eikö vois perustaa maksuttoman treffipalstan varatuille,ei myöskään mitään kuvapakkoo..toi Viktoria Milan on maksullinen,ja saavuttamattomissa niiltä jolla ei pankkikorttia.heillä myöskin se profiilin lopettaminen jotenki sekava,maksu menee automaattisest.sekö kummastuttaa:))siellä jo yli 50000,suomalaistakin ni luulis kyl tälläkin suomi24,treffeillä sellaselle tilausta olevan.ja voishan nää "vanhat"käyttäjät olla sellasii jotka pystyy automaattisest kirjautuu sille "palstalle"pistäkääs miettimään josko sellanen sivu olis ihan paikallaan.
kontaktipalsta varatuille..
5
502
Vastaukset
Hei!
Kiitos mahtavasta kehitysideastasi treffien suhteen. Vien sen eteenpäin tuotekehitystiimille. Katsotaan, mitä he ovat mieltä :)
Terveisin,
Mari
Suomi24- Odottava
Onko tuorekehitystiimi saanut mitään aikaan?
- uskollinen
Vai että oikein MAHTAVA idea.. Just joo.. Eikö tässä maassa oo pettureita jo ihan tarpeeks muutenki. Ei niitä tarvii enää tukee perustamalla oikein oma sivusto PETTÄJILLE!
- noin 60-kymppinen mi
"Pettäjille"? Mä ainakin, etsin ihan puolisoni tieten tanssiseuraa. Puolisoni ei tanssi, eikä lähde edes tanssipaikalle. Mutta ei estä mua - jopa kehottaa siihen. Mutta miehen on kuitenkin yksinään aika vaikea lähteä ja ajatella, että senkunkun vaan "pokkaa" kauniisti ja sanoo "saanko luvan". Mukavampi olisi mennä tanssimaan sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa on hiukan keskustellut etukäteen - on ikäänkuin tutumpi.
- Ammattimiehet esiin
Mariskaa kontakteistanne kunnes vedetään reautaesiriippu sinnekkin väliin.Toisaalta Armeijan päällystöllä pitäisi olla siinä päätöksen teot kuin politiikoillakin,kuten venäjälläkin.On liian hatara pohja turvallisuudellamme,jos puolustus voimiamme katsotaan kuin halpaa makkaraa asioissaan jotka ovat juuri heidän ammattiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2161583Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931538Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781258- 901155
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi201107- 831105
Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡981034- 841030
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v931024- 411003