Ayia Napasta

wegirlslovesun

Hellou!
Tarkoituksena olis lähteä Ayia Napaan ensi vuonna touko- tai kesäkuussa, ja nyt kiinnostaisi kovasti tietää säästä ja juhlinnasta paikassa käyneiltä :) Eli ensinnäkin säästä, että onko toukokuu hyvä aika lähteä auringonpalvontamatkalle vaiko kesäkuun alku? Onko niillä eroa siellä? :D Keskikesällä kuulemma on jo liian kuuma, koska idea olis nauttia eikä läkähtyä. Auringon lisäksi meitä houkuttaa Napan yöelämä! Millaista meno on baareissa touko-/kesäkuussa? :)

4

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa ! Tuosta säästä en tiedä tuohon aikaan, mutta luultavasti suht lämmintä. Itse olin tuossa pari kuukautta sitten Aiya Napassa ja lämpöä piisasi ! Syyskuussa baareissa oli kyllä tosi hyvä meno, voi olla että toukokuussa on vähän hiljaisempaa. Mutta Napassa on paljon baareja ja yökerhoja ja klubeja, käymisen arvoinen paikka, ehdottomasti ! oletteko jo miettineet hotellia ? itse olimme napa plazassa, joka on ihan lähellä baarikatua (n. 300 m.) Aiya Napa on todella ihana paikka ja siellä on niin paljon kaikkea koettavaa ja nähtävää !

    • welovesun

      Heippa,
      kiitos paljon vastailusta! :) toukokuun loppuun on nyt varmistumassa matka! Eipä vielä olla katsottu hotelleja tarkemmin, mutta toiveena olis sellainen, jossa olisi kiva biitsi lähellä ja enintään 1 km matka ravintoloille. Ehdotuksia? :) miten osaisitko ehdottaa jotain aktiviteetteja, mitä Ayia Napassa kannattaisi kokeilla? :)

    • No nissi beach on tietty se paras ranta, eipä siellä taida muita ollakkaan :D hotelleist en tiedä, me oltii sen verran kaukana, et mentii sinne bussilla :) mutta tosiaan me oltiin napa plazassa joka on aivan aiya napan keskustassa ja siitä löytyy monet ravintolat ja baarit ja kaupat :) ja melpo-antia on kanssa ihan siinä vieressä, ja jopa mäkki löytyy vastapäätä :D aktiviteetteja hmm. no se nissi beach on ehdottomasti kokemisen arvoinen, suosittelen ! samoin water world joka on siis yksi euroopan suurimmista vesipuistoista, oli kerrassaan mahtava ja siellä menee monta tuntia ja on hintansa arvoinen. Hotellimme parvekkeelta näky myös pieni huvipuisto, joissa aivan mielettömän hyvät laitteet :D eli se on kans aiya napan keskustassa, luna park nimeltään. water worldiin pääsee muistaakseni bussilla 101 ja niitä menee kymmenen minuutin välein.

    • Dive

      Hei!
      Ayia Napassa rantaa riittää, hiekkarannat alkaa esim Ayia Theklasta ja niitä on vähän väliä (Makronisson on todella hyvä). Ayia Napan ja Protaraksen välillä on jokunen maili kivikkoa mutta sieltä täältä rantaa löytyy. Parhaimmat snorklauspaikat ovat Protaraksessa (Fig tree bay etunenässä).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe