Heips! Mulla on tollanen canon pixma MP150 ja nyt olen hankkinut dikikameran ja haluaisinkin tulostaa kuvia.
Kysymykseni tietäjälle kuuluukin: onko pixma kelpo tulostin moiseen hommaan. Olisiko laser tai mustesuihku parempi. Mikä olisi vähävaraiselle pitkässäjuoksussa edullisin vaihtoehto. Pixman väripatruunat ovat sika-kalliita.
Voisiko joku laittaa vinkin mikä laite kannattaisi hankkia pixman tilalle, mikäli se ei ole sopiva moiseen hommaan?
Valokuvia
4
103
Vastaukset
- X1Jg8M
Halvinta on tehdä paperikuvat jossain valokuvafirmassa. Irtokuvien sijaan valokuvakirja on harkinnan arvoinen vaihtoehto.
- jjkko000
Mulla sama "rintteri",se on mustesuihku.
Hyviä kuvia saa kun tulostaa valokuvapaperille,oikeilla asetuksilla.
Mutta kuten totesit KALLISTA.
Mielestäni kaikki tulostinvalmistajat ovat hoksanneet rahastuksen värikaseteilla.
Suosittelisin käyttämään valokuvanettiliikkeitä.
Itse tilasin juuri 340kpl 10*15 kuvaa,postikuluineen alle 40€(www.fotonetti.fi).- Pappa betalar inte
Jep, mutta kun haluttais kokeilla ite tulostaa. Mitä asetuksia tarkoitat ja mistä niitä säädetään? Varmastikkin toi liike on paras ja halvinkin, mutta joskus olis tarve saada vain pari kuvaa pikaisesti kaverille, niin siksikin kyselen kun oon "alalla" ihan noviisi.
- clllo-
Canonin mukaan tulee joku ohjelma,mutta ellei,aika simppeliä.
Avaa kuva aktivoimalla se ja valitse katseluohjelma(esim. windows kuvien katselu)
tämän jälkeen:tulosta,tulee ruutu jossa valitaan millaiselle paperille,ja minkä kokoinen.
Voi toki tulostaa tavallisellekin paperille,CM:tissa oli tarjouksessa valokuvapaperi 100kpl A4 4,95€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899