Halvalla naimisiin, joukkohäät kirkossa?

olis jo aika

Miten pääsis halvimmalla naimisiin? Kirkossa haluaisin naimisiin ja edullinen juhlapaikka pitäisi löytää. Ruokailu pitää varmaan nykyään aina olla. Väkeä tulisi ehkä vähän alle parikymmentä. Mitä maksaa mahdollisimman pienet häät?

Millainen on se joukkohäätapahtuma, kun mainostetaan aina silloin tällöin, että kirkossa vihitään ilta-aikaan monta paria? Jäikö siitä ihan hyvä fiilis? Mitä silloin maksoi? Oliko morsiuspuku vai joku muu?

4

247

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

VÄHINTÄÄN 100000EURON BUDJETTI,JOS VIERAITA,VAIK LAINALLA.PISIMMÄT KAAVAT JA LURITUKSET.SAIRAAN PITKÄ KUHERRUSKUUKAUSI,MIELUITEN NIIN,ET KUKAAN EI TIEDÄ MIS OLETTE...

• kirkossa ilmaista

Omassa seurakunnassa vihkiminen ei maksa mitään.

Häävastaanoton pitäminen maksaa juuri sen, mitä te olette valmiit maksamaan. Voitte kutsua ihmiset kotiinne ja tarjota kahvit. Voitte varata jonkun ravintolan kabinetin ja tarjota siellä aterian. Aika yksinkertaisella yhteenlasku ja kertolasku toimilla se hinta selviää. Tarjouksia voi kysyä eri paikoista. Voitte vaikka vuokrata jonkun mökin ja tilata ruoat pitopalvelusta. Talkooapua voi tietysti kysyä ruokailun järjestämisessä, jos haluaa päästä tosi halvalla. Hääkakku on helppo leipoa itse.

• itse..........

Jos haluaa ihan omat häät, niin menee kuten edellinen kertoo. Omassa kirkossa vihkiminen ei maksa, eikä sitä tarvi sen kummemmin koristella. Ruokailu kotona, ravintolassa tai muu tila. koristeluksi riittää kukat ja pöytäliinat ja servetiti. Hääpuku varojen mukaan.

• khp

Parikymmentä henkeä mahtuu helposti jo omaan kotiinkin (jos ei ihan pieni yksiö/kaksio ole...) , myös oma seurakunta voi antaa veloituksetta tilojaan käyttöön.
      Ruuan voi tehdä itse tai kysyä pitopalveluilta noutomenua eli haette itse ja tarjoilette valmiiksi tehdyn ruuan. Kysykää reilusti sukulaisilta apua.
      Morsiuspuvun voi tehdä itse, vuokrata, ostaa käytettynä. Kampauksen ja meikin voi hyvin tehdä itse tai käyttää hyväkseen tuttavapiirin osaamista...
      Meidän häissä valokuvausta harrastava ystävä otti meidä hääkuvat, ja loistavat tuli!
      Ja ohjelman hoitivat vieraat itse; laulua ja soittoa toivomme ja sitä myös saimme.Vieraatkin tykkäs!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      64
      560
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      550
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe