Minulle tuli rescue whippet viikko sitten, entiset omistajat väittivät että tottunut kissoihin, muuten en olisi ottanutkaan. Kotoa löytyy ennestään 3 kissaa. Hyvin kiltti on kotioloissa, lenkillä uros saa muista koirista (sukupuolella ei ole väliä) raivareita jos tulevat lähelle. Rauhallisten koirien antaa mennä nätisti ohi, mutta tuttavuutta ei halua hieroa. Hyväksynyt mm. vanhempieni uros coccerin tutustumisen jälkeen. Edellisessä kodissaan ollut vinttikoiralauman altavastaajana, mikä selittänee käyttäytymistä osaltaan. Nyt on kuitenkin alkanut huolestuttaa whippetin asennoituminen kissojani kohtaan, jahtiin lähtisi mielellään kun kissat menevät ohi, eilen oli tilanne että jahtasi kissan kiipeilypuuhun ja lonksautti leukojaan jo ilmassa. Nappasin nokalle ja tein selväksi mitä mieltä olin tempauksesta. Katui ja häpeillen meni paikalleen, loppuillan antoi kissojen olla rauhassa vaikka vilistivät vähän väliä nenän edestä. Kehuin joka kerta kun antoi näiden mennä rauhassa ohi.
Tähän mennessä olen jättänyt koiran huoletta kissojen kanssa kotiin, mutta nyt alkoi pelottaa mitä jos tekee niistä selvää täällä. Onko tuon ikäisen koiran mahdollista tottua kissoihin jos aiemmin siis on ollut tekemisissä kissojen kanssa, mutta ei asunut?
5v whippet ja kissat
hoplaa_
1
1400
Vastaukset
- tottiina
En oikein usko, että alkaa niitä tappamalla tappamaan, se juoksun vilistys vaan laukaisee vietin. Meilläkin kissa ja vinttikoira yhdessä elävät, ja kyllä välillä reipasta takaa-ajoa on kotona, mutta silti kissaa ei vahingoiteta. Leikkiä se vaan on kissallekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984