Minulla on kaverin kanssa veto siitä, missä ikäluokassa tuomari ottaa varoituskortit käyttöön. Oma veikkaus oli vm -99 ikäluokassa ja kaveri väitti että vasta 14v peleissä. Kumpi on oikeassa?
Varoitukset
4
196
Vastaukset
- joeokasodkf
No mä sain tän vuoden keväänä keltasen ja oon 98
- hfhjk
oon 98tyttö ja sain jo toissa kaudella keltasia vissiin 2-3
- ...
Niin sanotuissa leikkimaailman peleissä tuomarilla on käytössä vain vihreä kortti, mutta tuomari voi varoittaa suullisesti pelaajaa tarvittaessa. (ei saa kuitenkaa korttia tai poistaa kentältä) Leikkimaailman pelit ovat 7-11 eli toisiin sanoen keltaisen tai punaisen kortin voi saada D-12 ikäluokasta alkaen.
- stadilaine
Mä oon saanut 2 keltast korttia 11 vuotiaan ja 12 vuotiaan 7 täl kesä kaudel ihme kyl en oo saanu punast ja pelaan stadin ja espoon kovimmalla tasolla omas ikä luokas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23593Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759