Menee varmaan kysymys hieman väärälle palstalle, mutta tietäisikö joku, näkyykö 0700-numeroon soitettaessa soittajan numero?
0700 - näkyykö soittaja numero
Kysynpä vaan...
3
686
Vastaukset
- sellasta
Se on yleensä seksilinja. en ainakaan itse ole eri numero alkua nähnyt niissä... älä soita! ne alkaa sitten pommittamaan sua viesteillä, mis ne sanoo jtn ''olen nyt vapaana, soita numeroon 0700414916'' itse olen soittanut ja yritän saada tähän lopun.
- ehkäpä näin?
Olisiko niin, että jokin "keskus" näkee numeron, mutta luurin toisessa päässä vastaaja ei näe? Siis se puhelintyöntekijä ei näe numeroa?
- puhelinsex typy
Olen ollut linjoilla töissä ja joskus näkyi ja joskus ei, riippuen firmasta kuinka puhelut välitetään.
Ihan hullua kun olisi saanut kaikki soittajan tiedot selville ja ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895