Lisää saatananpalvonta
rikoksia...
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2059790/Milwaukee-roommates-Rebecca-Chandler-Raven-Larabees-sex-torture-marathon.html
Näiden silmistä näkee, etteivät ole ihan terveitä, eivätkä normaaleja.
Kaikki keinothan nyt on jo käytössä, jotta mahd. moni lankeaisi
tähän samaan ansaan. Elokuvat, musiikki, nuorisokultuuri.
Saatanalle nauretaan ja häntä pidetään pilkkana, ikään kuin häntä
ei olisi edes olemassa. Eivät tällaiset teot ainakaan Jeesuksesta
ole lähtöisin. Sairasta touhua, älkää leikkikö sen saatanan kanssa.
saatana on pimeä ja vaarallinen voima, joka tuhoaa ihmisen ruumiin,
mielen ja sielun.
Pahuuden näkee ihan selvästi heidän
3
317
Vastaukset
- hullujen maailma
Noita demonien riivaamia ihmisiä tuntuu olevan Suomikin pullollaan. Joku tuntematon tulee vastaan: hakataan joukolla kuoliaaksi, sidotaan tuntematon nainen auton perään vaijerilla ja raahataan kuoliaaksi, vedellään kirveellä metrossa tuntematonta päähän ja vesurilla päähän, kun on vapautettu pikku palottelumurhan jälkeen.
Ja vitun oikeuslaitos ja vankeinhoitolaitos on myös demonien hallussa. Tuomiot, joista kuuluisi antaa vähintään elinkautinen, on 2-3 vuotta.
Sitten tuhansien kilometrien päässä leskinainen lapsensa kanssa kivitetään kuoliaaksi epäillyn aviorikoksen takia. Kyllä on saatanana valtakuntaa koko vitun pallo. Joutais räjähtämään kappaleiksi ja häviämään maailmankaikkeudesta kokonaan.- sama!!!!!!
vielä:
SARJAMURHAAJA ON VITUN ASIAKAS JA VANKEINHOITOLAITOKSEN JOHTAJA ON ASIAKASPALVELIJA!!!!!!!
SIINÄ ON TEILLE MALLIA DEMONIEN RIIVAAMISTA IHMISISTÄ.
- hulluilta vaikuttaa
Mielisairailtahan nuo näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306182Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144684Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413294IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623091Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111498- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189