ja mä oon taas hiukan maistissa...yksinäinen? Olen. Häpeänkö sitä? En. Mä en jaksa tän kaiken muun yrittämisen päälle enää lähteä baariin tai muuallekaan yrittämään naista. Arki menee veitsenterällä. Vielä en ole horjahtanut tai pudonnut terältä pois.. Epäsuorasti markkinoimaan itseänii... sitä p*Skaa. Onko miehen sitten hyvä olla täysin yksin? Hetken..ehkä. Pidemmän päälle? Ei mun mielestä.
Yksinelämisessä on puolensa mutta myös haittansa. Ja haittalistan kärkipäässä ovat nämä perjantai-illat...
Mä oon taistellut itseni tähän...ja mä taistelen tässä veitsenterällä yhä. Nyt mul menee ok mut joku päivä jos mä en yksin enää kaikkeen pystykkään mul voi alkaa menemään huonosti... Olis hyvä että olis joku tossa vieressä.
Mua pelottaa muutama asia.. Kuolema ei sinänsä... mutta se jos se on tuskallista. Enkä halua että mun vanhempia etc. sattuisi jos mulle jotain tapahtuisi mut tiedän että niitä sattuisi pahasti. Jos niitä ja sisaruksia ei olisi - mul ei ehkä olis niin paljon syytä elää. Mut mulla on. En vois tehdä sitä koskaan heille. Mut en haluis et ne näkee mun kärsivän tai epäonnistuvan.
En mä tiedä... ens viikolla alkaa taas arki. Ja taistelu. Mä aion voittaa sen tai ainakin hävitä kunniallisesti jos häviän. Mut p*rkele...älkää tehkö naurunalaiseksi rakastunutta ihmistä tai ihmistä joka on luullut löytäneensä pelastuksen toisesta. Siihen voi ottaa huomaavaisesti etäisyyttä .. mutta pilkanteko sellaisen ihmisen kustannuksella - se on aika julmaa...myös naisilta.
No ni... aikamoinen viikko takana..
11
211
Vastaukset
- nuku hyvin
No, on. Toivon, ettei sinulle käy niin.
Ja toivon, että löydät sisäisen rauhan ja sitä myöden myös sen oman rakkaan rinnallesi. Sitä omaa rakasta toivon myös minä vierelleni. - nukkumaan...
Ja jos mies pyytää ystävyyttää...miks naiset hylkää miehen ystävänä vaikka puhuvat fb:ssä ja muualla samaan aikaan siitä kuin tärkeitä ystävät ovat. Mut mies on luuseri jos tarttee ystävää elämäänsä.. tai sen kans ei voi lähteä kahville kun pitää miettiä mitä muut ajattelee? Haistakaa naiset p*ska sitte...
- hyvää arkea
Toivottavasti täällä et ota itseesi kirjoituksista. Ja äläkä nyt ainakaan itsellesi mitään peruuttamatonta tee. Jokainen kärsii ja epäonnistuu elämässään, kuka enemmäm kuka vähemmän, läheiset sitä varten olemassa että tukevat toinen toisiaan. Kaikkea hyvää!
- hyvää yötä
pus.
- vaikka sivusta
Kenenkään kenellä järki juoksee ei pilailla
- nukkumaan...
Oho.. tehokas sensuuri.. poisti toivotukseni naisille jotka katsovat alaspäin miestä joka hakee naisesta ystävää tai osoittaa tarvitsevansa sellaista.. Ja jotka eivät lähde edes kahville kun täytyy ajatella mitä muut naiset ajattelevat siitä jos kys.om mies ei olekaan "alfa-uros".
No anyawy... mä oon ainakin jo nähnyt nykyajan itsenäisistä naisista kaiken tarpeellisen...niistä jotka ovat mukamas koko ajan miesten varjossa... Pahat miehet ja enkeli-naiset..niinkö? Mut jos mies on kiltti sekään ei oo hyvä? Jos mut jos se on tuhma just naisen haluamalla tavalla ni sit se on hyvä? EI yhtään liikaa eikä yhtään liian vähän? Täydellisyyttä...
Katkeraa? Ei. Ku todellisuutta. Mulle kaikki naiset aina jostain syystä suuttuu, kun olen ilmaissut ihastukseni..:) . Sen takia en enää vuosiin ole ihastunut ja enkä varmaan ihastukkaan, enkä myös löydä ketään. ..en tiedä. En tiiä..en kai sitten halukkaan, enkä kai kovin tunteellinenkaan mutta en myöskään aina jaksa, että lopetetaan puhuminen tai viitataan kintaalla tai muuta. En halua masentaa, mutta meille kaikille ei ole sitä jotakuta, joten parasta on jos elämä mättää niin meet sillä mitä on ja yrität. Ite olen yrittänyt koko elämän ja mikään yritykseni ei ole oikein onnistunut, enkä saanut arvostusta enkä tunnustusta. mutta silti olen iloisin mielin ja toivon, että sinäkin jaksat löytää sen ilon jostain. uskon, että löydät kyllä elämänilon ja pääset veitsenterältä pois. Ei siellä kannata olla, koska kumminkin jossain vaiheessa lähtölippu tulee. Anteeksi, en haluu kuulostaa tässä hymyilevältä pelleltä, koska sulla on nyt huono hetki, mutta usko tää, että asiat järjestyy ja piristyy!
Hyvää jatkoa sinne.- +/+??
Eiköhän samanlaisia aatoksia ole myös joillakin naisilla. Etei kaikki p... mensi vain toisen osapuolen piikkiin tuossa asiassa.
Itse olen lopettanut sen "oikean" etsimisen, monen "väärän" jälkeen. Ehkä,joskus
joku tulee, niin toivottavasti hän on se kenen kanssa on hyvä olla, ja kenellä on minun kanssani hyvä olla.
Välillä elämä on yhtä saman kehän kulkemista ,mikä ottaa päähän. Toisinaan minullekkin tulee ajatus ,mitä jos tekis lopun tästä kaikesta p....a. Mutta sitten tulee
ihania hetkiä joita ei haluaisi koskaan menettää ja onhan ne läheiset ihmiset tosi tärkeitä.
Näillä eväillä menen tällä hetkellä päivästä toiseen,odottamatta mitään, vaikka
välillä se on niin h....n vaikeaa. Minulta myös tsemppiä apelle. - S-nainen
Ihminen tarvitsee toista. Rakastunut tarvitsee rakkautensa, ei hänelle muut kelpaa.
Se, jos pilkkaa toisen rakkautta ja nolaa tahallisesti, kertoo ihmisen luonteesta jotain vähemmän imartelevaa: empatiakyvyttömyyttä, kesken kasvuisuutta ja itsekyyttä. Kukaan tuskin haluaisi tuolla listalla varustettua kumppania? Jokainen meistä on varmaan joskus rakastunut yksipuolisesti tai elänyt alun epävarmuudessa ennen kuin yhteys on luotu. Jos ei pysty vastaamaan tunteeseen, miksi aiheuttaisi vielä isomman tuskan, kuin tahtomattaan aiheuttaa? Sadistista.
Fiksuja ja empaattisiakin ihmisiä on.- jaajaa..
Sulle on taas näemmä sepitetty satuja.....
- amatsoni :)
Ymmärrän hyvin, vaikka vähän sävyä epäilen. Nooh, tällaisella palstalla täytyy vähän filmata. Luulen kuitenkin, että olet vahvempi kuin ne jotka nauraisivat, nauravat heikkouttaan. Se on julmaa, mutta jos sen oikein oivaltaa... Kaksin ainakin kaunihimpi, ehkä myös vahvempi, mutta ole sitten rehellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996