellinen kertoo. Omassa kirkossa vihkiminen ei maksa, eikä sitä tarvi sen kummemmin koristella. Ruokailu kotona, ravintolassa tai muu tila. koristeluksi riittää kukat ja pöytäliinat ja servetiti. Hääpuku varojen mukaan.

    • khp

      Parikymmentä henkeä mahtuu helposti jo omaan kotiinkin (jos ei ihan pieni yksiö/kaksio ole...) , myös oma seurakunta voi antaa veloituksetta tilojaan käyttöön.
      Ruuan voi tehdä itse tai kysyä pitopalveluilta noutomenua eli haette itse ja tarjoilette valmiiksi tehdyn ruuan. Kysykää reilusti sukulaisilta apua.
      Morsiuspuvun voi tehdä itse, vuokrata, ostaa käytettynä. Kampauksen ja meikin voi hyvin tehdä itse tai käyttää hyväkseen tuttavapiirin osaamista...
      Meidän häissä valokuvausta harrastava ystävä otti meidä hääkuvat, ja loistavat tuli!
      Ja ohjelman hoitivat vieraat itse; laulua ja soittoa toivomme ja sitä myös saimme.Vieraatkin tykkäs!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe