Mietin tässä vaan,että jos vaikka lentäisin Turkin kautta Bangkokiin,onko siellä jotenkin tarkemmat tai hitaammat turvatarkastukset kuin esim.Hesassa tai Bangkokissa .Tyhmähän tämä kysymys on,mutta inhoan pitkiä jonoja ja älytöntä ruuhkaa.Enkä jää kotimaahan,vaan menen jokatapauksessa jonkun kautta,mutta kiva on lukea toisten kokemuksia,hyviä ja huonoja.Kiitti asiallisista kommenteista!
Moikka!
Moneen junaan
2
143
Vastaukset
- Laskepa ihan itse
Jos kerran inhoat ylimääräistä jonottamista ja ruuhkaa niin miksi ihmeessä lentäisit välilaskun kautta Bangkokiin kun suoriakin lentoja lähtee helsingistä käytännössä päivittäin? Pääset yhdellä turvatarkastuksella perille asti...
Ei kai sitä nyt jonkun mahdollisesti säästyneen satasen tai parin takia kannata matka-aikaa ihan vapaaehtoisesti pahimmillaan tuplata tai ylikin? - suoralla lennolla
Finskiltä saa lentoja Bangkokiin 745 € lentoaika 10 tuntia. Turhaa lentää Istanbulin kautta 16-23 tuntia ja säästää noin 100 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693