Olen 24 vuotinen tyttö, asun ulkomailla, ja olisi kiva saada hyviä ystäviä Turusta. Olisi kiva saada vastavuoroisesti ystävyyksiä, sillai etten ole ainoa kuka on ystävällinen, kohtelias, oma itse, ja aktiivisesti katsoo sähköpostiani ja vastaa kaikkeen ja on aikaa nähdä joskus. Toivottavasti olet myös raitis, mut laivamatkalla on ok juoda 1 niitä iin pieniä siideri maistiaisia. Olisi kiva taas saada ystävyys missä voi jakaa kaikkee, ja mul on laaja huumorintaju! Niin jos satun nauravan jostain älä luule että olen ilkeesti tai liian lapsellinen. Kiitos! Usein kirjoitan lyhyitä viestiä mut mielestäni on tärkeentä että muistetaan toisiamme, ja enemmän hajen kaveria, en harrastusta. Voit laittaa sähköposti osoitetta ruohon, tai hankkia toisen osoitteen jos sattuu jostain tulla roskapostia ja voidaan vaihtaa viralliset sähköpostit. Kiitos taas!
Turusta sähköposti ystäviä?
Tyttoenen
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671