Nainen yksin Bukarestissa

Hei,
Olen suhteellisen kokenut yksin matkaaja, mutta tähän asti olen käynyt vain kaupungeissa, joissa oikeasti tiedän olevan turvallista. En siltikään ota turhia riskejä, mutta en myöskään halua linnottautua hotellihuoneeseen pimeän laskuduttua.
Mikä on Bukarestissa käyneiden mielipide? Uskaltaako yksin liikkeellä oleva nainen liikkua kaupungin keskustassa vielä pimeän tultua?
31492
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ei.

Äänestä

Kävin Bukarestissa ennen vappua. Luulin meneväni tunkkaiseen kansandemokratiaan, mutta pääsinkin aurinkoiseen Pariisiin! Turvallinen ja siisti kaupunki. Ravintoloiden palveluasenteessa on vielä reilu ripaus sosialismin aikaa.

Äänestä

Juttusi on yli 10-vuotta vanha.
Mutta miten kävi. Olitko reissussa?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jane-66 kirjoitti:

Hei,
Olen suhteellisen kokenut yksin matkaaja, mutta tähän asti olen käynyt vain kaupungeissa, joissa oikeasti tiedän olevan turvallista. En siltikään ota turhia riskejä, mutta en myöskään halua linnottautua hotellihuoneeseen pimeän laskuduttua.
Mikä on Bukarestissa käyneiden mielipide? Uskaltaako yksin liikkeellä oleva nainen liikkua kaupungin keskustassa vielä pimeän tultua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu