Jos olet kadottanut kissan niin laita aina kirjoittaessasi myös missä ja minkälainen kissa katosi. Ärsyttää lukea "itku kissa katosi" kun niitä on sen sata ja ei tiedä missä katosi. Yksi kissa löysi kotiinsa vain siksi että oli kirjoitettu kissa kadonnut siellä ja sen näkönen sitten miten kova ikävä jne... joku oli huomannut että himputti tuossaha on oikea ihminen ja ilmoitti kissan olevan heidän pihapiirissä.
Itselläni on ollut Tampereen Linnainmaalla 8.10 alkaen kissa kotona jonka kotia on etitty vaikka mistä mutta kukaan ei näytä kaipaava. Itse yritän selata sivuja ja lukea juttuja josko löytyisi tutulta kuulostava kirjoitus. Tämä kissa on pohjaväri valkoinen, selkä häntä ja päässä harmaata jossa mustia raitoja. Naama erikoisen värinen josta kissan tunnistaa varmasti. Karkurit.fi kannattaa laittaa ilmo, itsekkin laitoin ja olen odottanut josko joku olisi kissaa kaivannut mutta ei... myös kaupat laputin eikä sekään auttanut.
Oletko kadottanut kissan?
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 976977
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524766- 764437
- 1314121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?623990Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263138Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82858- 392428
- 472297
- 2052218