Pahuuden näkee ihan selvästi heidän

silmistä...

Lisää saatananpalvonta
rikoksia...
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2059790/Milwaukee-roommates-Rebecca-Chandler-Raven-Larabees-sex-torture-marathon.html

Näiden silmistä näkee, etteivät ole ihan terveitä, eivätkä normaaleja.
Kaikki keinothan nyt on jo käytössä, jotta mahd. moni lankeaisi
tähän samaan ansaan. Elokuvat, musiikki, nuorisokultuuri.
Saatanalle nauretaan ja häntä pidetään pilkkana, ikään kuin häntä
ei olisi edes olemassa. Eivät tällaiset teot ainakaan Jeesuksesta
ole lähtöisin. Sairasta touhua, älkää leikkikö sen saatanan kanssa.
saatana on pimeä ja vaarallinen voima, joka tuhoaa ihmisen ruumiin,
mielen ja sielun.

3

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullujen maailma

      Noita demonien riivaamia ihmisiä tuntuu olevan Suomikin pullollaan. Joku tuntematon tulee vastaan: hakataan joukolla kuoliaaksi, sidotaan tuntematon nainen auton perään vaijerilla ja raahataan kuoliaaksi, vedellään kirveellä metrossa tuntematonta päähän ja vesurilla päähän, kun on vapautettu pikku palottelumurhan jälkeen.

      Ja vitun oikeuslaitos ja vankeinhoitolaitos on myös demonien hallussa. Tuomiot, joista kuuluisi antaa vähintään elinkautinen, on 2-3 vuotta.

      Sitten tuhansien kilometrien päässä leskinainen lapsensa kanssa kivitetään kuoliaaksi epäillyn aviorikoksen takia. Kyllä on saatanana valtakuntaa koko vitun pallo. Joutais räjähtämään kappaleiksi ja häviämään maailmankaikkeudesta kokonaan.

      • sama!!!!!!

        vielä:

        SARJAMURHAAJA ON VITUN ASIAKAS JA VANKEINHOITOLAITOKSEN JOHTAJA ON ASIAKASPALVELIJA!!!!!!!

        SIINÄ ON TEILLE MALLIA DEMONIEN RIIVAAMISTA IHMISISTÄ.


    • hulluilta vaikuttaa

      Mielisairailtahan nuo näyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe