joo eli kuinka inhottavalta tää nyt kuulostaaki niin mulla on tosiaa sellainen melko pieni ehkä jonku puolukan ja nuppineulan pään välikokoa oleva paise välilihas, melko lähellä tuota emättimen aukkoa. sitä kutittaa aina välillä ja se monesti vuotaa verta kun pyyhin, joskus se repeää kokonaan ja vuotaa aika paljonki. ei mitää halua tuosta. ps. olen raskaana, ei ole sukupuolitauteja
vuotava paise välilihassa
4
913
Vastaukset
- hoppuli hoitsu
Mene lääkäriin..voit saada antibioottkuurin tai se patti pitää puhkaista pohjia myöten että se tyhjenee...
- itsekeskustelunaloittaja
juuri äsken loppui antibiootti kuuri tosin kyllä keuhkoputken tulehduksen takia saatu mutta kefalex eli eiks se ole sellanen mikä vaikuttaa vähä joka paikkaan, eikä tuo patti lähtenyt pois :(.. en usko että sieltä tulisi mitään mätää tai mistä sen tietää, se vaikuttaa enemmän tavallaan syylältä.. mutta kai se on lääkäriin mentävä
- itsekeskustelunaloittaja
juuri äsken loppui antibiootti kuuri tosin kyllä keuhkoputken tulehduksen takia saatu mutta kefalex eli eiks se ole sellanen mikä vaikuttaa vähä joka paikkaan, eikä tuo patti lähtenyt pois :(.. en usko että sieltä tulisi mitään mätää tai mistä sen tietää, se vaikuttaa enemmän tavallaan syylältä.. mutta kai se on lääkäriin mentävä
- HeiNa86
Hei!
Itselläni oli eräänlainen patti myös. Menin gynelle ja patti puhkaistiin ja tyhjennettiin täysin. Mikäli sinulla samanlainen, niin ei ole ongelmaa, että olisit raskaana, koska patti vain halkaistiin ja siihen laitettiin sellainen "holkki", et pysyy auki. Sit kipuun normaalia buranaa ja kotiin. Holkki lähti pissatessa (kirveli kyllä kovasti, mut ongelma on nyt takana ja kaikki hyvin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351