Vaimon "lainaaminen"

vagablondis

Olen keski-ikäinen nainen ja avioliitossa mieheni kanssa, lapset lähteneet maailmalle.
Meillä on aina ollut hiukan erilaiset seksuaaliset tarpeet, minun ollessa himokkaampi
. Ja nyt on alaknut tehdä mieli entistä enemmän, saan kyllä mieheltä, mutta häntä kiinnostaa ehkä kerran pari viikossa. Kysymykseni on: voisitteko miehet kuvitella "lainaavanne" vaimoanne muutamaksi tunniksi siistille miehelle? Yksi sellainen olisi kiikarissa! :) Tulisin kiltisti takaisin kotiin aina. Normaalit miehet vastatkaa, ei mitään vitsejä!

65

13199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinmeillätäällä

      kyllä voisin jos mies olisi fiksu ja kunnioittaisi parisuhdettamme. Aina vain luvalla ja jos joskus lupaa ei tulisi niin siitä olisi turha pahoittaa mieltä. Olen fyysisesti ja henkisesti vahva mies,eikä itsetuntoani vaivaisi tälläinen sovittu järjestely. En ole ollenkaan alistuva enkä siinä mielessä mitenkään aisuriluonne. Vaimoni tietää mielipiteeni asiasta,mutta ei ole ainakaan vielä käytännössä asiaa toteuttanut. 20v ollaan oltu yhdessä ja hyvin menee edelleen myös sängyssä. Ps.vaimoni on todella kaunis,40v,hoikka, kupit.....

    • lainaaminen on OK

      Vaimon lainaaminen on meillä aivan luontevaa. Vaimo oli viimeyön lainassa meidän yhteisen tuttavamme luona joka oli ollut puutteessa pitemmän aikaa ja kaveri toi vaimon aamulla kotiin. Olivat kumpikin aika väsyneitä kun olivat kokoyön harrastaneet seksiä, vaimollani ei ollut alushousuja jalassa ja sperma valui pitkin sääriä. Avioliittomme on ihan kunnossa nautimme seksistä yhdessä ja myös muiden kanssa, kerromme aina yön tapahtumat toisillemme ja se kiihoittaa meitä molempia. Viimeyön tapahtumista vaimo kertoi että oli saanut useita orgasmia samoin kaveri oli lauennut monta kertaa vaimon sisälle.

      • Simou

        tuttava oli varmaan mielissään jos on sinkku:=)


    • edron

      Miten saisin oman vaimoni houkuteltua myös tuohon. Minulle on OK että joku muu antaisi hänelle orgasmin. Minulla on vaikea saada vaimolleni orgasmia kun kärsin ennenaikaisesta siemensyöksystä

      • ooppium

        anna mulle olen aika ori ikä ei propleema kirjoittele missä


    • Tangossani

      Varatkaa Hotellihuone johon voi helposti livahtaa Hotellin tanssi-lattialta. Sopivan/mielenkiintoisen tanssittajan kanssa tehdyn tutustumisen jäkeen voi katsoa onnistuisiko juttu hänen kanssaan. Miehiä voisi viikonlopun aikana saada useammankin.

      • Anonyymi

        Meillä oli vaimolla lupa saada vierasta tänä viikonloppuna . Olin kurssilla itse koko päivän vaimo hotellissa. Tupakkapaikalle oli tullut kolmen miehen porukka ja houkutelleet vaimon olusille sieltä olivat siirtyneet meidän huoneeseen ottamaan väkeviä. Vähän väliä joku oli yrittänyt hyväillä ja vaimo oli lämmennyt aluksi antanut imeä nännejä ja siitä riistäytynyt joukko panoksi vaimo kertoi että oli oikein anonut että naivat ja paljaalla, pyyhkeellä oli välillä kuivbannut pillua kun oli ollut liian liukas. Jokainen oli pannut pyllyyn. Tulin kurssilta vaimo makasi spermasena sängyllä. Nosti pyllyä ja sano pane sinäkin niin pääsen suihkuun pillu oli liukas panin pyllyyn sinnekkin meni liukkaasti. Monestikko olet saanut munaa, ainakin kahdeksan kertaa olin koko päivän huorana ja nautin siitä. Vaimo tuli suihkusta ja suuteli, oli ihana päivä miehet oli kivoja vaikka olin yhteinen


    • lääkis

      minä vöisin sinut otta pariksi päivöksi ole vappa lääkärimies kirjoittele niin haen sinut ilman rintsikoita ja alushousuja

    • Mies1001

      En voisi kuvitella lainaavani vaimoani toiselle miehelle.

      Rehellisesti näin.

    • iliman muuta!!

      JOOOH! tiätysti lainasin vaimoa vaikka kokonaiselle jalkapallojoukkueelle!! stana,, et kipeetä jengiä tääll...

    • Janix

      Mua kiihottaa ajatus että 24 v vaimoni olisi jonkun varakkaan n50 v m liikemiehen kanssa naimassa ,se ajatus johtuu siittä kun vielä seurusteltiin ja oltiin yhen hotellin edessä olevassa puistossa istuskelemassa niin siihen tuli sellanen varakkaan näköinen pukumies jutteleen ja pyysi meitä tuleen sen hotelli huoneeseen ,no muija oliskin lähtenyt sen mukaan mut mä epäröin ja nyt vituttaa kun en uskaltanut silloin lähteä kyllä olis ollut kiihottavaa katseltavaa kun ukko nai nuorta likkaa.

      • Anonyymi

        Kaksikymmentä vuotta sitten ex poikaystävä pani ainakin kuusikymppistä, ehkä jo seitsemänkymppistä naista. Ensiksi ravintolasta lähdettiin poikaystävän ja hänen kaverin kanssa naisen asunnolle jatkoille. Poikaystävän kaveri ja nainen menivät makuuhuoneeseen ja sieltä alkoi kuulua nainnin ääniä. Minä ja poikaystäväni oltiin olohuoneessa ja siitä innostuneena alettiin mekin naimaan.

        He saivat naitua ja jossain vaiheessa nainen tuli makuuhuoneesta ulos ja oli menossa vessaan. Hän näki meidät olohuoneessa ja tuli kuiskaen pyytämään että saisiko katsoa. Siinä hän sitten istui sohvalla ja runkkasi pillua.

        Kun poikaystävä oli tulossa nainen kysyi että saako hänkin kokeilla ja vaihdettiin. Poikaystäväni kaveri tuli olohuoneeseen kohta ja istuimme vierekkäin sohvalla ja tyydytettiin itseämme kun ne nai lattialla kunnes poikaystäväni laukesi sisälle naiseen. Se oli kiihottavaa mutta seuraavana aamuna outoa kun poikaystävän kaveri oli nähnyt minut alastomana ja oltiin vierekkäin masturboitu ja kun pojat olivat naineet sen mummon kanssa.


    • Tasa-arvokkuus

      Totta kai Sinä voit lainautua tuttavallesi herrasmiehelle ja varsinkin, kun miehesi suhtautuu operointiin myönteisellä mielellä. Tosin sen verran meikäläisessä on tasa-arvosälliä, että Sinun olisi yhdenvertaisuuden nimissä aiheellista antaa miehellesi vastaavanlaisia vapauksia. Jos vaikkapa lähipiirin vanhapiika tykkäisi silloin tällöin kokea kikkelisatskautuksia, niin luonnollisesti Sinä hyväksyisit miehesi niitä semmoisia tälle ikäneitsykäiselle antamaan eikä sen toiminnan tiheyden tarvitsisi olla edes kertaviikottaistakaan vaan varmaankin esim. kerran kuukaudessa tai kahdessa riittäisi oivallisesti. Ja sinullahan ei olisi niitä mieheesi kohdistuvia suoritevaateita, kun itselläsi olisi se herrasmies köyrimässä.

    • uskovaisten evväät

      EI JÄRVI SOUTAMISESTA KULU. SIITÄ VAAN

      • Kalevi T.

        Minä vanhempi mies , vauras,nuoren vaimon omistaja lainaisin vaimoa mielelläni kun ei taho enää ottaa eteensä kuin kerran kahdessa viikossa. Siis joka toinen lauantai saunan jälkeen.
        Vaimoa haluttaisi useammin. Mä en oikein tykkää kun hän saa olla liian paljon puutteessa. Mun mielestä se lainaaminen olis hyvä systeemi.


    • kaveria ei jätetä

      Yhdeksänkymmentä luvun lopulla iski kohdalleni burn out ja masennus. Vaimo passitti tohtorille paniikkikohtauksen jälkeen. Sain siihen lääkityksen ja masis saatiin hallintaan. Kyky saada orgasmi meni lääkkeen käytön ajaksi. Seksi tyrehtyi täysin, ja sitten tuli lääkevaihtoja kunnes löytyi lääke joka tehosi ja jonka aikana kyvyt palasivat.

      Käytin lääkettä, mutta vaikka kiinnostus seksiin säilyi, kiinnostus seksin harrastamiseen väheni. En tätä tajunnut ennenkuin vaimo alkoi haluttomuudestani mainitsemaan.

      Vaimon kanssa olimme rakastelleet keskimäärin kolme, neljä kertaa viikossa, eli lähes joka toinen päivä. Mutta lääkityksen vuoksi se väheni vuodessa niin että kohta rakastelimme enää kerran pari kahdessa kuukaudessa.

      Vaimon kanssa tästä keskusteltiin ja käytiin juttelemassa myös minua kuunnelleen terapeutin kanssa. Yritimme tehdä aikatauluja ja muuta sellaista, mutta kun kiinnostus lakkaa, niin asialle ei oikein voi tehdä mitään vaikka kuinka yrittäisi. Koska lääkevaihdot olivat erittäin raskaita, mietimme myös lopulta sitä vaihtoehtoa että tilalle otettaisiin kolmas pyörä.

      Me keskustelimme tämän asian läpikotaisin vertaillen sopivia ehdokkaita. Sitten kysyin kaveriltani että mitä hän tuumaa järjestelystä. Kaveri itse on ollut sinkku parikymppisestä koltiaisesta lähtien ja vaimo halusi kokeilla hänen kanssaan. Hän ei halunnut lähteä koluamaan ravintoloita maineen menettämisen pelossa, enkä minäkään siitä ideasta pitänyt ja kun sopivia sinkkuja ei ollut paljoa näköpiirissä niin mietittiin että kaveri olisi ehkä paras valinta. Kaverilla meinasi mennä sisu kaulaan, mutta sai otettua sitten itseään niskasta kiinni. Lisäksi meidän nuorimmainen asui vielä silloin kotona, niin johan siihen piti kerätä rohkeutta, löytää sopiva aika ja keksiä selityksiä.

      Ensimmäinen kerta tapahtui juuri ennen joulua 2002. Olin kyllä hermona kun en tiennyt miten olisi pitänyt suhtautua hänen palatessa kotiin, mutta aika pian siitä päästiin yli ja vaimo nautti ja kaverikin nautti kun sai monen vuoden jälkeen kokea naisen syliä. Tuntui kyllä vistolta nähdä kaveria jälkeenpäin.

      Alkuun hän kysyi jokaiseen kertaan luvan, mutta vuoden päästä kun nuorimmainenkin lensi pesästä, vaimo alkoi käymään kaverin luona säännöllisemmin ja luvan kyselyt jäivät.

      Tuossa 2005 paikkeilla jaksamiseni oli parantunut niin että vähensin lääkkeitä ja silloin alkoi seksikin kiinnostamaan. Heidän pari kertaa viikossa tapahtuneet seksikerrat vähenivät myös hiljalleen, mutta vaikka nyt en käytä lääkitystä enää lainkaan ja meillä on virkeä seksielämä vaimon kanssa, niin vieläkin hän käy kaverini pyynnöstä hänen luonaan silloin tällöin.

      Vaimolla innostus kasvoi selkeästi kun raskauden pelko hälveni muutama vuosi takaperin ja sen hedelmistä kaveri on kyllä saanut nauttia täysipainoisesti. Laskimme tässä kuinka paljon kondomeihin meni tämän järjestelyn vuoksi rahaa ja kyllä siitä ilosta on vain pitänyt pulittaa sievoinen summa. Muistan vieläkin sen kerran kun vaimo oli jättänyt pillerit pois ja kaveri oli soittanut ja hän mietti keittiössä että tällä kerralla hän taitaa jättää kondomitkin kotiin. Vaikka heidän touhut oli jo vähentynyt muutamaan kertaan vuodessa, siinä tuli vielä sellainen piikki että he tapasivat toisiaan pari kertaa viikossa muutaman kuukauden ajan ennenkuin se taas tasaantui.

      Kaveri on nyt päälle kuudenkymmenen, minä olen 54 ja vaimoni on 46 vuotta. Lapsemme eivät tästä järjestelystä ole tienneet mitään, vaikka äiti on olut välillä poissa kun he ovat tulleet vierailulle. Yhdessä ei olla tehty mitään, enkä ole paljoa kysellytkään. Ei oikein luonne anna periksi vieläkään että suostuisin kolmestaan sänkyyn, mutta kuten tuossa joku sanoi, ei se järvi soutamalla kulu ja kyllä vaimostani kaverille riittää.

    • uppistallknlk

      Uppista

    • Arvostaitteäs

      Ei ihme että olet masentuut, kun vaimosi häärii tollasen papan kanssa.
      Aika kummallista.Mieluummin mä olisin sua lohduttanut kuin kusipäistä, hakkaavaa miestäni

    • rahalla saa

      En lainaisi, koska en harrasta hyväntekeväisyyttä. Vuokrata voisin, mutta on niin nuori ja hyvännäköinen ettei ihan halvalla lähtisi.

    • tosimiehii

      no jos tekis miel pitkää uskollista suhdetta niin ei toi menettele. must tuntuu että noi lainaajat ei oikeesti rakasta vaimoaan tarpeeksi. eikös normimiehen pitäs olla mustasukkanen. ennenkö vain oli

      • qwerpo

        Sharing is caring . jos on itsetunto kunnossa ja kanttia riittää muutenkin niin kykenee lainaamaan .


      • Pasi_Kuikka

        Minkäs sinä "tosimiehii" heikolle itsetunnollesi voit.


    • Gurrnauuh<3

      Joillekin "lainaaminen" käy oikein hyvin ja toisille ei mitenkään joten ei pidä ottaa hernettä nenään jos oma mies/nainen ei suostu.
      Itse haluaisin olla lainassa jollakin miehellä. :) Tulisin kiltisti kotiin kyllä seksin jälkeen oman miehen viereen

      • hyvä idea

        Minkä näköisille miehille sinä ja muut palstan naiset haluaisitte tulla lainatuiksi ?

        Jos minulla on vielä joskus joku nainen, niin aion antaa hänet 2 vaalean suomalaisen miehen naitavaksi yhtä aikaa. Minä voisin sillä välin polttaa kuubalaisen ja katsella esitystä :)
        Toivoisin myös että asia hoidettaisiin ilman kumia, koska en halua tehdä lapsia niin siittäminen hoituisi kätevästi siinä nautinnon ohessa ja lapsistakin tulisi toivon mukaan blondeja.


      • Anonyymi

        Minä olin lainassa toisella miehellä kun mieheni kanssa oli hetken vastaavanlaisia ongelmia kuin eräällä kommentoijalla yllä mielialalääkkeiden kanssa.

        Ongelmia aiheutui siitä kun lainaajamies ei ymmärtänyt että kyse on vain seksistä, ei tunteista. Oli pakko pistää touhut poikki kun mies alkoi puhumaan ihastumisesta ja rakkaudesta.


    • tuu käymään

      ,mun ex vaimo antaa kellevain koska vain laukeaa isomunasenkanssa minuutissa oma laukeamisesi riippuu sinusta ,löysää pimppaa tarjolla, käytä heti

    • nostao

      nostoa.

      Kuka vielä lainaa vaimoaan ja kuka on saanut jonkun vaimoa lainaan?

    • Olen ollut mieheni ja hänen kaverinsa kimppa naisena 16 vuotta. Olemme kuin yhtä perhettä kumpikin saa naida kanssani vapaasti niin usein kuin tekee mieli. Panemme yhdessä ja eriksee. Olen kahden miehen kanssa säännöllisesti.

      • Simou

        no huh millanen seksipupu sä oikeen oot


    • njetnjetnjetjavileläkerr

      Tässä on pari ongelmaa. Meinasin kirjoittaa alkuun, että yksi, mutta on niitä.

      1. Säälipillut. Eli jos Jaska on naimisissa, ja hänellä kaveri Arska, joka on yksin ja vätys. Ei ole Jaskan ongelma se, että Arska ei saa. Eikä se ole myöskää Jaskan vaimon ongelma, että miehen kaverille ei irtoa.... Jaska ja Pirkko saa jutella asioita keskenään, mutta ei tarvi puuttua ja tehdä siitä Arskasta tyhmempää kuin hän on.

      2. Jos Jaskan ja Arskan kaveruus menee pilalle, niin se Pirkon toiminta aiheuttaa kyllä kitkaa. Siinä on kolmen ihmisen keskinäiset välit kaikkiin katkolla. Se aiheuttaa ongelmia Jaskan ja Pirkonkn välille.

      RATKAISU! Etsiköön Arska naisen muualta kuin kaverin vaimosta. Sekään ei ole rarkaisu, että Pirkko lähestyy Arskaa ja pyytää että saisi olla kahdenkeskisellä sopimuksella, sillä se vaan ei toimi. Se Jaska pelkkänä spirittinä siinä joukossa tuhoaa keiken.

    • Mä oon jutellut tuosta samasta asiasta avopuolisoni kanssa muutamaan kertaan aika myönteiseen sävyyn. Perjantaina mä sitten olin omatoiminen ja "lainasin" itseäni yhdelle toiselle miehelle. Eilen kerroin sitten avomiehelleni siitä ja hyvä ettei syttynyt kolmas maailmansota. Hän suuttui ja riehui jne. hän ei voinut sietää että mä olin saanut vierasta. Hänen mukaansa hänen olisi pitänyt saada hyväksyä se mies ensin ennenkuin olisin saanut antaa sille miehelle. Siis että miehet osaavatkin olla ihmeellisiä. Ensin kun ottavat asian puheeksi ja kun nainen ehtii kokeilla sen toimivuutta ensin, miehet suuttuvat.

    • herrasmiesukkeli

      Ihana kommentti Anu-88.
      Elämä on!

      • Kiitos.
        Niin pitäisi ollakin. Koko viikon on avopuolisoni mököttänyt siitä lainaamisestani. Tuntuu olevan menossa kylmä sota, jossa rajalinja on vedetty parisängyn keskelle. Kaiken sen lisäksi se mies, jolle mä itseäni "lainasin", on pommittanut mua yhteydenotoilla kun hän haluaisi mua lainalle uudestaan. Viesteistä päätellen säännöllisin väliajoin. Kivaahan se seksi hänen kanssaankin oli, en mä sitä kiellä, mutta olen koettanut selittää etten mä nyt voi hyppää sänkyyn hänen kanssaan, kun on mulla on pikku kriisi menossa oman avopuolison kanssa. Hän ei vain tunnu millään haluavan hyväksyä kieltävää vastausta. Ilmeisesti hänellä on menossa joku väsytystaktiikka? Niin että kyllä tästä "lainaamisesta" tai mun kohdalla lainatuksi suostumisesta yksi soppa tulikin.

        Ja on muutama muukin tätä palstaa lukeva mies tuota "lainamahdollisuutta" jo minulta kysellyt.


    • herrasmiesukkelitaas

      Seksivietti on niin merkittävä evolutiivisestikin. Ja palkinto parhaimmillaan ihan muuta kuin jokin urheilumitali. Siksi niitä ylilyöntejä naiset joutuvat kestämään - valitettavasti.
      Jospa huumori vielä löytyy. Ns. pettäminen ei tarvitse olla lopullista, vaikka se syrjäytetystä tuntuu ensiksi maailmanlopulta.

      • En mä ainakaan miellä pettäneeni avopuolisoani. Juteltiinhan me aiemmin siitä lainaamisen mahdollisuudesta hyväksyvään sävyyn. Mieleeni tuli vain, että pelasiko avopuolisoni sillä vain sitä mahdollisuutta, että hän saisi hyväksymiseni sille, että hän kävisi ensin vieraissa? Ja nyt sitten suuttui siitä, kun mä ehdin tehdä niin ensin.
        Ihmetyttää vain tämä toinen mies, jolle sanoin että sille olemiseeni hänen kanssaan oli avopuolisoni hyväksyntä tai ainakin niin, että hän oli sille myönteinen. Niin nyt hän on kovasti sitä mieltä, että kun mä olin hänen kanssaan sängyssä sen yhdenkin kerran, niin voisin alkaa olemaan hänen kanssaan siellä jatkossakin. Eikä tunnu millään haluavan hyväksyä sitä, etten nyt sitten haluakaan antaa hänelle uudestaan. Oon ajatellut, että jos mä nyt suostuisin olemaan hänen kanssaan vielä, niin hän tuskin jättäisi mua rauhaan ollenkaan. Siksi koetan jatkaa kieltolinjaa, jos hän sitten kyllästyisi jatkuvaan kieltoon ja etsisi jonkun toisen naisen sänkyseurakseen.


    • 0202020202

      Mä olen lainannut vaimoani ja saanut hänen tekemään myös omia päätöksiä aiheessa, jotka minun on pitänyt sietää. Mies haluu mennä halunsa mukaan ja vaikea sopeutua siihen, että oma nainen tekee asiat omalla rytmillään. Riitaa voi tulla, mutta lopputulos voi silti kiihottaa. Mä yllytin omaani. Hän etsi kohteen. Menettelytapa ei mua miellyttänyt, mutta hän oli kerran iltapäivän töistä pois ja oli lainassa. Vituttihan se. Mutta kiihottaa myös. Ja eläisin saman vitutuksen mielelläni uudestaan. Ja uudestaan.

    • poiu09

      Erikoiselta nuo lainaamiset kuulostaa

      Tutkimuksissa, kaikissa jotka aiheesta tehty, on todettu että lähes aina nainen rakastuu panokaveriinsa. Miehillä tuota ei tapahdu.
      Ja isoon taitavaan munaan koukkuun jääminen kuulostaa jo ajatuksenakin hyvin todennäköiseltä, naiset on välillä aika herkkiä sellaseen, hormoonit yms..
      Parisuhteessa on poikkeuksetta huonoja ja hyviä aikoja, terveydellisistä tai työsysitä paneminen ei maistu jommalle kummalle välillä, eli jokaiselle kuuluisi oikeus panna muita milloin vaan, koska joka suhteessa tulee kuivia aikoja, jotenkin tuntuu että mikä se semmoine parisuhde oikein on, kaverisuhde?

      Ja mistä mies tietää kuka on omien lapsiensa isä, jos nainen saa vapaasti hakea vierasta?
      Naisellehan sellaista ei voi tapahtua, mutta miehelle voi, että elättääkin käenpoikaa, tutulle asia selvis kun poika oli 18, mies ei ikinä päässyt siitä yli, ainut poika/lapsi.

      Minua tyttökaveri petti nuorena, tuli refleksinomainen oksennus heti, asianakin jo iljetti mielettömästi, toisen miehen spermat, en voinut koskea enää koskaan häneen. Täysin sama asia tapahtuisi jos nykyinen vaimo pettäisi, itse en voi sille inholle mitään, tulee jostakin syvemmältä.
      Se olis väistämätön ero samana päivänä ilman että minä itse voin vaikuttaa asiaan yhtään mitenkään.

      • "Tutkimuksissa, kaikissa jotka aiheesta tehty, on todettu että lähes aina nainen rakastuu panokaveriinsa."
        Missä tutkimuksissa? Voisitko laittaa hieman linkkiä niihin tutkimuksiin joihin vetoat?

        Isoon kulliin omaavaan mieheen koukkuun jääminen taas kuulostaa tutulle. Sellainen kun on sillä miehellä, jolle mä itseäni "lainasin". Myönnän sen olevan mielessäni päivittäin ja mieleni tekisi antaa hänelle uudestaan, vaikka tähän asti olen urheasti hänen seksinantopyynnöilleen kieltäytynyt. Päivittäin hän on minuun yhteydessä ja on varmaan vain päivien kysymys kun mä suostun siihen uudestaan. Mutta en tällä kertaa kerro omalle avopuolisolleni siitä mitään. Turha mun kai on hankaloittaa omaa suhdetta sillä kertomisella, kun kotona on muutenkin sellainen kylmäkiskoinen ilmapiiri kun vielä yhdessä ollaan ja asutaan.


      • Anonyymi
        Anu-88 kirjoitti:

        "Tutkimuksissa, kaikissa jotka aiheesta tehty, on todettu että lähes aina nainen rakastuu panokaveriinsa."
        Missä tutkimuksissa? Voisitko laittaa hieman linkkiä niihin tutkimuksiin joihin vetoat?

        Isoon kulliin omaavaan mieheen koukkuun jääminen taas kuulostaa tutulle. Sellainen kun on sillä miehellä, jolle mä itseäni "lainasin". Myönnän sen olevan mielessäni päivittäin ja mieleni tekisi antaa hänelle uudestaan, vaikka tähän asti olen urheasti hänen seksinantopyynnöilleen kieltäytynyt. Päivittäin hän on minuun yhteydessä ja on varmaan vain päivien kysymys kun mä suostun siihen uudestaan. Mutta en tällä kertaa kerro omalle avopuolisolleni siitä mitään. Turha mun kai on hankaloittaa omaa suhdetta sillä kertomisella, kun kotona on muutenkin sellainen kylmäkiskoinen ilmapiiri kun vielä yhdessä ollaan ja asutaan.

        Hei..niin kuulostaa. Itsekin annoin vaimolleni luvan käydä tuttavansa luona eri paikkakunnalla. Asiasta puhuttiin ennakkoon ja yksi viikonloppu näin sitten kävi. Jälkeenpäin meidän välinen suhde ei ole siitä mitenkään rakoillut..päinvastoin jopa.
        Kertonut on että kahden yön aikana jonka oli siellä oli neljä kertaa saanut. Ainoasta poikkeus oli et pyysin tällaisessa käyttämään kumia mut kaikki neljä sessiota oli mennyt paljaalla vaikkei ole ehkäisyä. Meillä kotonakin on menty kondomilla. Kertoi rehellisesti jälkiehkäisystä jo puhelimessa ennen kotiinpaluuta. Kotona sitten hyvässä hengessä keskusteltiin ja kaikki on hyvin..

        Tässäkin tapauksessa minulle tuli viestiä että varustus oli melkoisen kookas ja sitä sai sovitella alkuun sisään. On kyllä tämän jälkikäteen siis esiin tuonut. Itsetuntoni on kai kyllin hyvä että olen vain onnellinen hänen puolestaan. Homma tuntui sujuneen ja vaimolle jäi hyvä mieli. Kahdesti tullut sisään ja kahdesti selälle takaapäin. Jaksoi vielä sunnuntaina kotiin tullessa antaa minullekkin vaikka huomasi että nyt on neiti aika läpiajettu ja poikki.


    • Uteleva_Untamo

      Hei Anu-88. Kun nyt on mennyt jo useampi viikko siitä sinun itsesi lainaamisesta (23.2.), niin kertoisitko hieman että miten sinulla menee nyt avopuolisosi kanssa? Onko hän jo leppynyt siitä sinun omatoimisesta lainaamisestasi?
      Entäpä miten sinulla menee sen miehen kanssa jolle sinä itseäsi lainasit? Kun sanoit, että sinulla pyörii hänen iso kalunsa koko ajan mielessäsi, niin oletko jo heltynyt antamaan hänelle uudestaan?
      Entä oletko ajatellut jakaa tuota itsesi lainaamisen ilosanomaa muidenkin miesten kanssa?

      • Aika kylmäkiskoista on ollut eikä hän halua edes keskustella siitä enää. Edes sovintoseksi ei oo avopuolisolleni oikein kunnolla maistunut. Ja kun hän ei oo sitä niin halunnut, niin en oo sitä hänelle tyrkyttänytkään. Enimmäkseen hän nukkuu sohvalla ja mä yksikseni parisängyllä. Silloin kun kotona samaan aikaan ollaan. Varmaankin jos tässä suhde jämähtää pakkasen puolelle, niin pitää koettaa jotain muuta keinoa saada suhdelukko auki. Tai jos ei muu auta niin erota, jos avopuolisoni ei kykene elää sen asian kanssa, että mä oon ollut sängyssä jonkun toisen miehen kanssa.

        Sen miehen kanssa mulla menee ihan hyvin. Tapailen häntä aika usein. Pidän monesta asiasta hänessä. Luonteesta ja muustakin. Siitäkin.

        En ainakaan nyt kun avopuolisoni kanssa on suhde tuuliajolla.


      • Simou
        Anu-88 kirjoitti:

        Aika kylmäkiskoista on ollut eikä hän halua edes keskustella siitä enää. Edes sovintoseksi ei oo avopuolisolleni oikein kunnolla maistunut. Ja kun hän ei oo sitä niin halunnut, niin en oo sitä hänelle tyrkyttänytkään. Enimmäkseen hän nukkuu sohvalla ja mä yksikseni parisängyllä. Silloin kun kotona samaan aikaan ollaan. Varmaankin jos tässä suhde jämähtää pakkasen puolelle, niin pitää koettaa jotain muuta keinoa saada suhdelukko auki. Tai jos ei muu auta niin erota, jos avopuolisoni ei kykene elää sen asian kanssa, että mä oon ollut sängyssä jonkun toisen miehen kanssa.

        Sen miehen kanssa mulla menee ihan hyvin. Tapailen häntä aika usein. Pidän monesta asiasta hänessä. Luonteesta ja muustakin. Siitäkin.

        En ainakaan nyt kun avopuolisoni kanssa on suhde tuuliajolla.

        Soitteleeks se panohoito sulle useinkin...tais saada liian hyvää seksiä:D


      • Simou kirjoitti:

        Soitteleeks se panohoito sulle useinkin...tais saada liian hyvää seksiä:D

        Soittelee useamman kerran viikossa ja lähettelee tekstareita.


    • herramiesukkeli

      Ajattelen, että Anu-88 tavalla tuota lainaamista ei kannata aloittaa.

      • Ja miksi ei? Miksi mun tapani aloittaa se on jotenkin huonompi?


      • Anu-88 kirjoitti:

        Ja miksi ei? Miksi mun tapani aloittaa se on jotenkin huonompi?

        Missään tapauksessa et ole toiminut millään tavalla väärin. Kun olit kerran etukäteen jutellut miehesi kanssa, sinulla oli täysi syy olettaa, että hän suhtautuisi myönteisesti.

        Ongelma on siinä, että ihmisen mieli voi muuttua. Miestäsi asia kiinnosti oikeasti, mutta tilanteen tultua, mustasukkaisuus voittikin. Ajatus, että hänen olisi pitänyt ensin hyväksyä mies, on liikaa. Jos ja kun miehesi halusi sinulle miellyttävää nautintoa, jos ja kun hän halusi antaa sinulle jotakin hyvää, rajatonta rakkautta, SINUN tuli saada valita, eikä hänen.

        Etkä sinä voinut etukäteen tietää, että hän muuttaisikin mielensä. Jos rupeaa varautumaan mahdolliseen mielenmuutokseen, ei uskalla tehdä mitään.

        Kun annoit toiselle miehelle vittua ja kokemus oli molemmin puolin onnistunut, on syytä antaa toistekin. Näyttää, että nautit hänen kanssaan. Tämä toinen mies on myös ihminen inhimillisine tarpeineen.


      • Buuahaha

        Buuaahaa täysi sika se on


    • Linja-auto

      Tuli väärään kohtaan tuo vastaus äsken , voisin lainata ja samalla tyydyttää tarpeet molemmilta :)

    • Lainaaminen on ihan ok, jos se on yhteinen päätös. Itse en lainaisi, mutta minua saa kuulemma lainata:)

    • VaimoaKimpassa

      Vanha ķetju mutta 40v miehenä vaimoani pannaan kimpassa.
      Kyllä voìn lainata vaimoani myös muiden pantavaksi jos se ei ole itseltä pois. Tarkoitan että vaimo jaksaa antaa myös kotona.

      • reppumies70

        Olis kyllä ihanaa saada jonkun vaimo lainaksi ja palauttaa spermat sisällä.


      • Pikkkupili

        No olisit nyt kertonut,missä itse olet...


      • Anonyymi

        reppumies70 pyörii hki-tampere akselilla..
        Saa myös kiinni kikillä


    • Anonyymi

      Mieluummin haluaisin että olisimme meillä ja olisimme kolmistaan ja saisimme molemmat jos tekee mieli.
      Vierras saisi vapaasti panna vaimoani aina kun halua.
      Minun vaimllla on yksi mies joka on saanut vapaasti panna vaimoani meillä ja minä saan olla mukana aina kun haluan.
      Jos minä saan aina kun haluan niin ei ole haittaa siitää jos toinenkìn mies saa vaimoltani tyydythksen.

      • Miiäs tälläinen kyläpaikka olisi😋
        Mielellään tulisi kylään..


      • suitsahemmo kirjoitti:

        Miiäs tälläinen kyläpaikka olisi😋
        Mielellään tulisi kylään..

        Minun kaverit on olleet kanssani kimpassa ja saaneet panna vaimoani melko vapaasti. Suomi24 kautta ota yvteyttä.


      • Olet sivistymätön sika. Käytät naisesta ruokottomista osaamasi kieltä. Olet alinta kastia.


    • Anonyymi

      On mukavaa lainata näistä ja panee häntä 5-6 kertaa joka kertaa kestä yli tunti🤤🤤 M 33v Helsingissä.

    • Löytyykö täältä Etelä-Karjalan alueelta paria, jonka vaimoo voi lainata ja luomuna loppuun asti usein sekä ajan kanssa tutustua ja touhuu, välillä. M35V

    • Anonyymi

      Olemme vaimon kanssa sopineet, että jos emme pysty enää toisiamme tyydyttämään jostain syystä voimme ottaa jonkun mukaan avuksi.
      Apu miestä tai naista ei kuitenkaan saa käyttää salaa toisen tietämättä ja mielellään apuri on tuotava kotiin, että toinen saa halutessaan katsoa ja edes nauttia sitä kautta. Silloin on mahdollista myös liittyä mukaan halutessaan.

    • Anonyymi

      Toki lainaisin vaimoa, jos mies olis ehkä ikäisemme herrasmies.
      Ja varustus paksu. Pituudella ei niin väliä.
      Pari 55/60 Vantaa.

    • Anonyymi

      Kerran vaimoni sanoi, että eräs hänen työkaverinsa haluaisin tulla käymään. Minäkin tunsin miehen entuudestaan mm golffibaanalta. Sovimme että ilman muuta voi tulla. sinä perjantaina vaimolla oli vapaapäivä ja hän vietti sen kaupungilla kampaajalla ja ostelemassa uusia hepeniä itselleen ja jotain myös minullekin. Sitten Kari saapui kivasti illan suussa. Söimme ja joimmekin hiukan. Lapset olivat anoppilassa ja näin saimme olla ihan rauhassa. Vaimo oli usein kertonut tästä kaverista jonka kanssa he olivat muutaman kerran tehneet työmatkankin. Sitten aloin mietiskelemään, että oliko hellä jotain muutakin yhteistä kuin pelkkä työ, kun vaimo kerran sanoi haöluavansa Tukholman risteilylle erään ystävättärensä kanssa. Mieluusti hyväksyin hänen matkansa. Kahden päivän kuluttua kotiin tultuaan hän kertoi tavanneensa laivalla yllätyksen, sillä Karikin oli kavereittensa kanssa samalla risteilyllä. Vaimo kertoi, että ystävätär oli jo alkuillasta löytänyt kaverin ja hän olisi saanut viettää matkan yksin, mutta Kari oli silloin tullut pelastavana enkilinä hänen seurakseen ja että heillä oli ollut todella hauskaa tanssin ja tuokailujen merkeiseissä. Kun kysyin sitten,että olisios sitten yölläkin hauskaa, hän meni niin, niin hämilleen. Punastui ja käänsi katseensa sivuun. Arvasin, että siellä vietettiin kaksi yötä ja kaksi päivää samassa vuoteessa. Minua asia kiihotti valtavasti ja sanoin asian olevan minun puolestani ihan ok... Helpottuneena vaimon halasi minua ja sen jälkeen meillä oli todella upeaa seksiä, vaimon kertoessa aika yksityiskohtaisesti kaikki tapahtuneet ja minulle jäi halu passittaa vaimoani useammin sen miehen rakkasteltavaksi, sillä olin hyvää vauhtia ominut itselleni asurin osan. Toivoin sisimmässäni pääsevän joskus seuramaan vaimoni rakastelua vieraan miehen kanssa samassa huoneessa, mutta sitä en vielä uskaltanut ehdottaa hänelle. Olin kuitenkin sijannut suuren parivuoteemme heille valmiiksi ja itselleni vierashuoneeseen. Vielä yömyssyt ja saattelin heidät makuuhuoneeseemme ja toivottelin heille ihanaa ja seksin täyteistä yötä. Kari oli herrasmies ja sanoi kaiken tapahtuvan jäävän ehdottomasti meidän keskeiseksi asiaksi. Sen yön jälkeen Kari on ollut ahkera yövieras meille ja antanut vaimolleni uutta kukoistusta ja iloa elämään. Tiedän toki hyvin, että tällainen ei millään muotoa onnistu aivan kaikilta. Jos mustasukkaisuus alkaa vaivaamaan, on ehkä parempi pitää paussia... Meillä se toimii kuitenkin hyvin.

    • Tottakai. Kannattaako siipalle kertoa on sun asia.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4169
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1633
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      50
      1532
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1427
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      34
      1420
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1383
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1292
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      55
      1193
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe