Mietin tässä vaan,että jos vaikka lentäisin Turkin kautta Bangkokiin,onko siellä jotenkin tarkemmat tai hitaammat turvatarkastukset kuin esim.Hesassa tai Bangkokissa .Tyhmähän tämä kysymys on,mutta inhoan pitkiä jonoja ja älytöntä ruuhkaa.Enkä jää kotimaahan,vaan menen jokatapauksessa jonkun kautta,mutta kiva on lukea toisten kokemuksia,hyviä ja huonoja.Kiitti asiallisista kommenteista!
Vastaukset 2
- Laskepa ihan itse
Jos kerran inhoat ylimääräistä jonottamista ja ruuhkaa niin miksi ihmeessä lentäisit välilaskun kautta Bangkokiin kun suoriakin lentoja lähtee helsingistä käytännössä päivittäin? Pääset yhdellä turvatarkastuksella perille asti...
Ei kai sitä nyt jonkun mahdollisesti säästyneen satasen tai parin takia kannata matka-aikaa ihan vapaaehtoisesti pahimmillaan tuplata tai ylikin? - suoralla lennolla
Finskiltä saa lentoja Bangkokiin 745 € lentoaika 10 tuntia. Turhaa lentää Istanbulin kautta 16-23 tuntia ja säästää noin 100 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 129888
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.26871Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s41770- 39705
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48654Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67568Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57565- 76557
- 35543
- 53536