Musiikin kieltäminen!

ysikuutone

Voiko isä kieltää minulta suosikki musiikkini vain jos se on saksalaista eikä se liity mitenkään fasismiin? En ole soittanut musiikkia edes kovalla ja silti isä valittaa että tämä on kauheaa natsimusiikkia ja luulee tietävänsä asian paremmin kuin minä vaikka kyseessä on suosikki yhtyeeni.

131

5372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3tgg34g4

      Mikä bändi on kyseessä? Rammstein?

      • ysikuutone

        Kyllä.. Rammsteinhan se on..


      • Creeper-setä

        Tässä ei ollut kyse siitä, että onko kyseinen yhtye hyvä vai huono.

        Älä välitä mitä isäsi sanoo. Sinä itse päätät mitä musiikkia kuuntelet.


      • hei
        ysikuutone kirjoitti:

        Kyllä.. Rammsteinhan se on..

        Rammsteinissä ei ole mitään natsismia eikä fasismia. Isälläsi taitaa vain olla jonkinsortin stereotypia saksalaisia kohtaan, joten hän on täysi idiootti.
        Muistaakseni Rammsteinin jäsenet olivat joskus sanoneet vastustavansa rasismia.


      • Heh...
        hei kirjoitti:

        Rammsteinissä ei ole mitään natsismia eikä fasismia. Isälläsi taitaa vain olla jonkinsortin stereotypia saksalaisia kohtaan, joten hän on täysi idiootti.
        Muistaakseni Rammsteinin jäsenet olivat joskus sanoneet vastustavansa rasismia.

        Rammstein: Adolf Hitler
        http://www.youtube.com/watch?v=-5458xPvYtU&skipcontrinter=1

        No on se kuitenkin parempaa kuin joku gangstaräppi, jossa rikolliset kehuvat rikollista elämää.


      • Links234
        Heh... kirjoitti:

        Rammstein: Adolf Hitler
        http://www.youtube.com/watch?v=-5458xPvYtU&skipcontrinter=1

        No on se kuitenkin parempaa kuin joku gangstaräppi, jossa rikolliset kehuvat rikollista elämää.

        Ei ole Rammsteinin tekemä eikä esittämä. Joku pelle sen on laittanu youtubeen ja käyttäny Rammsteinin "Sonne" -kappaleen instumenttiraitaa, mutta väsänny siihen omat sanat. Pilaversiona ihan ok, mutta ketuttaa kun porukka uskoo sen olevan Rammsteinin tuotoksia.

        Rammsteinin kappaleiden sanoitukset ovat toisinaan kyllä aika yliampuvia ja arveluttaviakin, mutta ei niillä kyllä ole mitään tekemistä natsismin kanssa...


      • asdfghhhhfds
        Heh... kirjoitti:

        Rammstein: Adolf Hitler
        http://www.youtube.com/watch?v=-5458xPvYtU&skipcontrinter=1

        No on se kuitenkin parempaa kuin joku gangstaräppi, jossa rikolliset kehuvat rikollista elämää.

        Jätkä herätys. Ei gangsta rap oo pelkästää rikollisuuden ihailua. Et taida tosiaankaan osata englantia, jos noin hyvin tiedät. Saatat tietä just, että monet polttaa pilveä ja yhdistät suoraa rikollisuutee ja murhiin. Mut ootkin varmaan perus kermaperse joka ei tiedä tosi elämästä yhtään mitään


    • pohjois-savontyttö98

      sano faijalles et "mee roskii" ja soita sitä musaa niin kovalla ku vaa pystyt toi tepsi mullaki faijan kans

      • keskisuomenpoika98

        ''mee roskiin'' :DD tota kuuluu meillä päinki koko ajan. mut joo isäs ei voi kieltää mitä musiikkia kuuntelet jos siitä ite tykkäät.


    • ...

      Osta kuulokkeet.

    • jokutuntematonihmine

      hauska juttu, mun kaverin isä on rammsteinin fani

      • Jormalinnake

        No oli kyllä hauskaa hihihi...


      • Olet koomikko

        ha ha haa!


    • tokioohoteel

      Onhan se rankkaa kun isä on kommari, otan osaa.

      • 69Mehukustaa

        Tokiohotelli on paskaa, bill kaulitsi vai mikä nyt olikaan on Le FaGgOt


      • 69Mehukustaa

        Tokiohotelli on paskaa, bill kaulitsi vai mikä nyt olikaan on Le FaGgOt


      • morso
        69Mehukustaa kirjoitti:

        Tokiohotelli on paskaa, bill kaulitsi vai mikä nyt olikaan on Le FaGgOt

        Nythän ei ole puhe tokiohotellista vaan rammsteinista...


    • trisjnvIUÖDSWA

      Jaa isäs on jääny natsi-Skasaan elämään...

      • ysikuutone

        nähtävästi..


      • ... tai sit se on salaa kiinnostunu siitä ;)


    • GnecKxu

      Miun mielipide on se, että ihmiset saavat kuunnella millaista musiikkia lystäävät iästään tai mistään muustakaan huolimatta. Itse hankin kuulokkeet, jotta en häiritsisi vanhempiani, jotka eivät varmasti pitäisi jatkuvasta "rämpytyksestä" ;D

    • rhjlfhjlsfg

      Kuuntele mitä tahdot, meillä äitellä vaan meni hermo kun olin kuunnellu puolvuotta melki samaa kappaletta niin se ei vaan jaksanu. Mutta eikös tää 666 (dancea?) oo Saksasta kanssa?

    • Ønemandesk

      hauska juttu tässä onkin et Rammstein on vasemmistolainen bändi...

    • HerraH 29v

      Jos ei faijasi korvaa kuuntelemasi musiikki yksinkertaisesti sovi, käytä kuulokkeita, jolloin ongelmasta päästää eroon ja perhe pysyy kasassa. Ja saksalainen musiikki rulaa, etenkin Dschingis Khan.

    • jänskää123

      Mäkin aina kuuntelen musiikkiani kuulokkeilla. Muutenkaan en halua ees et mun vanhemmat kuulee mitä kuuntelen, joissakin on öhmm... kivoja sanoituksia 8D
      Mutta kannattaa tosiaan kuunnella kuulokkeilla. Ei sillä, Rammstein on ihan hyvä bändi :)

    • seppo

      Isäs haluaa sulle muijan ja haluu kasvattaa susta miehen eikä mitää homoa joka pelottelee mummoja kadulla, rumilla lävistyksillänsä.

      • -97

        nolo ihanku se mummoja pelottaa että kuuntelee rammsteiniä? ei se ees tee ''pelottavaa musiikkii :D paitsi jos sä seppo oot niin nolo paskahuosu joka pelkää jotai Rammsteinii joka on oikeesti iha himo hyvä bändi ja ei tartte heti yhdistää metalli-musiikkia lävistyksiin tai ainakaa rumiin sellasiin ;) ite kuuntelen metallia ja pukeudun muodikkaasti mutta kun menen keikoille niin on kunnon hevari vaatteet päällä mutta ei en ikinä aio harkita edes lävistysten ottamita korkeintaa korvisten :D


    • åomånåonå

      repesin :DD alko kuulostaa liikaa Pia Potkalta XD " Isä haluaa kasvattaa susta miehen" :D

    • mummo

      Selitä isällesi millainen tyyppi niiden biisien takana on ja tee kypsällä tavalla selväksi, ettei kaikki mikä tulee Saksasta ole jotain natsipropagandaa. Nyt kuulostaa lähinnä vaan siltä, ettei isäsi ole vaivautunut edes ottamaan selvää, mistä biiseissä oikeastaan lauletaan ja mitä periaatteita yhtye edustaa.

    • asssssssssssssaddsf

      En kuuntele ramstainia, enkä pidä kyseisestä musiikkilajista, mutta FUCK THE DAD nytte. Ei sillä ole mitään oikeutta sanoa noin! Jos tosiaa et huudata sitä tai muuten soita että ne kuulee, voit vedota siihen!

    • Eiku risottoo

      Jos kuuntelisit fasistista natsimusiikkia ja olisin isäsi, kieltäisin sinua kuuntelemasta sitä. Mutta keskimäärin musiikin kuuntelu on hyväksi aivoille. Jos musiikin kuuntelu häiritsee muita, käytä kuulokkeita. Silloin voit kuunnella mielimusiikkiasi vaikka metrojunassa ja aivosi ovat virkeänä heti töihin tultuasi.

      "Aivot alkavat toimia heti herättyä ja lakkaavat toimimiasta vasta kun tulet töihin"

    • Omegus

      Mun vaari ainaki tykkää Rammsteinista :D pirun hevipappa :)

    • Ongelmista selviää

      Joo kenenkään vanhemmilla ei oo oikeutta puuttua lastensa musiikkimakuun. Muista kuitenkin pitää volyymit järjen rajoissa, ettei isäsi vedä pultteja siitä syystä. :) Poikaystäväni kuuntelee myös Rammsteinia eikä minulla ole varsinaisesti mitään hänen musiikkimakuansa vastaan, mutten pidä siitä, jos hän kuuntelee sitä liian isolla. Ylipäänsäkin musiikin kuunteleminen liian isolla turmelee tyylin kuin tyylin. :(Sinun tapauksessasi ei ilmeisesti ollu kysymys siitä, että liian isolla kuuntelisit.. Jos asia ei kohene, niin käyppäs jutustelemassa esim. koulusi kuraattorille. Hänellä käynti saattaisi edesauttaa asiaa. :) Niin, tietenkin siinä tapauksessa että otat isäsi mukaan! :D

      • rammsteinfani

        rammsteinia kuuluukin kuunnella kovaa mutta no joo...

        tosin kuulokkeet kannattaa aina.


    • asdfghjklöä

      kellää ei oo oikeutta päättää mitä sä kuuntelet ! (: mun porukat ei tykkää et mä kuuntelen räppii koska lyriikois on paljo kaikkee aineist. mut paskaaks sil oo välii. musat täysille ja nauti !

    • Kuule Rammstein on hyvä ja mun iskäki tykkää siitä joten sano sille että sä haluut kuunnella sitä musiikkia mitä haluut PISTE!

    • 345453ssss

      Kyllä muakin ihmetyttäis, jos lapseni death metalli kuulostelis. Tosin vaikka radion amispoppi musiikki pitkään nautittuna kuulostaa kaikki samalta.

      • Asdhevari

        Miten Death Metal liittyy Rammsteiniin?


      • -97
        Asdhevari kirjoitti:

        Miten Death Metal liittyy Rammsteiniin?

        mietin kans samaa ja mikä siinä sit nii ihmetyttäis ? :D se on iha hyvää


    • Kuuntele pois vain

      Isäsihän on varsinainen ruudinkeksijä! Rammstein ei ole millään muotoa natsimusiikkia, mutta kieltäessään sen kuuntelemisen tuolla verukkeella hän vain lisää vettä myllyyn. Kielletty hedelmä maistuu aina parhaalle ja kohta Rammsteinin kuuntelu sinulla vain lisääntyy entisestään. Ja koska se ei ole natsimusiikkia (mikä on siis isäsi mielestä ehdottoman kiellettyä) sinua alkaa myös kiinnostamaan, että no minkäslaista se oikea natsimusiikki sitten on.

      Voi elämä näitä vanhempien kasvatusmalleja!

    • ysikasi

      Mun iskä ei oo koskaa kuullukkaa kai mun kuuntelevan minkäänlaista musiikkia, ja se on ittekki iha ääneen sanonu et 'Toi meijän tyttö ei sitte tota nuorten musiikkia oikein kuuntele...' Ja on se kai vähä helpottunukki siitä ku esim mun kaverit soittaa volkat täysil ja plussana viel bassot. Kyl mä siis TYKKÄÄN räpistä hip hopista popista tms mut mä en haluu et mun iskä kuulee. Oikeestaan mä en uskalla. En tiiä mistä johtuu, se itte kuuntelee jotai saksalaisii marsseja....... mitä mä vihaan yli kaiken muun

    • jkgoaigjiojio

      Osta kuulokkeet tai kuuntele sitten ilman.. Ihan sama, sinulla on kuitenkin oikeus kuunnella sitä musiikkia mistä itte tykkäät.. Varsinkin jos et ees kuuntele sitä kovalla.

    • ovelaoleva

      Minkä maalaista musiikkia se sun faijas sit kuuntelee? Vai kuunteleeks se yhtään mitään? Jos kuuntelee, ota selvää, minkä maalainen se bändi on ja seuraavaksi ota esim. wikipedia esille ja katso jokin puolue tai muu kyseisessä maassa toimiva liike ja ala haukkua faijaas siitä, että hän on sen kyseisen puolueen/suuntautumisen kannattaja!

    • Paba Rambou

      Anteeksi, että vanha papa eksyi tälle sivulle, mutta luin kiinnostuneen kirjoituksesi. Luulenpa, että sinun isäsi haluaa loppujen lopuksi ainoastaan suojella sinua siltä kaikelta soopalta, mitä hän on itse nähnyt maailmassa. Hän siis haluaa sinulle vain parastasi. Aina nuoret ovat olleet hiukan eri mieltä kuin vanhempansa. Myös sinun isäsi aikoinaan ilmeisen varmasti, mutta nyt hänen perushuolensa olet pelkästään sinä ja sinun hyvinvointisi, vaikka todellisuudessa hän ei aina ymmärräkään aina esimerkiksi sinun musiikinmakuasi. Historiasta voi oppia aina.
      Click this:
      http://www.youtube.com/watch?v=pbtCdc4jbxE

    • Ikähukassa

      Oletko minkä ikäinen?

    • ei hyvää päivää

      saksan kielistä musiikkia=natsimusiikkia?

    • 567890dfghyjuk

      Osaako joku sanoa jonkun esimerkin natsimusiikista ? :D Alko kiinnostaa mitä hittoa se edes on

    • blackmaestro

      Esimerkkejä mm. Varg Vikernes, joka siis on Mayhem bändin entisen (kitaristin, basistin, en muista nyt tarkkaan) soolotuotanto (Burzum). Kyseinen ihminen siis ihannoi natsi ihanteita, kuten superihminen ihannetta, jossa on maailma vain vahvoille ja ns. "kuninkaille" eikä vähän heikoimille tai pienempien rotu ryhmien edustajille.

      Itsehän siis pidän kyseistä jätkän tekemästä musiikista, mutta ei se tarkoita että olisin itse natsi. Itse asiassa päin vastoin, olen suorastaan hippi pahimmasta päästä. Jatka vain sen musan kuuntelua mikä sinut saa hyvälle tuulelle, monikaan ihminen ei ymmärrä miten esim. Black metalin kuuntelu saisi minut hyvälle tuulelle, mutta esim. soitan mukana ja mahtava rentoutus keino, saa purkaa vähän paineitaan. Esimerkki Var Vikernesistä: http://www.youtube.com/watch?v=DkKljf0K-c0&feature=related

      • kpogjogiadf

        Taidat olla vitun idiotti ja/tai trolli, sillä Burzumin minkään kappaleen sanoituksissa ei ole minkäänlaisia viittauksia natseihin tai edes mihinkään lähelle liippaavaan aatteesseen.

        Jos haluat oikeasti kuulla natsien aatteita ihanoivaa musiikkia suositelen tutustumaan suomalaiseen Goatmooniin tai Impaled Nazareneen.


      • Anza666
        kpogjogiadf kirjoitti:

        Taidat olla vitun idiotti ja/tai trolli, sillä Burzumin minkään kappaleen sanoituksissa ei ole minkäänlaisia viittauksia natseihin tai edes mihinkään lähelle liippaavaan aatteesseen.

        Jos haluat oikeasti kuulla natsien aatteita ihanoivaa musiikkia suositelen tutustumaan suomalaiseen Goatmooniin tai Impaled Nazareneen.

        niin. ja sen verran vois vielä lisätä tohon että esim. impaled nazarenessa ei silti soita ainuttakaan natsia. ja kaikkea, mitä biiseissä kuulee, ei aina kannata ottaa ihan viimeisenpäälle tosissaan :D


    • siegheiladolfhitler

      Turha paska tukari lammas faija sulla.

    • \,,/

      nojooo! mun faija on helvetin ilonen siitä et mä kuuntelen rock/punk/metal musaa, enkä mitää paska poppii tai muuta merkityksetönt! mun äiti ei tykkää musiikist ollenkaa eikä se varsinaisest tiiä mitä musaa kuuntelen koska käytän kuulokkeit, mut ehkä mun lävistykset ja violetit hiukset kaikki zombi vaatteet paljastaa vähän, maybe...?>;) tee niinku joku tuol jo mainitsi et selvitä faijas musiikkimieltymyksist pari yksityiskohtaa ja ala kiristää sit niillä. mut joo kuulokkeet on kovasana!

    • Jätkä 15v

      Mistä lähtien sun isäs on saanu kiellettyy tälläsii asioit? Jos se sanoo et ei kuunnella musaa niin ei sun ole pakko totella. Ei ketään pelkällä huutamisella saa komennettua ja jos se uhkaa väkivallalla ni sano et soitat lapsisuojeluun. Jos se laittaa itse stereot kiinni niin sano että rikot vaikka kaikki teidän talon ikkunat tai tuut yöllä viiltämään sen kurkun auki kun se nukkuu. Jos se ei usko niin riko yks ikkuna.

      Toimii 100% kaikissa sulle laillisissa asioissa, joita sun porukat koittaa kieltää : )
      Omasta kokemuksesta voin sanoa että toimii.

      • vitunhomojonne

        "sano että.. tuut yöllä viiltämään sen kurkun auki kun se nukkuu."

        Voi jumalauta..


      • Jätkä 15v
        vitunhomojonne kirjoitti:

        "sano että.. tuut yöllä viiltämään sen kurkun auki kun se nukkuu."

        Voi jumalauta..

        Esimerkkinä laitoin :) Voi sitä muutenkin neuvotella faian kanssa, mutta jos antaa tuollaisissa asioissa periksi niin tullaan pian kieltämään muutkin oikeudet. Sanat siihen suostutteluun voi halutessaan valita kauniimminkin joo jos muuten kiva kotiilmapiiri. Täällä ainakin lentelee tavarat ja kirosanat jatkuvasti, eli sanon kyllä ajatukseni ihan suoraan jos kohtuuttomuksia tullaan kieltämään.


      • Hautuumaa

        Tollanen poika katoaisi kummasti ja minä leikkisin surevaa isää.:=)


    • reywry
    • 15v

      Pff... huoneessa 700w ääni voimaa jolla paukutetaan niin että ne on naapurit jotka valittaa sanoituksista :D Mutta asiaan. Faijas ei pysty kieltää musiikki tyyliä, muuten olisin lastenkodissa :D Kuuntelen siis suomiräppiä, en cheekkiä vaan räppiä.

    • Jaakko Leinonen

      Totta kai isä ja äiti vuonna 2012 saavat kontrolloida vuonna 1996 syntyneen musiikinkuuntelua, kun ei 1996 syntynyt vielä ole täysi-ikäinen. Tosin isäsi on tyhmä, jos kuvittelee, että saksalaisuus tekee musiikista fasismia.

    • asdfasdfasdffsadf

      Sano isälle et imee parsaa! Voit harkita kanssa virtsaamista isukin Kari Tapio kokoelman päälle...

    • Joku jostaki

      Juups faijas voi iha vapaasti sanoa mitä tahansa vaa haluaa mutta rammsteini on hyvä bändi ja sä oot oman musamakus herra. Ja jos se vielä jotakin urputtaa niin sanot vaan sille Es ist mein Teil!!!!!!!!!

      • Joku jostai

        Siis jos se urputtaa jotaki Rammsteinista.


    • Venlä

      joo, sul on oikeus kuunnella mitä musaa kuuntelet, mä oon sitä mieltä. :D

    • WEWETG

      Sano sille et "mee roskikseen".

    • fhahahahhhaa

      Rammstein on yksinkertaisesti paras ja samoin norjalainen black metal. Ja siksi juuri että ne ärsyttävät tuommoisia ahdaspäisiä paskiaisia.

      • J484

        isän pitää olla hyvin hyvin hyvin viisas jos kieltää lastaan kuuntelemasta norjalaista blaäkkistä varsinkin jos henkinen ikä lähentelee kuutta!! ei sitä koskaan tiedä mitä vaikutteita siitä joku voi ottaa jos biisissä sanotaan että me poltamme kirkkoja ja artistina dimmu burger, jonka uskottavuus on taivaallinen. ja onko tullut mieleen kuunnella kuulokkeilla? looginen ajattelu on perseestä.


      • hanki elämä runkku
        J484 kirjoitti:

        isän pitää olla hyvin hyvin hyvin viisas jos kieltää lastaan kuuntelemasta norjalaista blaäkkistä varsinkin jos henkinen ikä lähentelee kuutta!! ei sitä koskaan tiedä mitä vaikutteita siitä joku voi ottaa jos biisissä sanotaan että me poltamme kirkkoja ja artistina dimmu burger, jonka uskottavuus on taivaallinen. ja onko tullut mieleen kuunnella kuulokkeilla? looginen ajattelu on perseestä.

        Vaikutteita? Ei jestas sentään, säälin sinua. Me henkisesti kypsemmät ihmiset, jotka olemme päässeet tuollaisten ennakkoluulojen ja viihteen liian vakavasti ottavien ihmisten asenteiden yli, säälimme teitä tiukkapipoja. Norjalaista bläkkiä kuuntelevat ovat omien kokemusteni perusteella paljon avoimempia ja ymmärtäväisempiä ihmisiä kuin popmusiikin fanit, jotka eivät ole muita kuin ahdasmielisiä paskoja, kuten yllä sanottu. Itse kuuntelen blackia ja olen päässyt ennakkoluulojen yli, en koe itseäni millään lailla satanistiksi tai kirkonpolttajaksi, se on vain viihdettä. Niin ei voi kuin sääliä niitä ihmisiä jotka yhä laahustavat takana siinä vaiheessa, että tuomitaan kaikki ennakkoluulojen perusteella. Black metal ei ole yhtä kuin satanismi.


    • Ervastiheppu

      Mun ei annettu kuunnella lempiartisiani koska isäni pitää häntä lapsien seksuaalisena hyväksikäyttäjänä!!!

    • ss

      Lopeta toi natsimusiikin kuuntelu ja ala kuunteleen vaik Mistreattia..

      • es ist mein teil

        Ach-jaa taijat olla ite natsi.


    • tien näyttäjä

      Voi voi.. opastetaanpas tyhmiä: Rammsteinin lyriikoista ei heijastele natsisaksa, ei sinne päinkään. Rammsteinin lyriikoista sen sijaan heijastelee itäsaksa, prostituutio ja kaksinaismoralismi.

      Kerrotaanpas vielä hieman tarkemmin:

      Rammsteinin kappaleille on yleensä tyypillistä kertosäkeen iskulausemaisuus, johon yhdistyy usein jokin sanaleikki. Yhtye on alusta asti pyrkinyt tekemään tahallisen provosoivia ja synkkiä kappaleita, joiden aiheet ovat moraalisesti arveluttavia. Till Lindemann on sanonut haluavansa kertoa kappaleillaan "rakkaudesta kaikissa variaatioissaan." Tekstit käsittelevät muiden muassa sadomasokismia (Bück dich, Bestrafe mich, Feuerräder, Rein Raus ja Ich tu dir weh), insestiä (Spiel mit mir, Wiener Blut ja Tier), kannibalismia (Mein Teil ja Eifersucht), elävältä hautaamista (Spieluhr), homoseksuaalisuutta (Mann gegen Mann), pyromaniaa (Hilf mir ja Benzin), nekrofiliaa (Heirate mich) ja muita seksuaalisia, yleisesti sairaiksi käsitettyjä mieltymyksiä kuten pedofilia (Hallelujah ja Wiener Blut ).

      Lisäksi Rammstein kertoo kappaleillaan yleensä tarinoita, joihin liittyy jotenkin myös rakkaustarina. Rammstein tahtoo ensisijaisesti tehdä omanlaisiaan kappaleita, mutta omalla tavallaan myös herättää keskustelua. Esimerkiksi kappale Amerika on pääsääntöisesti yhteiskuntakriittinen kappale.

    • Isäsi pitäisi todellakin laittaa auton perään roikkumaan, jotta tulisi tajua päähän. Rammstein ei ole natsimusiikkia! se joka sitä väittää, voi ampua itsensä siltä seisomalta!...vanhemmat...aina kasvavien nuorten tiellä...turhia jopa...

    • Omasta mielestäni jokaisella on oikeus kuunnella sitä mitä haluaa, jokaisen ihmisen mielipide on hänen oma ja toisen "natsimusiikki" on toisen loistavaa melodiaa.

    • Jos minun lapseni kuuntelisi jotain death metallia tai auto-tunella raiskattua rappia niin siinä lentäis kaikki kuunteluvehkeet ikkunasta....

    • bitchplz

      koita kuunnella jotain parempaa musaa nii ehkä se antaa sun kuunnella

    • Rammstein über alles

      Mun isä tykkää Rammsteinista :DD sillä itellä on sen levy. Äitikin sano että täähän kuulostaa hyvältä vaikkei muuten hevistä tykkääkkään. Rammstein on parasta.

    • Musamanu
    • Eepee94

      Tuo "natsimusiikki" sana sai sappeni kiehumaan. Eikö se edes tajua että saksalaiset nykyään häpeävät tuota natsien riehumista 1940-luvulla?

    • hugelimurhaje

      Isäs on valitettavasti täysi idiootti :DD Njoo voisit ostaa kuulokkeet =p

    • Nuori ajattelija

      Hän vain kokee sen niin huonoksi musiikiksi ettei jaksa kuunnella sitä pätkääkään, ja näin kieltää sen sinultakin!! Jatka kuuntelua, mutta älä niin kovalle että kuulluu olohuoneeseen. jne.!!

    • Herra J

      Joko nää nykyajan "nutipäät" on vajonneet jo näin alas? Haukutte täällä omia vanhempia idiooteiksi. Taitaa teillä kuitenkin ne vanhemmat leivän kantaa pöytään ja antaa teille viel taskurahaakin,minkä eteen teistä suurin osa ei tee yhtään mitään. Eiköhän se kuitenkin mene viel koton niin että ollaan niinkuin vanhemmat sanoo.

    • Kesänodottaja
    • hjhjhj

      Ei kukaan tommost paskaa haluukkaa kuunnella.

    • sdkjfkasjdnfksjdanf
    • dillenhöören

      kuset sen kenkään

    • En tiie.

      Noh..vanhemmilla on yleensä tapana puuttua lapsiensa asioihin. Eivät he sitä ehkä pahalla tarkoita se vaan tulee heille luonnostaan. Voisit sanoa hänelle hellävaraisesti että pidät siitä musiikista ja sillä selvä. APUJA: Jos isäsi pitää esim:Kari Taiposta ja sinä et sano hänelle "Kyllä sinäkin kuuntelet (Kari Tapiota) niin miksen minä saisi kuunnellta tätä?" tai jotakin sellaista XD

    • Katselija

      Melko hyvä löytö, vaikken sanoista mitään ymmärrä.
      http://www.youtube.com/watch?v=A1PkczqBdaU&feature=related
      Vähän rauhaton, parin sekunnin pätkiä, loppupuolen tanssiryhmän esitys katastrofi.

      Jos vaikka tempaisisi Selenan videon:
      http://www.youtube.com/watch?v=EgT_us6AsDg&feature=list_related&playnext=1&list=AV4oVf-d_DwKABqoYebs-2vTBMOAklM79f

      Loppupuolen "sydämen murskaus", S.vetää korkealta, tämä suoritus nostaa koko videoesityksen tasoa.
      Länsituottajat ovat itäisiin nähden edelleen kaukana ( kuin itä lännestä.)
      Vaikka lähentymistä onkin tapahtunut.

      Jotkut paheksuu S:n nuoruutta.
      Eiköhän neitokaisella kuitenkin ole kertynyt kokemusta melkoisesti niin laulajana kuin näyttelijänäkin.

    • oranssiauto

      Mielestäni se on jokaisen oma asia, mitä musiikkia kuuntelee, mutta olisi ihan kohteliasta olla huudattamatta rammsteinin kaltaista örinää täysillä. Osta kuulokkeet, niin kaikki on tyytyväisiä :)

    • Rammstein>
      Yksi euroopan suosituimmista bändeistä.
      Btw, onko isäs räppäri??

      • isä tobias

        mä oon räppäri!


      • ap

        runkkari se on


    • Tuttu juttu

      Yhdellä luokkalaisellani 9-luokalla oli vähän samantapainen juttu, isä yritti kieltää kuuntelemasta Mötley Crueta, vaikka kyseinen tyttö oli oikeasti erittäin fiksu, lähes kaikissa aineissa 9 tai 10 oppilas eikä todellakaan mikään rauhaton tyyppi, vaan hiljainen ja kiltti. Itse ihmettelin tätä asiaa todella, ja sanoinkin hänelle ettei kannata välittää, jokainen saa kuunnella mitä musiikkia haluaa. Ehkä hänen isänsä pelkäsi, että musiikilla on huonoja vaikutuksia, ja lapsi muuttuu kovikseksi tai jotain, en tiedä. Mutta ei musiikkimaku kyllä ihmistä määrittele, ei kaikki räpistä pitävätkään ole mitään ase kädessä kaduilla kaahailevia teinejä jne. =D

    • ISÄ tobias saatana

      MITÄ VITTUA? MUSIIIKKKIIIII NOOOO JOS MEILLÄ KIELTÄIS MUUTTUISIN HULLUKS EI KEVÄT MINKÄ LAINE ISÄ! T. isä

      • ::///

        You just rolled me :/


      • ::///

        But how did you post that comment on 01:58 and i 23:37??????? weird...


      • GottaBeStupid
        ::/// kirjoitti:

        But how did you post that comment on 01:58 and i 23:37??????? weird...

        because you're just too stupid... post one at 1:58 in the MORNING and post two at 23:37 in the evening, but still, it's the same day... :D


      • ::///
        GottaBeStupid kirjoitti:

        because you're just too stupid... post one at 1:58 in the MORNING and post two at 23:37 in the evening, but still, it's the same day... :D

        Ahh. Now i get it. lol


    • 13-V

      Btw Rammstein on ihan hyvä bändi pääsee mun muusiikki kärryyn. Saksalaiset bändit ovat ihan hyviä esim minä pidän myös Scorpionista ja Powerwolfista. Kolme hyvää saksalaista bändii minun mieleen. On kyllä törkeä isä muutens sulla. Mun isä kuuntelee ainakin hurriganesiasen olen huomannut, ihan hyvä minusta. Ei mun iskä oo kuitenkaan kommentoinut mun muusikin makuun kuitenkaan. Mulla on 40-60 bändiä mistä tykkään. En oo jaksanut laskee mutta paljon on. Siinä on Rockia ja Metallia pää asiassa. Ottaa vaan päähän noi kaksi perheen jäsentä, paskiais maiset pikkusiskot jotka kuuntelee täysillä jotain Poppia jotan mä en siedä kuunnellaa kun ne sitä pyörittää koko päivän ja vielä yhtä piisiä koko ajan iskäkin huutaa niille aina että pistäköön pienelle. Mä oon varma että ei kukaan teistäkään kestäis sitä kun kuulee vaan jotain yhtä tylsää piiisiä kokopäivän. Itselläni on onneks oma kone ja kuulokkeet. En kuuntele koskaan musiikkia kovalla kun en käytä kuulokkeita VAIN jos olen yksin kotona ja huvittaa olen sentään vähän kohtelia aanpi. Aika rento kaveri oon, joten muusikista ei voi päätellä luonnetta läheskään aina

      Mutta on kyllä törkeää noin ankarasti kommentoida toisen Muusikin makua!

      Tuli kyllä paljon kirjotettua multa

    • madeingermany

      Rammstein on todella suosittu saksassa ja sitä ei pidä dissata itseäni aina ärsyttää jos oon vaikka just ystävystymässä jonkun kanssa ja kyseinen tyyppi kysyy hei muuten mistä musasta oiken pidät ja vastaan öö no rammsteinista suorastaan näen kun sen silmistä hohtaa kammotusta.hyi hemmettu kuunteleeko toi jotai saksalaista metallii...RAMMSTEIN EI OO MITÄÄN NATSI MUSAA!

    • EI VIDDU MAGE :--DD

      Ota isältäsi suihin

    • Iskä tässä Moi!

      Nyt pelit seis ja se huone siistiksi tai ei tule viikkorahoja.
      Kohta illemmalla tulen taas väsyneenä ja vihaisena kotiin
      tarkastamaan tilanteen >:(

      t. FAI-JA!

    • Hahahahahahahaha

      ilkeetä. sinuna mä sanoisin isälleni suorat sanat.

    • GoreCocktorture

      itse kuuntelen pornogrindiä, missä on örinälaulua ja naisen ja eläinten ähkimistä synkattu musiikin tahtiin. tsekkaa Cock and Ball Torture ja Lividity, ja Last Days Of Humanity.

    • esRobin

      WoooooooooOOOOOOoh Faija Skitsoo taaaaas

    • ysikuutone

      huomioon ottaen että mä käytän kuulokkeita yleensä ja jos en käytä, niin kuuntelen tosi hiljasella.. ja jos itestäni oon huoneessa ovi kiinni ja kuuntelen hiljasella niin iskä saattaa tulla skitsoo silloinkin

    • kkkabumm

      Oho, :o

      Mun iskä sen sijaan soittaa Rammsteinia täällä täysillä, et..

    • lapsi-vesi

      raa raa rasputin, persettäni rapsutin raippa-luodon sillalla

      • ??????

        mikäs keikari luulet olevas???


      • lapsi-vesi
        ?????? kirjoitti:

        mikäs keikari luulet olevas???

        no risto siimeon


    • ..

      mikä yhtye

      • liskoooooo

        Rammsteinhan se siellä lukkee jo kauan sitten...


    • Unräp

      Soita Räppiä niin ei varmasti enää valita!

    • ghjfjgjfjfj

      looooll

    • mitä vikaa rammsteinissä on sehä on saksalaisen musiikin aatelia ittelläniki on kaikki rammsteinin biisit mitä löytyy varetettuna netistä. =) ja jos se musiikki soi sun kajareista eikä riko 55 desibelin rajaa nii antaa mennä vaa ja oon samaa mieltä käyttäjän ... kanssa että kuulokkeillakin voi kuunnella ittelläniki on nyt päässä 399 euroo maksavat hifi-kuulokkeet (laatuu pitää panostaa sama pätee musiikin kanssa).

    • Mut saksalaisetha oli natseja jonka aate on samantyylinen kun fasistien??

    • MOOI?)?

      hiton maanneet

    • dfhjdgkd
    • ysikutonenkans96

      Mikä oot uskonnoltas?

    • Ironsky

      Mitä ihmettä?!? Miks Rammstein olisi kiellettyä jos sitä myydään Suomessa ja miten ihmeessä omistat kyseisen bändin levyn, jos se olisi kiellettyä (jos isäsi OIKEASTI inhoaa sitä, niin sen pitäisi olla jo romukopassa)? Natsit hävis maailmast jo toisen maailmansodan jälkeen ja Adolf Hitler oli mikä oli (ei varmasti terve). Mut toisaalta Natsisaksa auttoi Suomea Neuvostoliittoa vastaan, et joooo... On meilläkin jotain historiaa niistä.

      Ja täällä meidän paikkakunnalla on vielä ystävyyssuhteita Weenerläisiin (erään kadun nimeksi on jopa annettu Weener-tie).

      Isäsi on joko rasisti taikka sitten hän otti Iron Sky-elokuvan tapahtumat liian todesta. :D

    • fataky

      vitun paska et saa kuunnella musaa sun faija on ite natsi tapa se ja hanki elämä

    • eazy-123

      tiiän tunteen kuuntelen ite jotai 10v vanhaa räppii ja frendit luulee et haluun olla musta

    • Piirakkamies

      Miksi väität otsikossa, että isäsi kieltää musiikin kuuntelun, mutta keskustelussa kuitenkin lipsautit, ettet edes yritä kuunnella oikeaa musiikkia?

      Mielestäni tämä on aika ilmiselvä 1/5 trolli.

    • Jokupoika

      Mun mielestä saa kuunnella ihan mitä musiikkia vaan.. Kaikki saa tykätä mistä tykkään olen itsekkin tajunnut sen tässä vähän aikaa sitten mutta kuiteskin tulee haukuttua näitä turhia juttuja ja kaikkea mainstreamia.. ite en kuuntele kyl tota rammsteiniä enkä mitään vastaavaa mut jos joku sitä tykkää kuunnella ni kuunnelkoon.

    • kuuntele vaikka kuulokkiden kautta, iskä ei voi kieltää sinulta rammsteinin kuuuntelua muttta sääli häntä hieman....

    • Worn Hope3

      jo on vittu en oo ennen kuulu moistamä ainakin kuuntelisin vaikka se kiltäis :)))

    • Anonyymi

      MÄ KUUNTELEN AINA RAMMSTEINII IHA WITUN TÄYSILLÄ! NAAPURIT KITISEE JA TULEE VALITTAA! SO FUCKING WHAT??! LYÖ TURPAA JA NÄYTÄ KESKAA. ET OO SI KAUAA FAIJAS ALAINE.. TEE SIITÄ SUN PALVELIJA!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe