asiallista tämän hetken tietoa ,pääseekö lentokentältä taksilla helposti Siamiin?Vai haittaako tulvat menoa?
Moi,onko
6
263
Vastaukset
- MyösBKK
Sama kiinnostaa ja huolettaa! Kun en tunne kaupungin karttaa tai tiedä miten tulvat vaikuttavat tuolla juuri tuolle alueelle (kenttä - reitti keskustaan - keskusta)?
- ÄLÄ-MENE
Veden alla koko paikka! Ei kannata mennä ellei veneellä aio liikkua! Etkö uutiskuvia ole nähnyt????
- tervetuloa...
Kaikki hyvin.
- bkkkkkkkkkkkkkk
Ruotsin BKK suurlähetystössä tehdään töitä palkan vastineeksi ja päivitetään vesitilannetta koskevia tietoja päivittäin.
http://www.swedenabroad.com/Page____4908.aspx - Tämän päivän tietoa
Tänään sain Silomin alueelta hotellista lähetetyn viestin, jossa myös päivittivät tulvatietoa. Keskustan alueella ei tulvasta tietoakaan ja kuulemma myös reitti Suvarnabhumin lentokentältä kaupunkiin on kuiva eli ei huolta :)
- Helppo Heikki
Voi,ihanaa ,kiitos tuhannesti tiedostasi! Helpotti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319